הדוד סם: קרקס פלורנטין עושים את אמריקה כאן ליד הבית

בחנוכה הקרוב לוקח המופע החדש של קרקס פלורנטין את הצופה לטיול צבעוני ברחבי ארצות הברית הנוצצת. ליצנים בניו יורק, להטוטנים במדבר ואפילו כמה גיבורי על הופכים את הקפיצה לאמריקה לקלה ומבדרת מתמיד

אמריקה כאן. צילום: יח"צ
אמריקה כאן. צילום: יח"צ
26 בנובמבר 2017

תוכן שיווקי | קרקס פלורנטין

אחינו הגדולים מאמריקה נמצאים בתקופה די מוזרה. הסינים מכסחים להם את הצורה, האירופאים לועגים להם ולפעמים נדמה שבראש הבית הלבן עומד ליצן זהוב שיער. אבל אנחנו הישראלים כבר יודעים שלא משנה כמה הם מביכים לפעמים, אנחנו תמיד נתמוך בחברים שמעבר לים האטלנטי. הרי הסיוע האמריקאי לא נגמר בכסף כיס לצה"ל – הם הביאו לנו מקדונלד'ס, נטפליקס, מחזות זמר ועוד מיליון דברים קטנים שעושים את חיינו שמחים יותר, וכל מה שביקשו בתמורה זה את גל גדות. אז כן, אנחנו נשארים בארץ, אבל תמיד חולמים אמריקה.

אז בחנוכה הבא עלינו לטובה, לפני שתסגרו טיסת לואו קוסט לניו יורק שתעלה לכם יותר משבוע באילת, כדאי לקפוץ למופע של קרקס פלורנטין כדי למלא את הצורך במשהו עם טעם של המבורגר תרבותי, שכן המופע החדש של הקרקס הישראלי הוא כולו סיפור אהבה בידורי להפליא לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. מופע הקרקס המפואר מציג במת 360 מעלות, אפקטים, תפאורות וידיאו מתחלפות ועשרות אמנים מהארץ ומהעולם שיעשו סלטות (לפעמים גם באופן לא מטפורי) כדי שתקבלו טעימה מהנה מאמריקה.

עושים את אמריקה, קרקס פלורנטין. צילום: יח"צ
עושים את אמריקה, קרקס פלורנטין. צילום: יח"צ

מדובר בטיול מדומיין מחוף לחוף: מתחילים בניו יורק האורבנית ומגיעים עד לקליפורניה השמשית. בדרך הצופה יבקר במדבריות אריזונה, בפעלולים של הוליווד, במירוץ לחלל של נאס"א ובכל פינה בידורית שיש לאמריקה להציע בעזרת ליצנים, מופעי אקרובטיקה והמנה הבריאה היחידה שהאמריקאים מסכימים לצרוך – הרבה הומור.

עושים את אמריקה, קרקס פלורנטין. צילום: יח"צ
עושים את אמריקה, קרקס פלורנטין. צילום: יח"צ

"קרקס אמריקה" הוא המופע החדש של קרקס פלורנטין, שנולד לפני 15 שנים כקרקס תל אביבי מודרני – כלומר קרקס שמוותר על ההרגל המיותר של התעללות בפילים עצובים ובאריות אומללים ודובק במופע שמבוסס על אקרובטיקה אווירית, להטוטי אש, הליכה על חבל וכדומה. הקרקס שם דגש על הפן הוויזואלי ובעזרת קיר פנסי לדים עצום מציג תפאורת וידיאו מתחלפת שיכולה בן רגע לשגר אתכם ללב וושינגטון. מי יודע, אולי תפגשו במקרה את הליצן מהבית הלבן.

9-26.12.2017, חג החנוכה, מתחם הכפר הירוק ובמת הלייב פארק ראשון לציון

לפרטים והזמנת כרטיסים: 9080*| 03-7626666 |  www.florentinecircus.co.il