המסעדה הבאה: פורמט הריאליטי שישנה את סצנת המסעדות?

הסופרסטארית החדשה. רותי רוסו (צילום: אנטולי מיכאלו)
הסופרסטארית החדשה. רותי רוסו (צילום: אנטולי מיכאלו)

רשת 13 חשפה אמש את פורמט הריאליטי החדש והמקורי שלה, "המסעדה הבאה", במסגרתו תוקם בסיומו של כל פרק מסעדת פופ-אפ תל אביבית עבור המנצח באודישן. השופטים: אסף גרניט, יוסי שטרית, מושיק רוט ורותי רוסו

חשבנו שכבר ראינו הכל בתחום תחרויות הריאליטי-אוכל שמציף את הטלוויזיה בעשור האחרון, ובדיוק כשכבר התחלנו להשתעמם מגיעה "המסעדה הבאה", תוכנית ריאליטי חדשה ומקורית מבית רשת 13, שמאיימת לרענן את הז'אנר באמצעות נשק יום הדין: מסעדה חדשה בכל פרק.

בקרוב ברשת 13

רשת 13 גאה לפתוח את שנת 2022 עם ריאליטי מקורי חדש, שכמותו עוד לא נעשה בטלוויזיה: בכל שבוע בפרק האודישנים, יציגו המתמודדים קונספט שלם למסעדה הכולל עיצוב ותפריט, ואף יבשלו את מנות הדגל שלה.בכל שבוע עם סיום השידור, מנצח הפרק יזכה להגשים את חלומו הגדול ולפתוח מסעדה אמיתית במרכז תל אביב, שתהיה פתוחה להזמנות הקהל הרחב.אל השופטים אסף גרניט, יוסי שטרית ומושיק רוט מצטרפת רותי רוסו, מעיתונאיות ונשות הקולינאריה המובילות והמוערכות בישראל. את התכנית מנחה רותם ישראל. המסעדה הבאה – ריאליטי מקורי חדש | בקרוב ברשת 13

Posted by ‎ערוץ 13‎ on Monday, December 27, 2021

ברשת 13 מסבירים שעיקרו של הפורמט הוא פרק אודישנים שבועי שבו "יציגו המתמודדים קונספט שלם למסעדה הכולל עיצוב ותפריט, ואף יבשלו את מנות הדגל שלה", כשמיד בסיום פרק האודישן יזכה המנצח בפרק להגשים את חלומו ולפתוח מסעדת פופ-אפ אמיתית במרכז תל אביב, שתהיה פתוחה להזמנות הקהל הרחב.

לפחות על פי צילומי הפרומו, נראה שהתוכנית תעשה שימוש מושכל במיוחד בחלל המצוין שאיכלס בעבר את מסעדת "הרברט סמואל" של השף יונתן רושפלד, ממש על הטיילת, שם צולמו גם סצנות המסעדה בסדרה "הטבח". מקורות בערוץ מספרים כי מדובר בהפקה שאפתנית בהרבה מזו של "משחקי השף" ופורמטי ריאליטי דומים, שכן הקמת מסעדות הפופ-אפ המדוברות למנצחי הפרקים היא גיים-צ'יינג'ר שמחבר את הז'אנר המעושה אל העולם האמיתי.

אסף גרניט בשרונה מרקט (צילום: יח"צ)
אסף גרניט בשרונה מרקט (צילום: יח"צ)

התוכנית החדשה מיועדת לעלות לקראת אמצע-סוף ינואר אחרי סיומה של "הישרדות" וברשת 13 תולים בפורמט המקורי תקוות רבות. צוות השופטים יהיה דומה לזה של "משחקי השף" ויכלול את הסופרסטאר-שפים אסף גרניט, מושיק רוט ויוסי שטרית, כשלצדם תרענן את המסך בתבונתה אשת הקולינריה האהובה רותי רוסו, תוספת חשובה ואיכותית לקאדר השפים הגברי.