CUPZ By BeanZ

שעת סיפור על קפה

סניף רמת החייל. צילום: אנטולי מיכאלו
סניף רמת החייל. צילום: אנטולי מיכאלו

מותג הקפה שהגדיר מחדש סטנדרטים של טריות ואיכות וכבש את בתי הקפה המובילים בעיר, פותח את הדלת ומזמין אתכם ללמוד עוד קצת על המשקה האהוב בסדרת סדנאות והרצאות ייחודיות, מרקיחת קוקטיילים משכרים על בסיס קפה ועד הרצאות על כוח נשי. כל הפרטים

18 בפברואר 2019

תוכן שיווקי

מותג הקפה BeanZ הוא למעשה מיזם קפה חדשני. הוא אחראי על עליית הגל השלישי של הקפה לישראל ושינה את כל מה שידענו על המשקה המעורר והאהוב. חלק מהאג'נדה של BeanZ היא שמירה על קשר ישיר עם טובי מגדלי הקפה והחוואים מכל רחבי הגלובוס ויבוא של פולים איכותיים אל הלקוח במהירות תוך שמירה על טריות. לצד שני סניפי דגל בנמל התעופה בן גוריון ובשכונת רמת החייל, לא מעט בתי קפה מהמצטיינים בעיר משתמשים בפולים הטריים של המותג. מי שלא אוהב לצאת מהבית אבל לא מוכן להתפשר על מנת האספרסו שלו, סביר שהצטייד במכונה הביתית והאלגנטית.

כעת, עם חניכת הסניף החדש בשכונת רמת החייל, חוויית הקפה עומדת לעבור שדרוג נוסף עם השקה חגיגית של סדרת סדנאות והרצאות שבועיות שעוסקות בעולם התוכן הרחב של הקפה. בשבועות הקרובים ומדי יום חמישי יתארחו מומחים מטעם BeanZ שישקו אתכם בקפה המעולה ויספרו לכם על שיטות מיצוי, קלייה והחידושים בעולם הקפה. וכן, יש גם הפי אוור מרקיד ושיכור והכל לגמרי בחינם. נו, עוד לא נרשמתם?

בואו לשמוע. צילום: אנטולי מיכאלו
בואו לשמוע. צילום: אנטולי מיכאלו

אז מה בלו"ז?

מפגשים מרתקים על קפה, בהם הרצאות על משקאות הגל השלישי – היכרות עם המהפכה ששינתה את צריכת הקפה, עולם המושגים, שיטות המיצוי, מקורות והטעמים הייחודיים; קפה והתחממות גלובלית – האם מטעי הקפה באמת נמצאים בסכנת הכחדה? יש מצב שהדורות הבאים לא יכירו את התענוג הצרוף? בואו לגלות את התשובות המסעירות וגם ללגום משהו על הדרך; קפה וחוות נשים – הרצאה מרתקת על סיפורן האופטימי על נשים שמובילות שינוי בעולם באמצעות קפה.

לצד קפה איכותי. צילום: שאטרסטוק
לצד קפה איכותי. צילום: שאטרסטוק

HAPPY HOUR מושלם בחגים ומועדים – כי מה צריך יותר מקוקטיילים על בסיס קפה ומוזיקה שמחה?

האפי האוור. צילום: בן יוסטר
האפי האוור. צילום: בן יוסטר

 

לפרטים נוספים והרשמה חפשו אותנו באתר, בפייסבוק או באינסטגרם של BEANZ
לשאלות והרשמה ניתן לשלוח מייל info@beanzcafe.co.il

כל הסדנאות ייערכו בסניף הדגל של BeanZ ברמת החייל, הברזל 11 תל אביב.
*ההשתפות מותנית בהרשמה מראש