בריטני ספירס מגיעה לברודוויי ותפגיש את שלגיה עם בטי פרידן

מחזמר חדש המבוסס על קטלוג השירים של מלכת הפופ יגלה מה קורה כשנסיכות מהאגדות נחשפות לפמיניזם. "Once Upon a One More Time" יעלה קודם בשיקגו בנובמבר

בריטני ספירס בלאס וגאס, 2016. צילום: GettyImanges
בריטני ספירס בלאס וגאס, 2016. צילום: GettyImanges

בריטני ספירס עומדת להיכנס להיכל הקודש של ברודוויי – ולקבל מחזמר שיורכב מקטלוג השירים שלה. שלא כמו מחזות זמר אחרים, "Once Upon a One More Time" לא יעסוק בחיי הגברת השנייה של הפופ אלא יהווה אלטרנטיבה לאגדות הנסיכות הקלאסיות.

לפי הפרסום בניו יורק טיימס, העלילה היא כזאת: חברות מועדון קריאה, בהן שלגיה, סינדרלה, רפונזל (פעמונית) והיפהפיה הנרדמת, קוראות את "מעשיות האחים גרים" – הספר היחיד שיש להן. כשהן מבקשות לקרוא משהו חדש, הפיה הטובה מגישה להן את "המסתורין הנשי" של בטי פרידן וחייהן משתנים.

עוד כתבות מעניינות:
"שיקגו": שירי מימון מצליחה לבלוט מעל הקאסט האמריקאי
תיאטרון חדש בתל אביב יוקדש למחזות זמר
מייסד תיאטרון גשר נכווה מהיהדות ומצא פורקן יצירתי

"סינדרלה חווה משבר קיומי, לצדה יש פלוגה של נסיכות מפורסמות, האמא החורגת שלה היא המרשעת העיקרית ויש גם אביר חלומות וגמד שמעולם לא פגשנו – הגמד השמיני – ומספר שלא מרוצה מהעובדה שהמערכת מתפרקת לנגד עיניו", סיפר הכותב ג'ון הארטמן לניו יורק טיימס. הוא הוסיף כי הנסיכות חיו עד עכשיו בעולם אטום הרמטית וכעת הן נחשפות לרעיונות מודרניים – הגל השני והשלישי של הפמיניזם. הארטמן מדגיש כי זה עדיין סיפור כיפי ומצחיק.

המופע יעלה להרצה בשיקגו בסוף אוקטובר ולמופעים סדירים ב־13 בנובמבר, בדיוק בתאריכים שבהם אמור היה לרוץ המחזמר “Don’t Stop ’Til You Get Enough" משיריו של מייקל ג'קסון, שבוטל לאחר ש־HBO שידרה את הדוקו "לעזוב את נוורלנד", החושף האשמות לפיהן הזמר ניצל מינית ילדים.