באה בסבבה: השיר החדש של נטע ברזילי עומד בציפיות

ללא עזרת דורון מדלי אבל עם השותפים האחרים ליצירת TOY, השיר החדש של נטע ברזילי BASSA SABBA נשמע מצוין. הקליפ הוא כבר הגזמה מטורפת (בקטע טוב!)

נטע ברזילי (צילום: דניאל קמינסקי)
נטע ברזילי (צילום: דניאל קמינסקי)
1 בפברואר 2019

לאחר שזכתה באירוויזיון 2018 והגיעה למקום הראשון במצעד הבילבורד האמריקאי, שברה שיאי צפייה ישראליים ביו טיוב, ספוטיפיי ואפל מיוזיק בעולם, כבשה את אירופה עם סיבוב הופעות מצליח, השאירה חותם ענק בתעשיית המוזיקה העולמית והפכה לאשת השנה במוסיקה בישראל, מוציאה נטע ברזילי את הסינגל השני שלה- "BASSA SABABA" שכתבה והלחינה יחד עם אבשלום אריאל וסתיו בגר, שניהם שותפיה ליצירת – "TOY" (בולט בהעדרו דורן מדלי).

בניגוד ל'טוי' שעל אף איכויותיו האמנותיות, היה קשה לעיכול בשמיעה ראשונה וגרר שורה של סרטוני ריאקשנים המומים מרבי העולם, "באסה סבבה" הוא להיט גלובלי שמתאהבים בו מיד. נטע נוגסת בעולם, ממקצבי אפריקה ועד מועדוני אירופה, מרקידה את כולם במסיבה ענקית, בעיבודים מוזיקליים מפתיעים המורכבים מאר אנ בי, רוק ועוד גיטרה אקוסטית וקצת רטרו עם סקרצ'ים. הרדיו כל כך הולך לחרוש עליו.

עוד כתבות מעניינות: 
מחירי המלונות בתל אביב בתקופת האירוויזיון כבר בשמיים
כמה יעלה לכם לסבלט דירה בתל אביב באירוויזיון?
האם ספרד תחרים את האירוויזיון?

נטע ממשיכה להביע במוזיקה שלה את מה שהיא מצהירה חזור והצהור בראיונותיה הרבים: החוויה הקיומית בעולם האקלקטי, המפתיע ולעיתים מבאס שלנו, מחייבת אותנו לצאת ולרקוד ברחובות.

הסינגל החדש מגיע קומפלט עם קליפ בינלאומי שביים רועי רז וצולם בקייב. בקליפ נטע מתקרנפת ליטרלית, כלומר מסתובבת עם קרן על הראש. ברזילי סיפרה בראיון שהיא מימנה אותו בעצמה במאות אלפי דולרים מהכנסותיה מהופעות בטור העולמי שערכה מאז האירוויזיון. הקליפ צולם במשך 3 ימים בקייב ב 13 לוקיישנים שונים, עם למעלה מ 250 אנשי צוות. לאחרונה היא הוחתמה בחברת התקליטים BMG, המפיצה העולמית של השיר "TOY",  שבין האומנים המיוצגים בה תוכלו למצוא את ברונו מארס, MIA, לני קרביץ, קיילי מינוג, פרגי, פרנק אושן וג׳ון לג׳נד.