"כפר סבא 2000" הוא הזוכה הגדול בתחרות מועדון קריאה

תושבי תל אביב בחרו את הספר שכל העיר תקרא: רוצו להשיג עותק של "כפר סבא 2000" מאת ג'וליה פרמנטו, כי בקרוב נערוך אירועים מגניבים שקשורים לעלילה. עוד לא התחלתם לקרוא?

עטיפת "כפר סבא 2000", מאת ג'וליה פרמנטו
עטיפת "כפר סבא 2000", מאת ג'וליה פרמנטו

אתם בחרתם: "כפר סבא 2000" של ג'וליה פרמנטו (בהוצאת פן וידיעות ספרים) הוא הספר הזוכה בתחרות מועדון קריאה של Time Out תל אביב בשיתוף עיריית תל אביב-יפו.

ומה עכשיו? כדאי שתשיגו עותק (כאן תוכלו לקרוא קטע מהספר, וכאן תוכלו להאזין לפרקים ממנו. בנוסף, הספר יימכר בהנחה של 50% באתר הוצאת ידיעות אחרונות, וגרסה מוקלטת תימכר ב-50% הנחה באתר אייקאסט) – כי בקרוב נערוך סביב הספר אירועים מגניבים שקשורים לעלילה שלו. בשלב זה אנחנו רק יכולים לגלות שהשיא יהיה במפגש עם פרמנטו בשבוע הספר: ב-14.6 ניפגש על גג בניין העירייה בשעה 20:00 לערב אינטימי (וחינמי כמובן) – שאותו ינחה איתי הרמן (הצ'ייסר).

[tmwdfpad]

ג׳וליה פרמנטו (צילום: זיו ברקוביץ׳)
ג׳וליה פרמנטו (צילום: זיו ברקוביץ׳)

עוד כתבות מעניינות:
חתיכים קוראים ספרים: יצאנו לרחוב הלוהט
בחנו את עצמכם: מי כתב את הספר הזה?
>> למתחם מועדון קריאה

את הספר תוכלו להשיג בשבוע הקרוב גם בספריות העירוניות ברחבי העיר. זה המקום להזכיר שהמנוי לספריות הוא חינמי לגמרי, ומנויים יוכלו להאזין בחינם לגרסה המוקלטת שלו ב-I-cast.


וכך נפתח הספר:

״בגיל שבע-עשרה הייתי שופט בני אדם לפי תורת האבולוציה של דרווין, אדם מכוער הוא אדם טיפש. באופן אישי יש לי סלידה מליאור. אני רואה בו אדם מכוער. זלזלתי בו, ולכן לא היתה לי הסתייגות להתנפל עליו." הוא שואף מהסיגריה, הלחיים מתכווצות מבפנים, עשן החיים מתפזר בדמו. הנאשם ברצח, הם קוראים לו. הנאשם ברצח אמיתַי יונתן יושב בחדר החקירות עם אזיקי ברזל מסביב לפרקי הידיים, סיגריה בפה יש לו. גופו הארוך והזקוף מכוסה בסווטשרט כחול, על הרגליים מכנסיים כחולים, על כפות הרגליים ניו-באלאנס שנשרכו בעצבנות. כשהוא נוכח בחדר, החלל מיד מתרוקן מכל אדם. הוא מקרב את שתי ידיו הכפותות אל פניו היפות ושולף את הסיגריה מהשפתיים. הוא מקרב את המאפרה, מקרב את הכיסא לשולחן ומתרווח במושבו. אין צורך לשאול אותו שאלות, יא חבורה של אנאלפבתים, אמיתַי יונתן יגיד לכם הכול. להמשך קריאה

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד