Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

מחריד: KFC מציגים קצף אמבטיה בריח עוף מטוגן

אחרי שהשיקו לק לציפורניים בניחוח שנוי במחלוקת, כעת ענקית המזון המהיר משיקה (אך ורק ביפן) את קצף האמבטיה שנראה ומריח כמו עוף מטוגן

KFC. צילום: שאטרסטוק
KFC. צילום: שאטרסטוק

ענקית העוף המטוגן KFC הכריזה על מוצר שניתן לכנותו "שנוי במחלוקת": אם אתם ביפן, התמזל מזלכם ותוכלו להיות בין הראשונים שמנסים את החידוש המרנין – "פצצת אמבטיה" שאפשר להמיס במים ולקבל ריח של, ובכן, עוף מטוגן.

כן כן, לאחר שהעולם כבר חווה לק לציפורניים בריח של KFC, נראה כי הפסיכוזה של המין האנושי לא יודעת שובע בכל הנוגע לטיגון של חיות בשמן עמוק ואפילו מוכנה להתבשם בריח הזה מתוך רצון עז. הפריט החדש הוא פרי שיתוף פעולה בין החנות Village Vanguard מטוקיו והוא יימכר במהדורה מוגבלת כמובן. אגב, זו אותה חנות שמציעה מלחי-ראמן להמסה במי אמבטיה ומאפשרת לשקוע בתוכם כמו גוש בשר אנושי בתוך צלחת ענקית.

פצצת המאבטיה החדשה מורכבת ממספר אבקות בעלות ריחות מאוד ספציפיים ומיוצרת בצורת עוף מטוגן להעצמת החוויה ככל הנראה.

????今日もチャレンジ
#秘伝のコンビパック発売記念????フォロー&リツイートで毎日100名様に当たる✨#KFCのアノ香りが漂う「チキンの香り?の入浴剤」を????
参加者全員に、本物のアノ香りを楽しめる特別クーポンも!11/15〆https://t.co/2tdtyL3UXupic.twitter.com/kD7PNOF4Dm

— ケンタッキーフライドチキン???? (@KFC_jp)November 2, 2017

KFC החליטו גם לצאת לארג'ים ולחלק 100 יחידות מן המוצר במשך כל יום עד ה-22 בנובמבר. בשביל לזכות, אתם צריכים לרטווט את הגירסה היומית של הפוסט שמוצג כאן למעלה ולקוות שתהיו הראשונים להתנסות בחוויה שהשתיקה יפה לה.

רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה!