"הכוכב הבא לאירוויזיון": נטע ברזילי תייצג את ישראל בליסבון

בגמר תחרות המוזיקה ששודר הערב ניצחה נטע ברזילי, שתזכה לנסוע לתחרות הבינלאומית שתתקיים במאי בפורטוגל. צפו בביצוע המנצח

נטע ברזילי בגמר "הכוכב הבא" 2018 (צילום: רונן אקרמן)
נטע ברזילי בגמר "הכוכב הבא" 2018 (צילום: רונן אקרמן)
14 בפברואר 2018

נטע ברזילי זכתה הערב (שלישי) בגמר העונה החמישית של "הכוכב הבא לאירוויזיון", ותייצג את ישראל בתחרות הבינלאומית שתתקיים ב-8 במאי בליסבון, פורטוגל. ברזילי הנרגשת, שהביאה מאש של "גנגנם סטייל" ו"TiK ToK", הבטיחה: "אני אדאג שזה ישתלם לכולם, אני אעשה הכל, תודה רבה". בסיום הערב המותח גברה ברזילי עם 210 נקודות על הפיינליסטים יהונתן מרגי (205 נקודות), ריקי בן ארי (125 נקודות) וחן אהרוני, שהצטנן לפני השידור ונזקק למסיכת חמצן – וגם היה הראשון לסיים את דרכו בתחרות. דרמה, דרמה, דרמה.

בעונה הקודמת זכה אימרי זיו, זמר ליווי די אנונימי, שהביא את ישראל אל המקום ה-23 באירוויזיון 2017. זיו עצמו ליווה את הופעותיהם של שני הזוכים הקודמים בתחרות – נדב גדג', שהגיע למקום התשיעי באירוויזיון בווינה, וחובי סטאר שהגיע למקום ה-14.

"הכוכב הבא", האחות הקטנה של "כוכב נולד", עשתה דרך מאז עונתה הראשונה. התפאורה המוגזמת וצוות השופטים שכלל את רני רהב ואיל גולן לא הספיקו כדי למלא את הנעליים הגדולות שנכנסה אליהן. אבל אז נחתם ההסכם בין שידורי קשת לרשות השידור, לפיו הזוכה ייצג את ישראל באירוויזיון – והנה אתם עוקבים באדיקות אחרי התחרות הוותיקה.