מקודם

הרשמה חינם לכולם – כך עובדת טודובום

מפוטרים, כאלה שיצאו לחל"ת, משווקים ברשתות החברתיות או סתם אנשים עם זמן פנוי, אם חלמתם להרוויח עוד כמה שקלים מבלי לעבוד קשה – טודובום היא הכתובת עבורכם

צילום: freepik
צילום: freepik
10 במרץ 2021

טודובום – רשת שיווק השותפים הגדולה בישראל פותחת שעריה וקוראת לכל מי שחפץ לייצר הכנסה נוספת מהבית בקלות ובמהירות – להירשם. הקריאה מיועדת לכל אחד, ללא תנאים והכי חשוב ללא עלות.

אז מה זה שיווק שותפים? שיווק שותפים מאפשר לחברות לשווק מוצר או שירות בדרך יותר אפקטיבית עם פחות מאמץ ותקציב נמוך, יחד עם רמת סיכון שלא קיימת. התהליך מתבצע תוך הבטחת החזר גבוה על השקעתם, עלייה במודעות המותג וצמיחה עסקית.

הדברים נשמעים טובים מכדי להיות אמיתיים, אך אלו הם היתרונות והתוצאה של שיווק ממוקד ויעיל. עסקים מסוגלים לזהות שוק יעד ולבחור את מערך השיווק המושלם שיתאים למותג – זה בדיוק מה שעושה טודובום.

טודובום היא למעשה רשת שיווק השותפים הגדולה בישראל והיא מאפשרת לאנשים, בעלי נוכחות ברשתות החברתיות, לקדם מוצרים ושירותים ומתגמלת אותם על מאמציהם בתשלום עמלה. טודובום יצרה אפליקציה אשר מתווכת בין גופים מסחריים המעוניינים במכירת מוצרים או שירותים ובין אלפי משווקים שתפקידם לסייע בקידום והפרסום.

בטודובום לא מדובר רק על מכירות בפועל. האופציות להרוויח עמלה הן רבות כאשר לכל שותף נוצר קישור ייחודי, המאפשר לו לעקוב אחר הלקוחות או המכירות אשר ביצע. השותף מקבל אחוז מסוים מהפעילות שמתבצעת באמצעות קישורים אלה וכל הצדדים מרוצים. 

טודובום פותחת את שעריה לרישום חינמי ומהיר של משווקים ומאפשרת לכל מי שחפץ, להרוויח הכנסה נוספת, קלה ומהירה – כל זאת מבלי לזוז מהכורסא בסלון או ממיטת השיזוף בחוף הים – מעולם לא הרווחתם כסף קל יותר. 

מהרו להירשם, הפעילות כבר החלה! 

http://www.todoboom.co.il