לתרגל איפה שהכל התחיל. צילום: דריה קוגן
לתרגל איפה שהכל התחיל. צילום: דריה קוגן

אנחנו יודעים שכבר עבר לא מעט זמן מהטיול הגדול שלכם למזרח ושאתם כבר לא ילדים סטלנים וחסרי אחריות. אבל הגעגוע, מה איתו? המסעות של ד"ר רפי פלד, אייל צ'חנובסקי ואלהיוגה שמשלבים טיול בהודו עם תרגול, הם כל מה שצריך כדי לארגן לכם את הראש מחדש

14 במאי 2019

יש מעט מאוד ישראלים שלא חווים געגוע, ערגה או נוסטלגיה כשמדברים איתם על הודו. אם זה לתרבות, למדיצטיות או לתרגולי היוגה שעשו ברישיקש או מייסור. השאפתנים שבנינהם מתארגנים על כרטיסייה לשיעורי יוגה (כי בואו, להתחייב למשהו זה הכי ניינטיז) והחרוצים אפילו ממשיכים לתרגל נשימות בתנוחות כלבלבים. אבל מה אם נגיד לכם שבקיץ הקרוב תוכלו להתארגן על סדנת עומק ויוגה במייסור שבהודו ולשכך את הגעגועים?

המסע למייסור הוא שיתוף פעולה של ד"ר רפי פלד, חוקר תרבות הודו ומרצה בחוג ללימודי מזרח אסיה באוניברסיטת תל אביב שיהיה אחראי על ענייני הקולוטורה, לצד איל צ'חנובסקי, ממורי היוגה הבכירים בישראל שיהיה אחראי על תרגולי היוגה ואחד מהמורים ליוגה במרחב אלהיוגה.

ותפנו גם מקום בבטן. צילום: דריה קוגן
ותפנו גם מקום בבטן. צילום: דריה קוגן

אז מה בלו"ז?

12 ימים של טיולים בארמונות של מייסור, ביקור בשווקים (פייר, התגעגעתם), מפעלים מקומיים וטעימות מכל מה שלא הספקתם לזלול בטיול הקודם. בגזרת הפעילות הגופנית יתקיימו תרגולי אשטנגה ויניאסה עם מורים אורחים ומקומיים ומפגשי לימוד ותרבות עם אומנים ואנשי רוח.

למה מייסור?

למי שלא עשה את שיעורי הבית שלו, מייסור היא המקום שבו הכל התחיל. לשם הגיע קרישמנצ'ריה שנחשב לאבי היוגה המודרנית עם התלמידים שלו – ומאז הכל היסטוריה. העיר הפכה למקום עלייה לרגל מכל העולם לאלפי יוגיסטים מתקדמים שרוצים לצאת מתחומי הסטודיו ולחזור לתרגל בארץ המקור, איפה שהכל התחיל. לרוב היא גם אחת מהערים היותר ידידותיות למערביים וקלה להתניידות.

פייר, התגעגעתם להודו. צילום: דריה קוגן
פייר, התגעגעתם להודו. צילום: דריה קוגן

הוייב:
ליוגיסטים שהתבגרו אבל אף פעם לא הפסיקו להתגעגע להודו.

מתי?
11-23 ביולי.

לעלויות ופרטים נוספים באתר.

בנוסף, בתאריך ה-.23.5 בשעה 20:15 יתקיים מפגש מתעניינים לקראת המסע עם ד"ר רפי פלד ואייל צ'חנובסקי בסטודיו אלהיוגה, רחוב מבנה 4, נמל תל אביב.

להרשמה בטלפון: 03-5444881 או במייל: info@ellayoga.com