מלון אסמבלאז' | צילום רן בירן, על עבודת האמנות: מיטל כץ
מלון אסמבלאז' | צילום רן בירן, על עבודת האמנות: מיטל כץ

מלון הבוטיק החדש באלנבי מזמין אתכם לסשן ג׳אז בחצר סודית, מסעדה עם נוף באווירה פריזאית, ביקור בגלריה לאמנות מודרנית וכמובן לינה בחדרים הייחודים שאין דומה להם בכל העיר. אתם מוזמנים לגלות מה בדיוק הופך אותם לכאלה

21 ביולי 2021

באחד המבנים היפים והייחודים בתל אביב, בבניין המיועד לשימור מחמיר, נפתח מלון בוטיק חדש – אסמבלאז’, שהושק תוך אמונה בסוג אחר של חוויית אירוח. שפע של מלונות בוטיק יש בעיר, אבל פה באמת מדובר בקונספט שונה מכל מה שהכרתם עד היום.

מלון אסמבלאז' | צילום: יואב גורין
מלון אסמבלאז' | צילום: יואב גורין

הייחודיות האדירה שלו, היא תוצאה של שילוב בין היתרונות הגדולים של השכרת דירות לטווח קצר, עם פינוק שבנופש אורבני במלון בוטיק. כך למשל, תהליך הצ׳ק אין הוא דיגיטלי ונעשה באופן עצמאי, ובכל אחד מהחדרים תמצאו מטבחון מעוצב ומאובזר (כולל מכונת נספרסו עם קפסולות לשימוש חופשי). יחד עם זה, תמצאו במלון ספא מפנק ותפריט שף ייחודי, המוגש בבר-קפה המלון.

מלון אסמבלאז' | צילום: יואב גורין
מלון אסמבלאז' | צילום: יואב גורין

למלון שתי קומות ו-20 חדרים בגדלים שונים, מסטודיו ועד סוויטות, הכוללים מרפסת ומתאימים ליחידים, זוגות ואנשי עסקים. מהגג נשקף נוף נפלא הצופה אל העיר והים, ובו גם ממוקם הספא התאילנדי, עם סאונת שמנים ארומטיים ופינות התרגעות.

״מצד אחר זה מלון בוטיק, מאוד ׳פיין׳, ומצד שני סגנון האירוח מביא איתו יתרונות של שהות בדירה לטווח קצר. הקבלה היא בית קפה, ובית הקפה הוא הלובי״, מסבירה את הווייב מנכ״לית המלון גלי שפילר-קרן, ״את פני האורח אנחנו מקבלים עם אספרסו או צ׳ייסר וחיוך, והצ׳ק אין זריז ונעשה באופן עצמאי במכונה אלקטרונית, עם פחות דיבור על כרטיסי אשראי לביטחון, ויותר סמול טוק של המארחים שלנו, שימליצו לכם לאן לצאת בערב״.

מלון אסמבלאז' | צילום: רן בירן
מלון אסמבלאז' | צילום: רן בירן

מבחינה עיצובית, התקבלה החלטה אמנותית גאונית, לארח במלון תערוכות מתחלפות, כך שלמעשה כל הבניין הוא על תקן של תערוכת אמנות אחת גדולה, הנאצרת תחת ׳גלריה אסמבלאז' לאמנות מודרנית׳. העיצוב הקפדני מצליח לשלב בצורה מדויקת בין אורבניות עכשווית לתל אביב ההיסטורית, שמייצג המבנה.

מלון אסמבלאז' | צילום: יואב גורין
מלון אסמבלאז' | צילום: יואב גורין

הקרבה של המלון ללב הפועם של העיר בין אם שוק הכרמל או חוף הים, מאפשרת לאורחים חוויה אורבאנית תרבותית מלאה. ובחזרה למלון, גלריית המדרגות אסמבלאז' המעטרת את מדרגות וחללי המלון עם תערוכות אמנות עכשווית מוסיפה נדבך של יופי לבילוי ואם בא לכם דווקא להתפנק בארוחה שמכין עבורכם שף, אסמבלאז' בר-קפה הפתוח לרחוב אלנבי השוקק והאקזוטי, כולל אזור פנים ובו שולחן אבירים ובר, אשר מוביל לחצר סודית וקסומה. ״החצר מארחת הופעות ואירועי תרבות, ביניהם סשנים של ג׳ז שנוצרו במיוחד למלון, אירועי פתיחה ונעילה של אמנים, אירועי שיח גלריה וערבי עיון מיוחדים״, אומרת שפילר-קרן.

ארוחה באסמבלאז' | צילום: אפיק גבאי
ארוחה באסמבלאז' | צילום: אפיק גבאי

תפריט הבוקר והערב של הקפה, הורכב יחד עם השף המוערך רן פולק לצד שף המקום אופיר טוטי והוא משלב מנות מחומרי גלם מקומיים, כולל תפריט קוקטיילים רחב. בימים אלו בית הקפה החל לפעול במתכונת ערב עם תפריט ערב חדש בגזרת האוכל והאלכוהול, שמשתלבים מעולה עם החצר הקסומה והפנימית של המלון ומגוון אירועי התרבות שהוא מציע (ליין הופעות,תערוכות אמנות בגלריית המלון ומפגשי תרבות שונים נוספים). כמו כן, בשישי ובשבת בין 12:00 ל-14:00 מוגש במקום בראנץ' עם מנות נהדרות להפגת החמרמורת ולצד קוקטיילים של קיץ בניצוחו של שף הקפה והמלון אופיר טוטי.

בראנץ' בקפה אסמבלאז' | צילום: שי נייבורג
בראנץ' בקפה אסמבלאז' | צילום: שי נייבורג

הקפה והחצר הפנימית פתוחים לקהל הרחב וכמו אורחי המלון גם הם מוזמנים ליהנות מאירועי המלון.

מלון בוטיק אסמבלאז'
רח' אלנבי 48, תל אביב 6382202
077-7066760
 Info@assemblagebh.com
www.assemblageboutiquehotel.com
להזמנת מקום במלון אסמבלאז' >>