מקודם

בדיקת זכאות להחזר מס – זכותך ליהנות מהחזר מס מהמדינה!

צילום: Canva
צילום: Canva
5 במאי 2021

רבים נרתעים ממגע עם רשות המס ומחזיקים בסטיגמה שלילית על המוסד שבסך הכול עושה את עבודתו ודואג שכולם ישלמו מיסים בזמן, לא יותר ולא פחות ממה שצריך, לפי גובה השכר. מס הכנסה אפילו מחזיר מס לפי שנגבה ממנו יותר מדי מס בשנה קלנדרית, בשנה לאחר מכן. בדיקת זכאות להחזר מס פשוטה יכולה לגלות שגבו מכם יותר מדי מס  (בטעות כמובן…) במשך שנים רבות בשל טעות במערכת או חוסר תשומת לב מצידם. בדיקת זכאות להחזר מס ללא עלות תעלה על הטעות וכך תוכלו גם לקבל את החזר המס המגיע לכם עד 6 שנים אחורה וגם ליישר קו מול רשות המיסים לגביי סטטוס המס שלכם ולא לדאוג למכתבי או פניות מצד הרשות! 

לתרום וליהנות מהחזר מס! החזר מס תרומות

בדיקת זכאות להחזר מס תגלה כמה מס מגיע לכם כהחזר בעבור מגוון תשלומים שונים ופעולות שביצעתם. מס הכנסה אפילו מחזיר מס על תרומות ולכן אם תרמתם מעל סכום מסוים בשנה, מגיע לכם על החזר ואף בשיעור גבוה של כ-35%! בדיקת זכאות להחזר מס ללא עלות תגלה האם מגיע לכם החזר מס תרומות, החזר מס בגין פדיית קופת גמל או מכל סיבה אחרת. פנו למומחים של חברת זכותך לביצוע בדיקת זכאות להחזר מס ללא עלות ואם נמצא שמגיע לכם החזר מס כזה או אחר נוכל להגיש עבורכם בקשה לקבלת החזר מס מהמדינה עד שש שנים אחורה משנת המס הנוכחית!

זכותך לבדוק – בדיקת זכאות להחזר מס בכמה קליקים

מלבד החזר מס תרומות בדיקת זכאות להחזר מס יכולה לגלות האם שילמתם יותר מדי מס בשל החלפת עבודה, שינוי סטטוס משפחתי, הוספת ילד למשפחה, שינוי במצב הבריאותי ועוד. חברת זכותך מבצעת מאות בדיקות להחזרי מס מדי שנה וזוכה ברובם באחוזים גדולים! אנו מסייעים לשכירים, עצמאים וחברות לקבל לא רק את החזרי המס השנתיים המגיעים להם על פי חוק אלא גם הטבות מס חד פעמיות בשל סיבות שונות או הטבות מס מתמשכות, נקודות זיכוי מס נוספות ועוד.

בדיקת זכאות להחזר מס ללא עלות! חברת זכותך

עשרות אלפי ישראלים עדיין לא בדקו האם מגיע להם החזר מס מהמדינה: חיילים משוחררים, כאלה שחזרו מלימודים או עבודה בחו"ל, כאלה שקיבלו אחוזי נכות, הורים לילדים בעלי מוגבלות, הורים חד הוריים ועוד, יש כמאה סיבות לפחות עבורן אפשר לקבל החזר מס כולל החזר מס תרומות ועוד. חברת זכותך בודקת את כל הסיבות הללו ובמידה ואחת מהן מתאימה לך, תוכל לבקש החזר מס מרשות המס שתשמח להחזיר לך את המס שנגבה שלא לצורך. נדאג לעדכן את סטטוס המס שלך כך שגם להבא, בחודשים ובשנים הבאות לא תשלם יותר מס ממה שאתה צריך, בהתאם למדרגת המס בה אתם נמצא. 

החלפתם מס מקום עבודה? תרמתם בעבודה או באופן פרטי? בצעו בדיקת זכאות להחזר מס עכשיו!

אולי נמצא שמגיע לכם החזר מס מהמדינה! ממוצע החזרי המס שאנו משיגים ללקוחות שלנו הוא בין 5000 לכ-8000 שקלים עבור שנת מס אחת או יותר! צרו קשר לקבלת ייעוץ אידי ונשמח לבצע גם עבורכם בדיקת זכאות להחזר מס. הבדיקה פשוטה ונעשית בכמה קליקים דרך אתר רשות המיסים. במידה ורשות המס מודיעה לכם שאתם זכאים להחזר מס תצטרכו להגיש בקשה מסודרת, להשיג את כל טפסי ה-106, אותם טפסי עבודה ממקומות העבודה בהם עבדתם במהלך 6 השנים האחרונות, בצירוף פרטים אישיים ומסמכים רלוונטיים נוספים, להגיש לרשות המס ולחכות לאישור הבקשה ולהעברת הכסף עבור החזר המס שלכם במזומן ישירות לחשבון הבנק שלכם בלי לחכות!

בדיקת זכאות להחזר מס לשכירים, עצמאים וחברות – חברת זכותך

מגפת הקורונה יצרה עומס רב במשרדי המס, עומס שייתכן ויגדל בשנת 2021 ויתמשך אפילו לאחר מכן. אנו ממליצים לבצע בדיקת זכאות להחזר מס כמה שיותר מהר על מנת לעקוף את התור שעומד להיווצר במשרדי הרשות. גם כך זמן הטיפול בבקשות להחזרי מס גדול כאשר הוא מבוצע לבד, וזו אגב סיבה נוספת לבצע בדיקת זכאות להחזר מס והגשת בקשה להחזר מס דרך חברת החזרי מס מקצועית ולא לבד, אך עומס של בקשות במשרדי רשות המס לצד בקשות לקבלת מענקים וצורך לסנכרן בין הכול התשלומים הללו, יקשו מאוד על עבודת פקידי רשות המס בשנים הקרובות ובקשות לקבלת החזר מס יתעכבו. 

הגשת בקשה להחזר מס דרך חברת החזרי מס מקצועית ובעלת ניסיון, המתמחה בתחום, תקצר לכם את זמן ההמתנה וחשוב מכך: תהיו בטוחים שהבקשה הוגשה כראוי בצירוף כל המסמכים ולא תתבקשו להשלים טפסים ולעקב עוד יותר את הבקשה או שאולי היא פשוט תידחה. בטוח שהעומס במשרדי הרשות לא יהפוך את פקידי השומה שבודקים כל בקשה, סבלניים יותר מדי לטעויות והחסרות של מסמכים… לכן עדיף להיות עם ראש שקט ולתת לחבר המקצועית בתחום לטפל בהחזר המס שלכן, בין אם זהו החזר מס תרומות, החזר מס עבודה או כל החזר מס אחר.

"מדינת ישראל מחזירה מאות אלפי שקלים בהחזרי מס לאזרחים – האם אתה אחד מהם?"

לכל הפחות כל אזרח חייב לבצע בדיקת זכאות להחזר מס ולדעת האם מגיע לו כסף מהמדינה. הבדיקה ללא עלות לכן אין מה להפסיד. אם אתם חוששים מקשר עם רשות המס אתם יכולים להיות בטוחים שכל אזרח כבר רשום במחשבי משרדי המס ובמידה ותימצא בעיה עם החשבון שלכם או עם דיווח ההכנסות וההוצאות שלכם, פקידי מס הכנסה ידעו למצוא אתכם ולפנות אליכם עם השאלות הנכונות… לכן אל תחששו לבצע בדיקת זכאות להחזר מס ואם ימצא שמגיע לכם החזר מס, בכל סכום, נוכל להגיש עבורכם בקשה מסודרת לפקיד השומה אליו אתם משויכים במס הכנסה (שליחה לסניף לא נכון תעכב את אישור הבקשה) ולגבות עמלה קטנה רק על הצלחה ואישור החזר המס!

חברת זכותך מסייעת לאזרחים מהדורה בכל גיל ובכל סקטור לקבל את החזרי המס ומעניק העבודה המגיעים להם. אנו משרתים את כל מי שנמצא במעגל העבודה במשק הישראלי החל מחיילים משוחררים ועד פנסיונרים. אנו מטפלים בכל סוגי הבקשות להחזרי מס, החזר מס שלילי, מענק עבוד ועוד. אחוזי ההצלחה שלנו הם בין הגבוהים בתחום ואנו משדרים למשרדי הרשות בקשות להחזרי מס ב-100% אחוזי הצלחה. כלומר, במידה ואנו מוצאים שמגיע לכם החזר מס, כל בקשה שנגיש תאושר ללא דופי על ידי פקיד השומה במשרד רשות המס. 

החלפתם מקום עבודה בשש השנים האחרונות? פוטרתם, התפטרתם או יצאת לחל"ת? תרמתם באופן פרטי או דרך המשרד? חברת זכותך תאתר את זכאותכם לקבלת החזר מס הכנסה ותדאג שהוא ישולם לכם במלואו תוך זמן קצר ישירות אל חשבון הבנק שלכם!

מוזמנים להשאיר פרטים עכשיו או ליצור קשר טלפוני ולקבל מיד עוד פרטים על השירות ללא עלות, מחיר השירות, לוח זמנים וכדומה. בהצלחה!