מקודם

מחשבון ביטוח חיים – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

מחשבון ביטוח חיים. צילום: Canva
מחשבון ביטוח חיים. צילום: Canva
13 במאי 2021

מחשבון ביטוח חיים הוא כלי מצוין המאפשר למבוטחים או לכל מי שמעוניין לרכוש ביטוח חיים, לבדוק את עלות הביטוח ולהשוות בין תעריפי הביטוח השונים של החברות השונות במשק. בדרך כלל הפרמיה המוצגת בכל מחשבון ביטוח חיים מתייחסת לכסוי הביטוח במקרה מוות וזאת מכל סיבה שהיא: מחלה, תאונה, פציעה וכדומה. במקרים של מוות התגמולים מביטוח החיים משולמים בפעם אחת למוטבי המבוטח כפי שציין בפוליסת ביטוח החיים עליה חתמתם. מחשבון ביטוח חיים מציג את הפרמיה, שהיא המחיר המקסימלי שחברת הביטוח זכאית לגבות מהמבוטחים שלה המצטרפים כמבוטחים חדשים. ביטוח חיים זה מתייחס על פי רוב לביטוח חיים שאינו במסגרת ביטוח החובה הפנסיוני.

ביטוח חיים כערובה להלוואה עבור דירה – מחשבון ביטוח חיים

מחשבון ביטוח חיים מציג מגוון נתונים על סמך נתונים שתזינו בו כמו גיל, סוג הפרמיה (משתנה כל שנה או כל 5 שנים), מין המבוטח או המבוטחת, סכום הביטוח המבוקש, תקופת הביטוח המבוקשת ועוד. היעזרו בתוכנת מחשבון ביטוח חיים בפורטל הביטוחים הגדול בישראל המציע לכם כלים שימושיים כמו מחשבון ביטוח חיים, מנועי השוואת מחירים ומידע רב על ביטוח חיים, ביטוח דירה, ביטוח משכנתא, ביטוח רכב וכל סוגי הביטוחים הקיימים! עוד בפורטל הביטוחים הגדול בישראל מידע רב על קרנות פנסיה, קרנות השתלמות, ביטוחי מנהלים, קופות גמל להשקעה וכל מה שצריך לדעת על תוכניות חיסכון והשקעה ומידע אחר שיעזור לכם למצוא ולבחור את ההצעות המשתלמות ביותר עבור כל תוכניות החיסכון ואפיקי ההשקעה. היעזרו במחשבון ביטוח חיים ובמחשבונים נוספים לחישוב עלות דמי ניהול, עלות קצבה חודשית שתיצבר לכם בקרן הפנסיה בתום תקופת העבודה ולאחר הפרישה ועוד רק בפורטל הביטוחים הגדול בישראל!

סוגי ביטוח חיים

מחשבון ביטוח חיים יכול לעזור לכם להבין כמה תשלמו וכמה תקבלו במקרה של מוות חלילה אך יש כמה סוגי ביטוחי חיים נוספים שאתם צריכים להכיר:

ביטוח ריסק בפוליסת ביטוח חיים מסוג ריסק התשלום החודשי שאתם מפרישים לביטוח ישמש אתכם רק במקרה של מוות בלבד או מוות ונכות. בפוליסה מסוג ריסק אין מרכיב של חיסכון וביטוח חיים מסוג ריסק לא מבטיח לכם קצבה עתידית לאחר גיל הפרישה.

ביטוח חיסכון בסוג פוליסת ביטוח זה התשלום החודשי שאתם מעבירים לביטוח משמש לחיסכון בלבד ואינו מכסה ממוות ונכות. עד שנת 2007 נקבע שבמידה ותמותו או תיגרם לכם תאונה שתהפוך אתכם לנכים, אתם או המוטבים שלכם תקבלו את כל הסכום שנצבר בביטוח החיים בבת אחת במסלול הוני, כלומר כל ההון שנצבר בביטוח יעבור אליכם בתשלום חד פעמי במידה והפוליסה תיושם. החל משנת 2008 אפשר להפקיד ולמשוך כסף במסלול קצבתי בלבד!

ביטוח מעורב פוליסת הביטוח זו היא פוליסת הביטוח הנפוצה ביותר שמעניקה לכם ביטוח מירבי כולל לשלושת הסיכונים: מוות, נכות וזקנה. זוהי פוליסת ביטוח חיים המשלבת בין שני סוגי הפוליסות האחרות, ביטוח הריסק וביטוח החיסכון. יש המכנים ביטוח זה ביטוח מנהלים הנפוץ במקומות עבודה רבים, בחברות הייטק וכדומה.

ביטוח אריכות ימים סוג ביטוח נוסף הקיים בשוק הוא ביטוח אריכות ימים שהוא למעשה סוג של ביטוח חיים משלים. ביטוח זה מיועד עבור מי שמתכנן לחיות עוד שנים רבות לאחר גיל הפרישה ובמקרה כזה הקצבה החודשית תמשיך להיות משולמת לו גם אם היא מיצתה את התשלומים המגיעים למבוטח לפי הסכומים שנצברו בפוליסה וכבר שולמו לו!

חיים יותר, משלמים פחות – ביטוח חיים לבני הגיל השלישי

בעידן החדש אנו חיים יותר ומתים בגיל מאוחר יותר. אם בעבר הרחוק מאוד, בתקופה הפרהיסטורית גיל המוות הממוצע היה 30, הרי שמאז הוא עולה בהדרגה כל שנה תודות להתפתחות המין האנושי, הרפואה וכדומה. משנה לשנה תוחלת החיים שלנו עולה וזה תקף בכל המדינות בעולם. בישראל, הנחשבת למדינה מערבית מתקדמת יחסית, תוחלת החיים גבוהה ואנו חיים יותר שנים לפני שאנו מסיימים את תפקידנו כאן… בהתאם לכך גם חברות הביטוח צריכות להיערך לכך כמו גם ביטוח לאומי והמדינה, על מנת שיכולו לעמוד בתשלומים שהובטחו למבוטחים במהלך השנים.

בן אדם בגיל 70 היום הוא לא אותו בן אדם שהיה בגיל 70 לפני עשור או שני עשורים. נוהגים לומר דברים כמו: " 60 זה ה-50 החדש " וכדומה ובאמת מתייחסים לכך שפעם גיל 70 כבר נחשב גיל מופלג ולכן גיל הפרישה 67 התאים עבור מי שהגיע לגיל זה ויכול היה לפרוש בשיבה טובה וליהנות מכספי החיסכון שצבר במהלך כל שנות עבודתו עד הגיעו לגיל הפרישה. היום בני השבעים אינם מעוניינים לפרוש לפעמים ממקום עבודתם והחוק צריך לעשות התאמות לכך ולאפשר למי שמגיע לגיל פרישה להמשיך לעבוד אך יחד עם זאת שזכויותיו הפנסיוניות לא יפגעו. חברות הביטוח מודעות לכך ועושות כל שביכולתן על מנת למשוך אליהן לקוחות על ידי מתן הטבות הנוגעות לסוגיה זו.

מצאו בפורטל הביטוחים הגדול בישראל את החברות הטובות ביותר בתחום ביטוח החיים, ביטוח בריאות, ביטוח משכנתא, ביטוח רכב ועוד!

הגעתם לגיל פרישה? זה הזמן לקחת את כספי הפנסיה ולהתחיל לעשות חיים!

בשביל מה אנחנו עובדים קשה כל החיים אם לא בשביל ליהנות מהם אחרי שנפרוש לגמלאות…

חיסכון פנסיוני בא לענות בדיוק על מטרה זו. אנו חיים יותר שנים וגם רמת החיים שלנו עולה כל הזמן. אנו מעוניינים לבלות אחרי הפרישה, לטוס לחו"ל ולהגשים את כל החלומות שעוד לא הספקנו להגשים בגלל עבודה, חוסר זמן וכדומה. גיל הפרישה לפנסיה הוא לא הסוף אלא רק ההתחלה!

זאת ההזדמנות שלנו ליהנות מהכספים שהפרשנו והופרשו על ידי המעסיקים השונים שלנו במקומות העבודה בהם עבדנו לאורך השנים, חודש אחרי חודש, שנה אחרי שנה. יש רק לקוות שהמדינה וביטוח לאומי, הגוף האחראי על גביית הכסף וגם שילומו כשצריך, יעמדו בהבטחות שלהם ויצליחו להעביר את מלוא הכספים לכל המבוטחים שפרנסו אותם במשך שנים. כבר עכשיו יש המתריעים מפני בעיה של חוסר מימון בביטוח הלאומי שעלול לפגוע במיליוני מבוטחים בישראל. המדינה צריכה לעשות כל מה שיש ביכולתה ולהקצות משאבים לטובת פתרון בעיה זו לפני שהיא הופכת לבעיה תקציבית חמורה שלא ניתן לפתור בקלות.

כמה זמן נשאר לי לחיות? – מחשבון ביטוח חיים

אין אדם לא מהרהר במוות שלו… זהו חלק מהמסתורין של החיים. אנו חיים כמיטב יכולתנו וגם אם אנחנו חיים רק פעם אחת כמו שאומרים, חיסכון והשקעה הם כלים המועילים לא רק לנו אלא למי שיישאר אחרינו, בני המשפחה, בני ובנות הזוג שלנו והילדים. ביטוח חיים, ביטוח פנסיוני, קופת גמל להשקעה, קרן השתלמות או כל אפיק חיסכון והשקעה אחר שתבחרו, יבטיחו את העתיד הכלכלי של מי שיישאר אחריכם ואתם אוהבים. ביטוח חיים בעלות לא גבוהה כל חודש יבטיח את הפרנסה של המוטבים שלכם במקרה חלילה של מוות או נכות שימנעו מכם להמשיך להכניס כסף לתא המשפחתי.

פורטל הביטוחים הגדול בישראל מרכז עבורכם את כל המידע הרלוונטי הקשור לביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח דירה, ביטוח רכב ועוד. למדו ומצאו את חברות הביטוח הטובות ביותר אשר מציעות לכם את ההצעות המשתלמות ביותר עבור הביטוחים השונים. חסכו והוזילו בעלויות באמצעות המידע המקיף שתקבלו בפורטל הביטוחים הגדול בישראל לגבי כל סוגי הביטוחים וקרנות החיסכון וההשקעה במשק!

רק למקרה ש… – ביטוח חיים

ביטוח החיים המעורב, זה המשלב בין ביטוח ריסק לבים ביטוח חיסכון, הוא הביטוח הטוב ביותר שנותן לכם מענה לכל מצב ומבטח אתכם גם לשנים שלאחר הפרישה עם קצבת זקנה שתקבלו וגם למקרים לא ידועים בהם חלילה תמותו, תיפצעו או תהפכו נכים וכושר העבודה שלכם ייפגע ותהיו צריכים כסף רב להוצאות רפואיות. עשו ביטוח חיים לא רק במחשבה עליכם אלא על הקרובים לכם ובני המשפחה שלכן שכאשר חלילה תמותו לא רק תחסרו להם מבחינה רגשית אלא בעיקר מבחינה כלכלית. כאשר המפרנס הראשי במשפחה נפטר, עול הפרנסה עובר לבן או בת הזוג, האב או האם לפרנס את הילדים. במצב כזה קשה מאוד למשפחה להתאושש ללא תמיכה כלכלית. ביטוח חיים עושה בדיוק את זה ולמרות שאנחנו לא אוהבים לחשוב על המוות שלנו או של מישהו קרוב לנו, חשוב לדאוג לאספקט הכלכלי של העניין על ידי קיום ביטוח חיים, עריכת צוואה וכדומה. 

מצאו את המידע הרלוונטי לכך בפורטל הביטוחים הגדול בישראל! מחשבוני השוואת מחירים, טיפים לניהול כספי הפנסיה, היכן עדיף לעשות ביטוח כזה או אחר ועוד!

גלשו בפורטל הביטוחים הגדול בישראל וקראו עוד מאמרים בנושאים שונים כמו: קופות גמל להשקעה, קרנות השתלמות, קרן פנסיה, סוגים, יתרונות וחסרונות של כל אפיק השקעה וחיסכון ועוד.

טיפ חשוב: בדקו את הסטטוס שלכם מול חברות הביטוח וקרנות הפנסיה!

אם שמעתם על הר הכסף ועוד מושגים המתארים תופעה נפוצה בה יש אזרחים רבים שיש להם כספים מפוזרים במספר מקומות שהם אינם מודעם להם כלל! בכל מקום עבודה בו עבדתם כשכירים מעל שלושה חודשים המעסיק חייב היה לפתוח עבורכם קרן פנסיה ולהפקיד אליה כספים מדי חודש עבור כל וחודש בו עבדתם שם. בנוסף ייתכן ויש לכם ביטוחים נוספים שאתם לא זוכרים או לא יודעים בכלל שנפתחו עבורכם! אספו את כל הנתונים האלה ואולי תקבלו הפעתה נעימה… בנוסף תוכלו לאחד את הכסף וליצור קופת חיסכון והשקעה מרוכזת אחת במקום אחד, בהצלחה!

פורטל הביטוחים הגדול בישראל
דרך מנחם בגין 156, ת"א 6492108
טלפון: 073-272-5261
www.2bit.co.il