מקודם

איך אומרים אינסטלטור בעברית? שרברב? בכל מקרה אבי אינסטלציה הוא גם זה וגם זה

אבי אינסטלציה. צילום: CANVA
אבי אינסטלציה. צילום: CANVA
5 במאי 2021

ולא סתם שרברב אלא שרברב מנוסה ומקצועי המתמחה בכל עבודות השרברבות או האינסטלציה אם תרצו. כנסו לאתר של אבי אינסטלציה לקרוא מאמרים וטיפים בתחום. אבי אינסטלציה הוא שרברב בעל ניסיון רב מומחה בתיקון והחלפת צנרת, טיפול בסתימות, נזילות והצפות, החלפת כלים סניטריים וכל עבודות האינסטלציה האחרות. צריכים עבודת אינסטלציה קטנה בבית? אבי אינסטלציה הוא הכתובת! 

אבי אינסטלציה – שרברב לעבודות אינסטלציה פשוטות ומורכבות באזור מגוריכם

מחפשים אינסטלטור הגון ומקצועי שלא ייקח מכם יותר מדי על שירות ויטפל לכם בכל בעיית אינסטלציה בדירה, בבית או בכל מקום אחר? אבי אינסטלציה הוא שרברב בעל ציוד חדיש לתיקון נזילות מכל סוג. חפשו אבי אינסטלציה – שרברב בגוגל ותראו שהוא מופיע בין התוצאות הראשונות בדף תוצאות החיפוש, כלומר שרברב מבוקש בעל אחוזי הצלחה גבוהים שיכול לספק גם לכם את השירות הדרוש באחריות ובמחיר הוגן, שרברב מנוסה לכל עבודות האינסטלציה בבית לפני או אחרי קניה, דירה יד שניה עם בעיית צנרת ורטיבות, גילוי נזילה נסתרת בקיר, פתיחת סתימות בכל מצב, איתור נזילות מורכבות וטיפול בכל בעיית רטיבות ונזילה בתקרה, בקיר או ברצפה.

שרברב לכל מצב – אבי אינסטלציה – הזמינו שירות כעת

שרברב באזור מגוריכם לביצוע מהיר של כל עבודות האינסטלציה הקיימות, שירות ללא תחרות, עמידה בלוח זמנים, ציוד מתקדם וניסיון רב בתחום. מוזמנים לגלוש באתר של אבי אינסטלציה ולקרוא מאמרים בתחום לגביי סוגי נזילות, סוגי סתימות, צידו אינסטלציה מתקדם לשאיבת הצפות, פתיחת סתימה באמבטיה, בכיור או במקלחון וכל עבודת אינסטלציה אחרת שכל שרברב צריך לספק ללקוחות שלו, אבי אינסטלציה יבצע את העבודה במחיר הוגן ובזמן קצר כולל אחריות ושירות מלא. חייגו עכשיו לפרטים, ייעוץ וקבלת הצעת מחיר משתלמת ולהזמנת עבודת אינסטלציה פשוטה או מורכבת על ידי שרברב מוסמך ומנוסה שיעזור לכם להתגבר על הבעיה בקלות ובמהירות.

בין השירותים של אבי אינסטלציה:

  • פתיחת סתימה במקלחת או במטבח
  • תיקון סתימה באמבטיה
  • פתיחת צנרת מרכזית
  • חיזוק ברזים ועצירת נזילות וטפטופים
  • החלפת ברזים כולל ברז של מדיח כלים ומכונת כביסה
  • תיקון אסלות כולל החלפת אטמים
  • החפת צינור גומי בצנרת מרכזית
  • פתיחת סתימת ניקוז
  • תיקון או החלפת מנגנון ניאגרה
  • איטום דליפה
  • איתור נזילה באמצעי טרמי
  • הכנה למדיח כלים
  • תיקון יונקרס ועוד

יש לכם עבודה שלא נמצאת ברשימה? אבי אינסטלציה מבצע את כל עבודות האינסטלציה וישמח לתת לכם הצעת מחיר מפורטת. חייגו עכשיו. 

שרברב לביצוע כל עבודות האינסטלציה המקצועיות – חייגו אל אבי אינסטלציה

הזמינו שרברב הביתה עוד היום פתרון בכל בעיית אינסטלציה פשוטה או מורכבת וגם עבודות תיקון והחלפה, עבודות שוטפות או פתרון מקיף בטכנולוגיה מתקדמת וציוד חדיש לאיתור נזילות בקוו הצנרת, תיקון על ידי פאטץ', ניקוי שורשים וכל עבודות האינסטלציה האחרות.

הנה כמה טיפים לשמירה על צנרת נקייה ומניעת רטיבות ונזילות: 

* כלל ידוע: לא להוריד מגבונים לחים באסלה! זה יוצר סתימות מיידיות גם בבניין ובכל השכונה. למעשה זאת אחת הסיבות המרכזיות לבעיות ביוב חוזרות ונשנות כל שנה בכל שכונה כמעט, במיוחד בשכונות עם תשתית ביוב רעועה וישנה. יש מגובנים הניתנים לשטיפה הורדה, חפשו רק אותם וגם תשמרו על הסביבה במקביל אם הם מתכלים.

* לנקות עובש: לא רבים ידועים אך עובש לא רק מכוער אלא גם מסוכן עד כדי אפשרות למות כתוצאה מנבגים שיוצאים מהעובש וחודרים למערכת הנשימה. בדרך כלל מספיק לשפשף או לגלח את העובש, להסיר אותו ולצבוע את המקום אך אם הבעיה חוזרת באותו מקום סימן שיש במקום נזילה או רטיבות מותר שאפשר להתגבר עליה על ידי אוורור חדר האמבטיה למשל במידה והעובש מצטבר שם כפי שבדרך כלל קורה. בדקו היטב בכל פינה ומאחורי האסלה ובמקומות נסתרים כמו מאחורי הדוד וכדומה שאין עובש, כי כאמור זה ממש מסוכן. אווררו חדר לח, ייבשו רצפה רטוב ושמרו על בית יבש ונקי מסתימות ונזילות! 

* לחזק ברזים וצינורות – פעולה פשוטה שיכולה לחסוך מכם הבאה של שרברב בעתיד. נזילה קלה יכולה לשחוק את הגומיות והאטמים ולהתפתח לנזילה גדולה יותר שאי אפשר יהיה לתקן בלי להחליף אטם או גומייה. איתרתם נזילונת? נסו לחזק את הברז, הבורג או כל מה שמחבר בין שני צינורות וכדומה. זה לא עזר? פנו אל אבי אינסטלציה לטיפול יעיל בבעיה.

* ניקוי פתחים – במיוחד בבתים פרטיים או בבתים עם מרפסות פתוחות, לפני החורף מומלץ לעבור על כל פתחי הניקוז והביוב ולוודא שהם לא חסומים על ידי עלים, לכלוך וכדומה. פעולה קצרה ופשוטה שיכולה לא רק למנוע הצפה אלא לחסוך לכם אלפי שקלים במידה ואתם גרים בפנטהאוז למשל כשהצפה במרפסת שלכם עלולה להתפתח לנזילה בתקרת השכנים בקומה מתחת…

* התקנת מסננים – אל תתעצלו ואל תחסכו על מסננים לכיור המטבח ולאמבטיה. לכלוך קשה  בכיור המטבח או שערות באגן ניקוז האמבטיה מצטברים בקלות בצינור המרכזי מתחת לכיור או באגן ניקוז האמבטיה ועלולים להוביל לסתימה, נזילה והצפה. מדובר בפריט שעולה כמה שקלים בודדים ועושה את העבודה כמו צריך. אם יש לכם אפשרות תתקינו גורס אשפה בכיור כפתרון מעולה לאשפה רטובה.  

* איטום – מי שיש לו גג רעפים בבית פרטי למשל, דלתות הזזה מזכוכית ביציאת למרפסת או כל פתח החשוף לחדירת מים בזמן גשם, יכול בעזרת חומר איטום ייעודי פשוט ולא יקר לאטום מקומות קבועים ומועדים לפורענות דרכם הגשם והמים יכולים לחדור. בוודאי יש לכם ניסיון אישי בכך אך לא תמיד חובה להזמין בעל מקצוע אם אפשר להיערך מראש ולטפל בבעיה בכוחות עצמכם. קיימים גם מגוון חומרים וציוד ביתי לטיפול בסתימות כמו הפומפה הידועה והטובה, הספירלה המוכרת וחומרים מיוחדים לטיפול בסתימות (שימו לב ונקטו במשנה זהירות לפני שימוש בחומר נגד סתימות שכן הוא עלול להיות חומצתי מדי ולאכול לכם את הצינור ואז תהיו בבעיה ותאלצו להזמין אינסטלטור בכל זאת).

מדי שנה אלפי ישראלים מזמינים שירותי אינסטלציה שהיו יכולים להימנע אם רק היו מיישמים חלק מהכללים והטיפים האלה. סתימה, נזילה או הצפה הם מקרים לא נעימים שיכולים גם להסב נזק מיותר לכם ולשכנים וניתן למנוע אותם, לפחות חלק מהמקרים על ידי יישום הכללים. 

מוזמנים לגלוש עוד באתר ולקרוא מידע נוסף על עבודת אינסטלציה, שירותי שרברבות, המלצות, ביקורות ועוד עבור אבי אינסטלציה – שרברב מנוסה באסור מגוריכם לטיפול בכל בעיית אינסטלציה קיימת כולל עבודות אינסטלציה מורכבות הדורשות איתור נזילות חבויות, תיקון או החלפת צנרת מלאה, פתיחת סתימות בצנרת מרכזית ועוד. 

צריכים שרברב מקצועי לטיפול בכל בעיית אינסטלציה שיש לכם? אבי אינסטלציה ישמח לעזור לכם ולטפל בכל בעיית אינסטלציה שיש לכם בזמן קצר. מוזמנים להשאיר פרטים או ליצור קשר לקבלת מענה טלפוני וייעוץ ראשוני ללא עלות וללא התחייבות. בהצלחה!