השארו עמנו: סדרות המקור הישראליות שיגיעו למסך בקרוב

עונת הסתיו של הטלוויזיה בפתח ואיתה מגיעות סדרות מקור חדשות שבקרוב כולם ידברו עליהן. מדריך צפייה

"אבא משתדל" (צילום: ינאי יחיאל)
"אבא משתדל" (צילום: ינאי יחיאל)
28 באוגוסט 2019

אבא משתדל

דרמה קומית בהשראת החיים של טל פרידמן, איך לא עשו את זה קודם? יוסי (פרידמן) בן ה־50 מפוטר מעבודתו כמדריך טיולים, ועכשיו הוא צריך להתרגל בפעם הראשונה לחיי המשפחה בבית. התמודדות המורכבת ביותר שלו היא עם דנה (ג'וי ריגר), בתו בת ה־18 ובעלת צרכים מיוחדים. עוד משתתפים: מיכל ברנשטיין, רבקה מיכאלי, קובי פרג', ירון ברובינסקי, ליא קניג, ירון ברלד ועוד.

כאן 11, ימי ראשון (החל מ־27.10) 22:00

"ארץ נהדרת" – מהדורת בחירות

דבר אחד טוב יצא ממועד ב' של הבחירות בישראל: עונת ספיישל של "ארץ נהדרת". מדובר למעשה במיני עונה בת ארבעה פרקים, שבליל הבחירות תשודר במשותף עם מהדורת החדשות של הערוץ.

קשת 12

"ארץ נהדרת – מהדורת בחירות" (צילום: משה נחמוביץ)
"ארץ נהדרת – מהדורת בחירות" (צילום: משה נחמוביץ)

רק להיום

סדרת דרמה חדשה שכתב וביים ניר ברגמן, שיחד עם רם נהרי חקר את חייהם של אסירים בהוסטלים ובבתי כלא. במטופלים אפשר למצוא אסיר משוחרר שניהל בהעבר רומן עם מנהלת ההוסטל, בנו החורג של ראש העירייה ומורה ערבי חף מפשע שמחפש נקמה. מהצד השני נמצא צוות המטפלים, בהם עובדת סוציאלית צעירה וחדורת מוטיבציה. חלק מהשחקנים בסדרה הם למעשה כלל לא שחקנים, אלא אסירים לשעבר.

yes EDGE, החל מ־5.9 22:00

פאודה

יחידת המסתערבים הכי לוהטת חוזרת לצעוק לנו בסלון כדי לפגוע בתשתית החמאס בגדה ולהגיע לראש הזרוע הצבאית של הארגון ברצועה. לצורך כך דורון (ליאור רז) מושתל בכפר באזור החברון, עובד כמאמן איגרוף ונקשר לצעיר פלסטיני (עלא דקה), שאביו הוא במקרה בכיר בחמאס. לקאסט תצטרף מארינה מקסימיליאן שתגלם ראש דסק עזה בשב"כ.

yes

מתיר עגונות

הכיפה השחורה ממשיכה לככב בסדרות דרמה ישראליות. הרב יוסף מוראד (אביב אלוש) הוא מתיר עגונות, מעין רב/בלש שתפקידו לאתר בעלים סרבני גט ולשחרר נשים עגונות מהכלא ההלכתי. הוא נשוי לחנה (אביגיל קובארי) בשידוך שנחשב חריג בחברה החרדית – הוא ספרדי והיא אשכנזיה. יוסף מאוהב בה, אלא שלאט לאט הוא מגלה שהיא מסתירה ממנו סודות. עם הזמן מתרבים סימני האזהרה והוא מתחיל לבלוש בתוך ביתו שלו. עוד משתתפים: תיקי דיין, נתן דטנר, אלמה דישי ועוד.

כאן 11, ימי רביעי (החל מ־30.10) 22:00. העונה תיפתח בשני פרקים ברצף שישודרו בשעה 21:05

"מתיר עגונות" (צילום: ורד אדיר)
"מתיר עגונות" (צילום: ורד אדיר)

הקיבוצניקים

קבוצת חברים בני 30 שגדלו יחד בקיבוץ מגיל אפס מתפצלים כל אחד לחייו, באופן טבעי. אלא שעכשיו הקיבוץ מתפרק והם נאלצים לחזור להיות בקשר. הם חוזרים לגור יחד – ממש כמו בבית הילדים – אלא שהפעם התפאורה היא האנגר תעשייתי בדרום תל אביב. משתתפים: רועי ניק, דינה סנדרסון, ליהי קורונובסקי, דניאל סבג, יניב ביטון, יוסי צברי, שי אביבי, מירי אלוני ועוד.

HOT

הקבר

דרמת מתח ומסתורין חדשה מהיוצר של "בשבילה גיבורים עפים", עומרי גבעון. הכל מתחיל ברעידת אדמה בצפון הארץ החושפת בור גדול בשמורת טבע ובו שלושה שלדי אדם. הגילוי אפוף המסתורין מעורר סערה וסקרנות, שמתחלפים בפחד כאשר מתגלה כי הדנ"א תואם לזה של שלושה אנשים חיים. משתתפים: נדב נייטס, מיכל קלמן גבעון, שלום מיכאלשווילי, דניאל גל, צחי הלוי, רימונד אמסלם, ליאנה עיון, אורטל בן שושן ועוד.

קשת 12

משחקי השף

ההתמכרות לריאליטי בישול מקבלת חיזוק עם העונה הרביעית של "משחקי השף", בהנחיית מירי בוהדנה ועם השפים אסף גרניט, מושיק רוט, יוסי שטרית וארז קומרובסקי.

רשת

מטומטמת

קומדיית הפשע של בת חן סבג חוזרת לעונה שלישית וזה הולך להיות אוקוורד: לעונה זו הצטרפה אורנה בנאי, שבזמן שעבר מאז הצילומים הפכה להיות האקסית של סבג.

HOT3, ימים ראשון־שלישי (החל מ־22.9) 22:15; HOT VOD החל מ־18.9

 

יס מן

ריאליטי חדש עם פורמט מקורי זה לא משהו שקורה כאן בכל יום, בואו נקווה שזה יהיה מוצלח: "יס מן" מבוסס על עקרונות הפסיכולוגיה החיובית והפופולאריות העולה של החיפוש אחר ה־well being. המשתתפים ינסו להשיג שינוי משמעותי בחייהם תוך התחייבות להסכים לאתגרים שבעבר סירבו לומר להם "כן". במשתתפים: נועה ירון ובן זוגה יובל דיין, קותי סבג, הסטנדאפיסטית מור חן ובן זוגו של אסי עזר, אלברט אסקולה. ינחה: חנוך דאום.

yes

הדבר הגדול המיוחד

עינת ויצמן ואורנה פיטוסי בדרמה קומית אפלה על נשים בשנות ה־40 לחייהן. יהודית מגלה שהיא סובלת ממחלה קשה, מכחישה זאת בנמרצות ומגלה זאת רק לחברתה הטובה, דניאלה. אחרי הניתוח, ולפני שתוצאותיו מתקבלות, דניאלה מבינה שהשעון מתקתק והגיע הזמן לשינוי עבור שתיהן.

כאן 11, החל מינואר 2020

מלכויות של מטה

דוקו בן שלושה פרקים הנכנס אל העולם החסידי דרך עיניהם של חברי הקהילה: היסטוריה, חיי היום יום, החסידים הפשוטים והאדמו"רים – הכל כדי לחדור את הסטריאוטיפים ולנפץ אותם.

כאן 11, ימי שלישי (החל מ־29.10) 21:35

הנוכלות

קומדיית הפשע המטורללת של אילן פלד ויעל פוליאקוב, האחיות מירי ותקווה בשבילכם, שלוקחות את "אחד העם" לקצה. עוד משתתפים: ענת מגן שבו, ארז בן הרוש, ישי לוי, אפי בן ישראל, אורית ותום פטרובר (היהודים) ועוד.

yes

האח הגדול

עונה שלישית מאז מעבר הדירה, ואפשר רק לקוות שיופקו לקחים מהעונה הקודמת.

רשת

חמישים

דרמה קומית מאת יעל הדיה ("בטיפול"), המבוססת על חייה כאם חד הורית לילדים מתבגרים. אלונה מגלה כי גיל 50 הוא כמו גיל ההתבגרות רק יותר גרוע, עם תופעות גופניות וצורך למרוד. היא מנסה למכור סדרה, סובלת מהפרעות קשב וריכוז של גיל המעבר, ובעיקר הייתה רוצה להשתחחר מכל אחריות. משתתפים: אילנית בן יעקב, גורי אלפי, יניב ביטון, גיא אריאלי, ענת עצמון, מיקה קרני ועוד.

yes EDGE, חמישי (החל מ־26.9) 22:00, כל הפרקים ברצף

מאה אחוז

סרטם של יעל קיפר ורונן זרצקי עוסק בתיכון היחיד בכפר הדרוזי בית ג'אן שכל תלמידיו זכאים לתעודת בגרות, על אף נתוני הפתיחה המאתגרים. האם ההצלחה הזאת באמת מרמזת על עתיד טוב יותר עבור התלמידים האלה? ואיך זה משתלב עם השמרנות הדרוזית?

כאן 11, ראשון (1.9) 21:05

מתוך "מאה אחוז"
מתוך "מאה אחוז"

הנספח

אלי בן דוד, המוח מאחורי "בובה של לילה" ו"אנחנו במפה", יצר את "הנספח" ויככב בה לצד חנה אזולאי הספרי, דנה סמו ועוד. בן דוד יגלם את אבשלום, מוזיקאי שעושה רילוקיישן לפריז בעקבות העבודה של אשתו כשגרירה. הוא עובר שם משבר נוכח הזרות שלו וגם חיי הנישואים עולים על סרטון כשאשתו נמצאת עכשיו בעמדת הכוח.

HOT

אבודים

צופית גרנט חוזרת לסלון וזה הזמן לחדש את מלאי הקלינקס. מרשת מוסרים שהפעם יוגשו תחקירים על סיפור חטיפתה האכזרית של הילדה פלייר מגן ילדים בתל אביב לפני 30 שנה, וסיפור מסירתה של תינוקת מוסלמית מישראל לאימוץ בשבדיה בשל חילול כבוד המשפחה.

רשת

צופית גרנט (צילום: אילן בשור)
צופית גרנט (צילום: אילן בשור)

עוד מגיעות לכאן 11: "טיול שורשים" (27.8), "טיול אחרי צבא" (16.12), "פגישה עם רוני קובן" (28.10), "המרדף" עונה 4 (27.10)

עוד מגיעות לקשת 12: "אל תתערבו לי באהבה", סרטה של עדי שילון; סדרה תיעודית חדשה של נסלי ברדה על כתות, "מועדון לילה", "צומת מילר" ו"המתחזים".

עוד מגיעות ל־yes: "רון" עונה 3.

עוד מגיעות להוט: "גולסטאריות 2", "אילוף הסוררת", ו"תברחו" – סדרת נוער חדשה המתרחשת בחדר בריחה מוזר במיוחד.

עוד מגיעות לרשת: "שנות ה־80", "החיים זה לא צחוק" – דוקו קומי עם קובי מימון וליטל שוורץ, "נבסו", "אהרוני וגידי", "גב האומה", "המקור".

 

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"