עדן סבן על מזרן של גטה | צילום: רונן פדידה
עדן סבן על מזרן של גטה | צילום: רונן פדידה

יצאנו לבדוק ומצאנו את המזרנים המומלצים שיעניקו לכם שינה איכותית עם הפרמטרים שהיו הכי חשובים לצרכנים

18 באוגוסט 2021

אחרי יום עבודה ארוך אין כמו לשכב על המיטה ולנוח על מזרן מפנק. אלא שלצערנו, ישנם מזרנים שבמקום להעניק את התחושה שהגענו לסוויטה במלון חמישה כוכבים, הם גורמים לנו להיזכר בטירונות שעשינו בשיבתה. שינה על מזרן קשה, שעשוי מחומרים סינתטיים ושלא מעניק תמיכה, עלול לגרום לכם לכאבי גב נוראיים ולפגוע באיכות השינה שלכם. כשאנחנו לא ישנים מספיק, הבריאות שלנו נפגעת, העור שלנו נראה רע ואנחנו עצבניים במיוחד. אז מה עושים? ישנים על מזרן טוב ואיכותי. כדי למצוא את המזרן הטוב ביותר, ערכנו בדיקה של מזרנים עם חברות מזרנים שונות, כמו "פולירון", "פנדה", "עמינח", "אלוף המזרנים" ו"גטה". המבחן בוצע על ידי רכישה של המזרן דרך האתר, ואחרי הרכישה הנסיינים החרוצים שלנו שכבו וישנו על כל מזרן ומזרן. לאחר הבדיקה, אנחנו נרגשים לבשר שמצאנו את מותג המזרנים שמעניק חווית שינה אולטימטיבית.

מיטת לטקס | צילום: רונן פדידה
מיטת לטקס | צילום: רונן פדידה

פרמטרים חשובים שנבדקו

תמיכה אנטומית
מזרן שלא מעניק תמיכה מספקת, יגרום ליציבה לקויה, לבעיות בעמוד השדרה, להחלשת שרירי הגב וכתוצאה מכך לכאבים בגב ובצוואר. לכן, ממש כמו בן זוג, גם מזרן טוב צריך להעניק לכם תמיכה. המזרן צריך להתאים לקימורי הגוף שלכם, ולספק לכם תמיכה בכל תנוחה שבה תשכבו עליו – על הצד, על הבטן או על הגב.

נוחות
כמובן שנוחות הוא פרמטר חשוב כאשר בוחרים מזרן. מזרן נוח הוא מזרן שמידת הרכות שלו מותאמת לכם. כלומר, שהוא לא קשה מדי או רך מדי עבורכם. מזרן שיש לו את מידת הרכות נכונה, יעניק לכם נוחות כל כך מפנקת שממש לא תרצו לקום מהמיטה.

עמידות
אף אחד לא רוצה לישון על המיטה ולגלות לילה אחד שבמזרן נוצר פתאום חור, שהמזרן שקע או שהוא התבלה לאחר תקופה קצרה ממועד הרכישה. המזרן משמש אותנו מדי לילה (או ביום לציפורי הלילה שבינינו) ולכן עליו להיות עמיד לאורך זמן ולשרת אותנו במשך שנים ארוכות. 

אנטי בקטריאלי
אם יש משהו שהקורונה לימדה אותנו זה שחשוב לשמור על היגיינה. אחד הפרמטרים החשובים בבחירת מזרן הוא שיהיה היגייני ושתהיה לו הגנה אנטי בקטריאלית שמרחיקה חיידקים, זיהומים, פטריות, אבק וכל מה שעושה לנו רע רק מלחשוב עליו.

הגנה אנטי סטטית
בעידן של ימינו אנחנו מוקפים במכשירים אלקטרוניים. אנחנו מחוברים לטלפון הנייד שלנו כמו לאינפוזיה, ורבים מאיתנו צופים בטלוויזיה בחדר השינה. כל המכשירים האלו יוצרים חשמל סטטי שמעלה את המתח בגוף שלנו ועלול לפגוע מאוד באיכות השינה שלנו. כדי להפחית את המתח החשמלי וליהנות משינה בריאה יותר, חשוב לבחור במזרן שכולל הגנה אנטי סטטית.

מזרן לטקס genetics לכל-המשפחה | צילום: רונן פדידה
מזרן לטקס genetics לכל-המשפחה | צילום: רונן פדידה

המותג החדש שמציג מזרני 100% לטקס טבעי לראשונה בישראל

במהלך הבדיקה שלנו ניסינו מגוון רחב של מזרנים שעשויים משילוב של חומרים סינתטיים שונים. אחת החברות היחידות שבלטה מעל כולן היא חברת "גטה". החברה מייצרת מזרנים שעשויים מ-100% לטקס טבעי וידידותי לסביבה, ללא שימוש בכימיקלים.  הלטקס הוא חומר שמאופיין בהתאמה אידיאלית לגוף, הענקת תמיכה והקלה על נקודות הלחץ בצוואר ובגב.

המזרן של חברת "גטה" בהשוואה למזרנים אחרים, נוח במיוחד. הוא מגיע ברמות רכות המשתנות לבחירתכם, כך שכל אחד יוכל למצוא את המזרן שמתאים לו. הוא עמיד מאוד והעיצוב האורתופדי שלו נשמר לאורך זמן. המזרן כולל הגנה אנטי בקטריאלית מפני חיידקים, זיהומים ופטריות, והוא דוחה אבק, זיעה וריחות. בנוסף לכך, הוא כולל הגנה אנטי סטטית המשולבת עם חוטי פחמן, וכך מבטיח שהשינה שלכם תהיה רגועה, נעימה ושלווה.

כמה יעלה מזרן מומלץ ב-2021?
טווח המחירים של מזרנים הוא רחב מאוד ומשתנה בין השאר במידות שתבחרו, בחומרים מהם עשוי המזרן, בהחלטה האם לקנות בסיס מיטה יחד עם המזרן ועוד. העלות של מזרן יכולה להתחיל מ-500 שקלים למזרנים זולים במיוחד ולהגיע למעל 8,000 שקלים למזרנים היוקרתיים יותר. המחיר הוא שיקול חשוב בבחירת מזרן, אך חשוב כמובן לבדוק את הנוחות, התמיכה, העמידות, ההגנה האנטי בקטריאלית וההגנה האנטי סטטית שמעניק המזרן.

הקליקו כאן לצפייה בקטלוג ולתיאום פגישה להתאמת מזרן

מה תקבלו ברכישה?
מעבר ליתרונות הרבים של מזרני "גטה" שכבר ציינו, אי אפשר לדבר על החברה בלי להזכיר את העובדה שהיא ותיקה מאוד בתחום. היא הוקמה בשנת 1969 ויש לה מעל ל-50 שנות ניסיון בייצור של מזרנים איכותיים. אם אתם רוצים לנסות את המזרן לפני הרכישה, אז תשמחו לדעת שהחברה מאפשרת ליהנות מ-100 לילות ניסיון ללא התחייבות, כך שאם לא תהיו מרוצים תקבלו את כספכם חזרה. בנוסף, "גטה" מתחייבת ל-10 שנות אחריות לפי תנאים משתנים. יתרון נוסף של רכישת מזרן "גטה" הוא שניתן להזמין את המזרן מבלי לצאת מהבית ולקבל אותו עד הבית במשלוח חינם. אחרי כל היתרונות שסקרנו כאן, זה לא מפתיע ש"גטה" נבחרה ל"מותג השנה" 6 שנים ברציפות על ידי פורום המיתוג העולמי.

לא יודעים מה איתכם, אבל יש לנו חשק לשכב עכשיו על מזרן וליהנות משינה טובה. שיהיה לילה טוב!