להקת המחול קמע – "בהקיץ"

בהקיף: צילום: כפיר בולוטין
בהקיף: צילום: כפיר בולוטין
על האירוע

"בימים אלה, יש חשיבות אולי גדולה מתמיד לאסקפיזם"  כך אומר תמיר גינץ, המנהל האמנותי של להקת המחול קמע. "התובנה שמובילה אותנו היא שאנו לא מבדרים את הקהילה אלה נותנים לה מזור לנשמה, שעות של הפוגה לנפש, השראה והדמייה של שגרה.  תרבות היא מזון לרוח, הבסיס לתקווה. בלי תקווה לנורמליות שעוד תחזור לא נוכל לאתגרי התקופה".

"בהקיץ" – פנטזיה סוריאליסטית אישית מאת המנהל האמנותי של להקת המחול קמע , הכוריאוגרף תמיר גינץ, המבוצעת על ידי 14 רקדנים ורקדניות וירטואוזים בינלאומיים, נודדת אל רגעי אושר, חזיונות של תשוקות ומאווים בלתי ממומשים, הדי זיכרונות ואהבה. יצירתו החדשה של גינץ, נבעה מכמיהה לצאת להרפתקת אסקפיזם, בפקחות מלאה, אל מחוזות של אופטימיות.

תמיר גינץ, יצר את "בהקיץ" לצלילי מוזיקה מקורית של אבי בללי. השניים ממשיכים בשיתוף הפעולה הפורה בהמשך להצלחתם הקודמת עם היצירות "במדבר דברים", "לא נודע" , "מנמוזין" ו"זעם". אל השניים מצטרף גם הרקדן ומעצב האופנה הבינלאומי אביעד אריק הרמן (עיצב תלבושות למיס תבל, "מאמא מיה!" ועוד) שרקד עם תמיר גינץ במופע הראשון של הלהקה "גן נעול" וכעת, סוגר מעגל ואמון על התפאורה והתלבושות ביצירה זו.

 

מתי ואיפה
מחיר
110-160 ₪