מקודם

יוסי פלרמו – מפוצץ את בועת הנדל"ן

רכישת דירה יכולה להיות פרוצדורה לא פשוטה כלל. צריך לצאת למסע הזה ביחד עם מומחה שיודע איך לעשות את כל הצעדים נכון. מי הוא אותו מומחה? יוסי פלרמו – תזכרו את השם

יוסי פלרמו | צילום: יח"צ
יוסי פלרמו | צילום: יח"צ
5 באפריל 2022

מה הם היתרונות בשיתוף פעולה איתו?

קנייה של דירה חדשה היא חוויה מרגשת שזוכרים לכל החיים – תחילה מחפשים אותה, סוגרים עסקה ואחר כך נהנים מאיכות חיים גבוהה. אנחנו יותר מממליצים לכם לעבור את התהליך עם מישהו שמבין ויודע את נבכי השוק.
יוסי פלרמו נחשב למומחה בתחום והוא בעל מוטיבציה עצמית גבוהה ביותר. הוא רוצה לעזור לכל לקוח ולהיות זה שיעזור לכם להגיע לעסקה הנכונה והמתאימה ביותר. הוא מרים את הלקוחות שלו אל עבר הנקודות הגבוהות ביותר ויחד הם מגיעים להחלטות הטובות עבורם. כנות ויושרה הם שני ערכים שדוחפים אותו קדימה לאורך כל עבודתו – פלרמו תמיד מדבר עם לקוחותיו בגובה העיניים: ברגע שיש לו פוטנציאל לעסקה מסוימת המתאימה לאחד הלקוחות שלו, הוא ישר פונה ללקוח, מסביר לו על היתרונות ואפילו על החסרונות שעלולים להיות בדירה, ויודע כי השקיפות והאמת מול הלקוח היא זו שתביא אותו ואת הלקוח שלו אל עבר ההצלחה המסחררת.
כשתתחילו את השיחות איתו אתם בוודאות תרגישו את כמות ההתלהבות שיש בו בכל הקשור לדירות ולאדריכלות. רמת הידע שלו היא גבוהה מאוד, וההתעניינות שלו בלקוחות עוד יותר. כל זה מראה לנו כמה אכפתיות ורצון לעזור ולתמוך בלקוחות יש בו. השאיפה היא לדאוג לרצונות הלקוח הם בראש ובראשונה, ויחד עם מחפשים דירה שמתאימה לאדם שעומד מולו.

כיוונים חדשים

אפשר לומר כי לאחרונה יוסי פלרמו קפץ מדרגה אל עבר עסקאות רציניות עם חברות גדולות. איפה כל זה קורה? ממש לא רחוק מישראל, בצפון קפריסין המושלמת בעלת הנופים היפים ביותר. פלרמו הולך להביא לנו, לישראלים את העסקאות הכי טובות ומשתלמות לטווח הארוך.
כמו שאמרנו, הדירות החדשות נמצאות בצפון קפריסין, שנחשבת לאחת הערים היפות בעולם, על קו חוף הים במרחק כמה צעדים מחוף פרטי – אם נדייק: 40 מטר מחוף הים. האזור הוא מדהים ומשתלב עם בנייה חדשנית ומודרנית ביחד עם טבע וצמחייה מרובה.
כבר היום תוכלו לסגור עסקה ולהנות מדירה עם נוף פנורמי לים ולהרים. חלק מהדירות עדיין נמצאות בבניה כמובן, אבל לרציניים ביותר – תוכלו לקבל מפתח כבר בחודשים הקרובים. לכל אותם האנשים שמבינים קצת בהשקעות, השקעה בדירה שעדיין בתהליך הבנייה תיתן לכם מחיר טוב ואטרקטיבי וכל זאת בזכות הבעלות שלכם – הנכסים מגיעים לתשואה של 6%, 7% ואפילו נכסים של 8%.  המחירים של הדירות נוחים גם עבור אותם האנשים שמחפשים דירה נוספת בה הם יוכלו לנפוש וגם לאנשים שמחפשים דירה למטרת השקעה. פלרמו זכה בבלעדיות מול החברה הכי גדולה, וזאת על מנת להביא את היוקרה אליכם. באתר המושלם הזה תוכלו להנות מגישה ישירה לחוף הים, בית קפה, בר, אזור יוגה, בריכה מושלמת, מגרש טניס והמון צמחייה וגנים מעוצבים. צפון קפריסין זכה באתר פורבס העולמי להשקעה מספר 1 בנדל"ן. כבר 18 דירות נמצאות בבעלותו, ואנחנו בטוחים שזה לא המספר הסופי. 

אל תהססו להתייעץ

יוסי פלרמו נחשב לאחד השמות שאותם עוד בטוח תשמעו בעתיד. הוא מצליח לשלב בעבודתו המון כישורים. כבר עשרות לקוחות שהשתמשו בשרותיו של פלרמו בעבר חוזרים ונעזרים בו שוב ושוב – כי על האיכות הם בטוח לא מתפשרים, ויודעים שהוא יעשה את מירב המאמצים כדי שתהיה להם דירה שגם מתאימה לתקציב שלהם, וגם מתאימה לחלומות שהוא עומד להגשים.
המקצועיות וההבחנה בפרטים הקטנים ביותר עוזרת לו להגיע לעסקאות הטובות והרווחיות ביותר – הוא יודע מה הוא עושה. אל תהססו לפנות אליו בכל שאלה – פלרמו הוא אחד האנשים הסבלניים ביותר והוא כאן לשמוע את בקשותיכם ורצונותיכם כדי להבטיח שהדירה הבאה שלכם תהיה מושלמת.
את חופשת הקיץ הבאה שלכם תעשו בצפון קפריסין, עם קוקטייל ביד ועם נוף חלומי שלא תוכלו להסיט ממנו את המבט שלכם.

מתעניינים בדירות החדשות בצפון קפריסין? רוצים לשמוע פרטים נוספים, להתייעץ ולשוחח באופן פרטי עם יוסי פלרמו? התקשרו עוד היום למספר הטלפון 9807* ושוחחו איתו באופן אישי.