מקודם

מנצח את גוגל: אדי סוברי מסיר מתוצאות החיפוש השמצות על עורכי דין

אין מחיר לשם הטוב שלנו. כל בעל עסק שנכווה מביקורת שלילית יוכל לספר לכם כי הרבה מעבר למפח הנפש, היא גם גורמת לנזק ממשי שמרחיק פעם אחר פעם לקוחות חדשים ופוגע קשות במוניטין.

אנחנו חיים בעיצומו של עידן דיגיטלי המאפשר לכולם להפיץ תוכן בקלות ובמקרים רבים גם ללא עלות. בעוד שיש לכך יתרונות עצומים – אשר מקדמים את האנושות כולה – יש בכך גם פוטנציאל שלילי ומשחית, בין היתר, כשעושים שימוש ברשת כדי להשמיץ ולהכפיש.

תוצאת חיפוש מכפישה – נזק אדיר למשרד עורכי הדין

בעוד שביקורת שלילית בביקורות גוגל או פייסבוק (לדוגמא) מתפרסמת לצד ביקורות אחרות המאזנות את התמונה – הרי שביקורת שמגיעה לתוצאות החיפוש של העסק בגוגל גורמת לנזק הרבה יותר משמעותי.

תארו לעצמכם שאתם מקבלים המלצה על עורך דין, לייצוג בתיק שהוא מאוד משמעותי עבורכם. כשאתם מחפשים את שמו של עורך הדין בגוגל, ממש מתחת לתוצאה הראשונה או השנייה אתם נתקלים גם בכותרת כזו:

ברוב המקרים תוצאה כזו תגרום לכם להירתע ממנו ולהמשיך ולחפש עורך דין אחר.

עו"ד אדי סוברי: "ברוב המקרים אין כל בסיס (ובוודאי כל הצדקה) להשמצות שמרסקות את המוניטין של עורכי הדין"

סוכנות הפרסום המובילה לעורכי דין שהקים עו"ד אדי סוברי, מעניקה שירותי שיווק, קידום ופרסום לסקטור המשפטי בישראל כבר למעלה מ-15 שנה. מעבר לשירותים הקשורים בפרסום עורכי דין, ניהול קמפיינים, סדנאות שיווק ומכירה המיועדות לעורכי דין ועוד, עו"ד סוברי מטפל גם בעורכי דין שנפגעו מהשמצות ואזכורים שליליים ברשת.

"אנחנו יכולים לנהל קמפיינים מוצלחים, להופיע בתקשורת, להצליח בתיקים בעלי פרופיל ציבורי עצום וכו'", אומר עו"ד סוברי, "ובכל זאת, תוצאת חיפוש אחת לא הוגנת, השמצה חסרת בסיס או איזו כתבה שכבר מזמן אינה רלוונטית – ולקוחות פוטנציאליים יתרחקו מאתנו".

הפתרון החכם: אדריכלות של תוצאות חיפוש שיביסו כל הכפשה

כל עולם קידום האתרים (SEO) מבוסס על היכולת "לשכנע" את גוגל להציג תוצאות חיפוש מסוימות – כשמחפשים צירופים ספציפיים.

ולפיכך, אם כשמחפשים שם של פירמת עורכי דין (בד"כ מדובר בשמו של עורך הדין) מוצגת גם תוצאת חיפוש משמיצה – הפתרון היעיל והנבון ביותר יהיה לשכנע את גוגל להציג בראש תוצאות החיפוש תוצאה אחרת, רלוונטית הרבה יותר.

לדבריו של עו"ד אדי סוברי, רבים מפספסים את ההזדמנות ומקדמים תוצאות חיפוש חלולות וחסרות ערך בתקווה לדחוק את אותה תוצאה שלילית. המהלך הנכון והאפקטיבי ביותר יהיה "להעלים" את התוצאות השליליות על ידי פרסום והבלטת תוצאות חיפוש מעצימות שיחזקו את המוניטין של משרד עורכי הדין.

כמובן שעו"ד אדי סוברי לא חושף לקוחות שמתמודדים עם השמצה ברשת – אבל הוא הסכים להדגים את יכולות הסוכנות בטיפול באדריכלות של תוצאות חיפוש מרשימות בגוגל, גם בלי קשר לכל משבר ברשת:

התוצאות מדברות בעד עצמן

אף משרד עורכי דין לא צריך להשלים עם תוצאת חיפוש שלילית ולהניח שמדובר בגזירת גורל. כשיודעים כיצד לעבוד נכון – אפשר לשלוט על תוצאות החיפוש בגוגל. 

"כשלקוח פוטנציאלי צריך עורך דין לייצוג משפטי בתיק משמעותי", מסכם עו"ד אדי סוברי, "הוא לא ידלג על החיפוש בגוגל ויצפה למצוא שם את התוצאות הנכונות שיגרמו לו ליצור קשר. אסור להניח לתוצאת חיפוש שלילית להתנוסס בראש תוצאות החיפוש שלנו, היא גורמת לנזק מתמשך שברוב המקרים אינו ניתן כלל לכימות. 

גם כשמתמודדים עם השמצות קשות והמצב נראה חסר סיכוי – אנחנו מצליחים להנדס את תוצאות החיפוש בגוגל – והתוצאות שלנו מדברות בעד עצמן".