מסתמן: ביונסה תופיע בישראל בתחילת אוגוסט

על סמך האתר הרשמי שלה, ביונסה תופיע בפארק הירקון ב-3 באוגוסט במסגרת סיבוב ההופעות הבינלאומי The Formation Tour

מותר לה הכל. ביונסה. צילום: Gettyimages
מותר לה הכל. ביונסה. צילום: Gettyimages
9 בפברואר 2016

על פי פרסום באתר הרשמי של כוכבת הפופ, ביונסה צפויה להופיע בישראל ב-3 באוגוסט בפארק הירקון. דקות אחרי שעלו תאריכי ההופעות לאתר הם הוסרו. קרו מקרים בעבר שאמנים פרסמו את סיבוב ההופעות שלהם לפני יחסי הציבור של ההופעות במדינות היעד – ואז מחקו לבקשתם. נכון לעכשיו רשימת ההופעות באתר הרשמי התעדכנה, ללא ההופעה בתל אביב.

ביונסה ג'יזל נואל קרטר, לשעבר חברת להקת הבנות המצליחה דסטיניז צ'יילד, היא אחת מכוכבות הפופ המצליחות בעולם. כבר כחברת להקה היא הפכה לכוכבת עם להיטי ארנ'בי כגון "Jumpin' Jumpin'," "Bills, Bills, Bills," "Say My Name" ו-"Survivor". ב-2001 יצאה בקריירת סולו שהניבה, בין היתר את הלהיטים "Crazy in Love" (יחד עם בעלה, הראפר ג'יי זי) "Baby Boy" ,"Check on It" ,"Irreplaceable" "(Single Ladies (Put a Ring on It" ועוד. בילבורד הכתירו אותה למוזיקאית העשור שעבר, אך נראה שמאז היא רק ממשיכה לצבור פופולריות ולא מאטה.

אחרי חמישה אלבומי אולפן, ב-6 בפברואר 2016 הוציאה ביונסה את הסינגל "Formation", איתו הופיעה לראשונה בהופעת המחצית של הסופרבול ה-50. אחריו הכריזה על סיבוב הופעות בינלאומי אליו תצא ב-2016, ושבו אנחנו מאוד מקווים לקחת חלק.

מתוך האתר הרשמי של ביונסה באדיבות עמוד הפייסבוק "ביונסה ישראל". צילום: חגית לוריא
מתוך האתר הרשמי של ביונסה באדיבות עמוד הפייסבוק "ביונסה ישראל". צילום: חגית לוריא

מבירורים נוספים התקבל כי "אף אחד לא שריין את פארק הירקון ל-3 באוגוסט", מסר למערכת טיים אאוט הלל פרטוק, דובר גני יהושע פארק הירקון. עם זאת, נראה כי סבירות גדולה כי אכן תתקיים ההופעה כפי שצוין באתר הרשמי של הזמרת.