אירועי מועדון קריאה: סרטי קאלט מהניינטיז ומפגש עם ג'וליה פרמנטו

"כפר סבא 2000" נבחר לספר שכל העיר קוראת – ועכשיו הגיע החלק הכיפי: ערב סרטי פולחן בכיכר רבין, ומפגש קוראים עם הסופרת ג'וליה פרמנטו בהנחיית איתי הרמן

ג׳וליה פרמנטו (צילום: זיו ברקוביץ׳)
ג׳וליה פרמנטו (צילום: זיו ברקוביץ׳)

בשבועות האחרונים הזמנו את קוראי Time Out להצביע לאחד מחמשת הספרים הישראליים הכי בולטים בשנה האחרונה, שיהיה הספר של מועדון קריאה – פרויקט הקריאה הגדול שלנו (בשיתוף עיריית תל אביב-יפו/מחלקת הספריות). בתום קרב צמוד במיוחד זכה הספר "כפר סבא 2000" מאת ג'וליה פרמנטו (הוצאת פן) – ועכשיו הגיע החלק הכיפי. הנה כל הפרטים.

>> כל מה שצריך לדעת על מועדון קריאה

מפגש קוראים עם ג'וליה פרמנטו ומסיבת מילניום

שיאו של הפרויקט הוא מפגש קוראים עם פרמנטו (הנה האיוונט), שתספר על הספר ותענה על שאלות מהקהל. את הערב החגיגי ינחה איתי הרמן (הצ'ייסר – כאן 11), שגם הכין לנו חידון טריוויה מיוחד על הספר שמשופע ברפרנסים תרבותיים – אז כדאי שתגיעו מוכנים (ועם סוללה בטלפון).

ג'וליה פרמנטו (צילום: ונאס אופרסקלסקי)
ג'וליה פרמנטו (צילום: ונאס אופרסקלסקי)

עוד כתבות בנושא מועדון קריאה:
כך תשיגו עותק מוזל של "כפר סבא 2000"
כל מה שצריך לדעת על מועדון קריאה
בעקבות הספר: מקרי הרצח הכי מזעזעים שביצעו בני נוער

לפני המפגש יעלו להופיע ארנב זהב – עוזי פיינרמן ומעיין וייסטוב, ואחריו תתקיים מסיבת מילניום שתחזיר אותנו לפלייליסט שמשובץ בספר ולשירים שהפכו את הניינטיז לעשור הכי מוצלח בחיים האלה.

שימו לב: האירוע מוגבל ל-150 איש.

איתי הרמן (צילום: סיון פרג)
איתי הרמן (צילום: סיון פרג)

מפגש קוראים, חמישי (14.6) 20:00, גג בניין העירייה, אבן גבירול 69 תל אביב

ערב סרטי פולחן מהניינטיז

כמה ימים לפני המפגש החגיגי נערוך ערב הקרנת סרטי קאלט מהניינטיז בכיכר רבין (הנה האיוונט). שימו לב: באירוע יחולקו אוזניות אלחוטיות וההשתתפות מוגבלת ל-100 אנשים בלבד – כדאי להגיע מוקדם ולהבטיח את מקומכם.

20:00 – "עכברי הקניון" (1995) – קווין סמית אולי התנצל על הסרט הזה (לא ברצינות), אבל גל הביקורות לא מנע ממנו להפוך לפולחן. שני צעירים מניו ג'רזי שחברותיהם נפרדות מהם באותו היום יוצאים למצוא נחמה בקניון האהוב עליהם. כשהם מגלים שהשעשועון שבו משתתפת אחת האקסיות יצולם שם, הם מתכננים לחבל בו בעזרתם של ג'יי ובוב השקט (עם שאנון דוהרטי, ג'רמי לונדון, ג'ייסון לי, בן אפלק, ג'ואי לורן אדמס וכמובן קווין סמית).

22:00 – "קלולס" (1995) – נערה עשירה מבברלי הילס רוצה לשבור את הסטריאוטיפ ולגרום לעולם להכיר אותה גם כאלטרואיסטית אינטליגנטית. בתפריט: מייקאובר לתלמידה החדשה, שידוך רומנטי בין שני מורים ועוד שנאניגנס. כשאומרים קאלט מתכוונים לזה בדיוק – אחרי "קלולס" כולם התחילו לדבר כמו הדמויות בסרט ולהתלבש כמותן (עם אלישיה סילברסטון, סטייסי דאש, בריטני מרפי, פול ראד ועוד).

← ערב סרטי קאלט מהניינטיז, מוצאי שבת (9.6) 20:15, כיכר רבין (ליד הבריכה האקולוגית)

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד