חם במצדה: הדי.ג'ייאית היפה בעולם ומלך ההאוס ב-Day Zero

מנגנת אפילו יותר יפה ממה שהיא נראית. אנפיסה לטיאגו (צילום: יחסי ציבור)
מנגנת אפילו יותר יפה ממה שהיא נראית. אנפיסה לטיאגו (צילום: יחסי ציבור)

נחשף הליינאפ של פסטיבל Day Zero במצדה: הפסטיבל האגדי של דמיאן לזארוס חוזר בראש השנה (16.9) ומבטיח 16 שעות של שכרון חושים אלקטרוני עם ארט דיפרטמנט, אנפיסה לטיאגו, דני טנגליה, סאשה, יאן בלומקוויסט ועוד. מסתמנת חוויה נדירה

***עדכון 01.07*** נחשף הליינאפ של פסטיבל Day Zero והוא וואו. האגדות החיות של אומת ההאוס והקלאב, דני טנגליה וסאשה, יתייצבו במצדה בכושר שיא עם הסטים האלמותיים שלהם, ואיתם גם אהובי הקהל ארט דיפרטמנט, בה סוונדסן, יאן בלומקוויסט, דה הולווייז די.ג'יי טניס והסנסציה העולה אנפיסה לטיאגו, הדי.ג'ייאית הנאפוליטנית-רוסית שמנגנת אפילו יותר יפה ואמוציונלי מכפי שהיא נראית ועמה השמות החמים הנשיים קלואי קאילה וקרליטה. את הרשימה משלימים הטאלנטים המקומיים Mita Gami ואדם טן וההרכב המגניב דה הולווייז ואורחים נוספים מובטחים. אמא.

ולחדשות בהרחבה: אז אולי הקיץ הזה לא הולך להיות מאוד מאוד חם בכל מה שקשור לפסטיבלים, אבל מיד אחריו צפויה לחובבי המוזיקה האלקטרונית תקופה יפה. אחרי ההכרזה על פסטיבל DGTL והליינאפ המרהיב שלו באוקטובר (סוכות), מגיעה הבוקר ההכרזה על שובו של פסטיבל Day Zero המעולה מבית היוצר של המוזיקאי, המפיק, הדי.ג'יי והכהן השבטי הגדול דמיאן לזרוס. הפסטיבל ישוב אל הלוקיישן העוצמתי שלמרגלות המצדה בסופ"ש של ה-16.9 (ראש השנה) במה שמבטיח להיות חוויה רוחנית עמוקה או לכל הפחות כיף היסטרי.

דמיאן לזרוס בפסטיבל Day Zero במצדה (צילום: מיקה גורוביץ)
דמיאן לזרוס בפסטיבל Day Zero במצדה (צילום: מיקה גורוביץ)

פסטיבל Day Zero החל את דרכו כחגיגה של תרבות שבט המאיה עם שחר של התחלה חדשה בג'ונגל של טולום, מקסיקו. לזארוס, שנמצא בתחום הפקת הפסטיבלים כבר שנים רבות, הקים את הלייבל המצליח "Crosstown Rebels" ונחשב לאחת מהדמויות המשפיעות והמעניינות בסצנה בעולם. הפסטיבל כבר ביקר במצדה ב-2019 והביא איתו התקהלות מרגשת של אנשי מסיבות וחופש מכל רחבי העולם, ומאז נדחה הקאמבק שלו מספר פעמים בגלל ענייני קורונה מבאסים. הליינאפ של המהדורה הנוכחית טרם הוצג, אבל מובטחת רשימה של 15 אמנים גדולים שינגנו במשך 16 שעות. אם להסתמך על מהדורות קודמות הווייב יהיה נדיר למדי.

הפסטיבל הפופולרי חרט על דגלו ערכים של חיבור ותרומה לאיכות הסביבה, ומקפיד על הפחתת טביעת הרגל הפחמנית שלו. לפני ביקורו הקודם כאן סיפר לזארוס לעדי שבת ש"מדובר בחלק מאוד יפה של העולם ואנחנו צריכים לכבד את הסביבה הזאת, אבל אנחנו לא יכולים לעשות את זה לבד. אנחנו צריכים שהבליינים ישתפו איתנו פעולה. זו לא חוכמה להביא מנקים, החוכמה היא לגרום לאנשים לא לצרוך פלסטיק ולא לזרוק זבל בכל מקום. אנחנו רוצים שהקהל שלנו יכבד את האדמה שהוא רוקד עליה. דיי זירו מייצר חוויה כל כך מיוחדת לאנשים ואני לא רוצה ששום דבר יהרוס את האתר ההיסטורי שבה החוויה הזאת מתרחשת. חשוב שאנשים יבינו שכולנו כאן יחד ושרק ביחד נשנה את הסביבה שלנו".

>> עוד פרטים, עדכונים, סידורי לינה וכרטיסים בעמוד הפסטיבל