מקודם

מפעיל ליום הולדת מומלץ – כך תדעו לבחור נכון

אמן חושים מקצועי יצליח לרתק את הילדים וההורים גם יחד!

צילום: אסף סלומון
צילום: אסף סלומון
10 במאי 2021

בשנים האחרונות לא מעט אנשים בוחרים לשלב בשלל אירועים לכל הגילאים אמן חושים מקצועי שירתק את כלל המוזמנים. בשונה ממופעי קסמים אשר מזוהים בעיקר עם ילדים, מופעי אמני חושים מותאמים לכולם, ילדים ומבוגרים כאחד. אז אם גם אתם מחפשים מפעיל ליום הולדת מומלץ, חשוב שתכירו כמה נקודות חשובות אודות מופעי אמן חושים מקצועי. ראשית, חשוב לפתוח ולומר כי עד לפני שנים בודדות אנשים רבים כלל לא הכירו את אומנות החושים. אמני החושים היו בצילם של הקוסמים אשר את מופעיהם כולנו מכירים מזה שנים ארוכות. תחילת דרכם של אמני החושים בישראל החלה עם עלייתה של תוכנית פריים טיים המחפשת אחר יורש ראוי לאורי גלר. התוכנית תפסה תאוצה והציגה מידי שבוע מגוון עשיר של אלמנטים מרשימים שגרמו לכל הצופים להיחשף לאומנות החושים. מיד עם תום התוכנית חלה עליית ביקוש במופעי אמני חושים רבים. אסף סלומון, אמן חושים מקצועי ומיומן מזה לא מעט שנים מציע את שירותיו בתור מפעיל ליום הולדת מומלץ. הורים רבים בוחרים לשלב בימי ההולדת של הילדים שלהם מפעיל ליום הולדת מומלץ בכדי להבטיח לילדיהם ולכלל חבריהם אירוע מהנה ובלתי נשכח. אסף סלומון מציע מגוון עשיר של מופעים המותאמים לשלל אירועים ולכל הגילאים. אז אם גם אתם מתלבטים בין הזמנת קוסם לבין הזמנת אמן חושים, הנה לכם כל ההבדלים בין המופעים השונים. 

מגוון אלמנטים עוצרי נשימה וללא חפצים מפוקפקים הכוללים כיסים נסתרים – התכוננו למופע בלתי נשכח!

את מופעי הקוסמים כולנו מכירים מזה לא מעט שנים. רוב ככל מופעי הקוסמים מתמקדים בעיקר בטריקים פיזיים תוך שימוש במגוון רחב של חפצים שרק נראים תמימים כמו חפיסות קלפים, כדורים, חבלים, כובעים, מסורים ואף בעלי חיים. קוסמים רבים בוחרים לשלב חפצים הכוללים כיסים פנימיים ובלתי נראים, חלקים גמישים, קופסאות קלפים מוכנות מראש ועוד. כלל האביזרים הללו גורמים לקהל הצופה במופע להפוך חשדן ולתלות את כל הצלחתו של הקסם באביזר בו נעזר הקוסם. האפשרות "להאשים" את החפצים השונים גורמת לכל המופע להפוך הרבה פחות מרשים ומעניין. לעומת זאת, מופעי אמן חושים לאירועים כוללים בעיקר טריקים מחשבתיים ופחות מתמקדים באביזרים פיזיים. מפעיל ליום הולדת מומלץ אשר עוסק בתחום אומנות החושים אינו מגיע מצויד בשלל אביזרים שונים המאפשרים לו להשלים את הופעתו. אסף סלומון, מפעיל ליום הולדת מומלץ שעוסק בתחום אומנות החושים מכיר את אופן חשיבתם של הקהל ויודע לנצל זאת לטובתו. בעזרת היכרות עם אופן החשיבה הטבעית, מפעיל ליום הולדת מומלץ, ידע להשלים לא מעט אלמנטים ללא חפצים כלל ובעזרת המחשבה בלבד. אלמנטים שאינם כוללים חפצים ומתמקדים במחשבה בלבד מרשימים הרבה יותר, בשל העובדה הפשוטה כי הצופים לא מצליחים לנמק לעצמם את הצלחת המופע בכך שהחפצים והאביזרים המשולבים בו לא באמת תמימים כפי שהם נראים. אסף סלומון, אמן חושים לאירועים וכן מפעיל ליום הולדת מומלץ ידע לרתק את כלל הצופים בו, הילדים וההורים גם יחד.

אמן חושים לכל אירוע – שלל מופעים ייעודיים המותאמים לכל הגילאים 

חשוב להדגיש ולומר כי בשל עליית הביקוש לאמני חושים לאחר תום התוכנית שפרצה את הדרך לתחום, אסף סלומון, אמן חושים לאירועים, בנה מגוון עשיר של מופעים מותאמים לכל צורך. בין כלל מופעיו השכיחים ביותר ניתן למנות מופעי אמן חושים למבוגרים, מופעי אמן חושים לילדים, מפעיל ליום הולדת מומלץ, מופעי ערבי גיבוש, מופעי ערבי חברה ועוד. לכן, אם גם אתם מעוניינים באחד ממופעיו של אסף סלומון, אמן חושים לאירועים, חשוב לדעת לבחור נכון את המופע המתאים ביותר עבור כל קהל המוזמנים שלכם. בשנים האחרונות הורים רבים בוחרים לשלב מפעיל ליום הולדת מומלץ בכדי להבטיח את הנאתם של ילדיהם וחבריהם. גם באשר לתחום זה של הפעלת ימי הולדת ישנם לא מעט הבדלים באופי המופע בהתאם לגילם של הילדים. אסף סלומון, אמן חושים לאירועים עוסק בתחום לא מעט שנים וידע להתאים את עצמו לכלל הגילאים. רבים שבחרו להיעזר באמן חושים מקצועי בתור מפעיל ליום הולדת מומלץ דיווחו כי כלל המשתתפים נשארו פעורי פה ועצורי נשימה, מה שהפך כל אירוע שנועד להיות ממוצע בלבד, לאירוע מוצלח ובלתי נשכח. 

כך אמני החושים מצליחים לבצע את כל האלמנטים המרשימים ביותר – הסחות דעת מקצועיות ללא שליטת הקהל ויצירת לא מעט אשליות 

הייחודיות של מופעי אמן חושים לאירועים המתמקדים בעיקר בטריקים מחשבתיים גורמים לרבים לתהות האם האדם העומד מולם הוא בעל כוחות על טבעיים או יכולות אמיתיות לחזות את העתיד. בין כלל מופעיו של אסף סלומון, מפעיל ליום הולדת מומלץ ישנם לא מעט אלמנטים הכוללים ניחושים מדויקים מה שיכול להיראות כיכולת קריאת מחשבות או חיזוי העתיד. אז איך הם עושים את זה אתם שואלים? ישנן לא מעט שיטות וטכניקות וכעת נציג את העיקריות שבהן. השיטה הראשונה להעלים מעיני הקהל תנועות ופעולות רבות, מה שיאפשר להשלים שלל אלמנטים מרשימים לאחר מכן, היא הסחות דעת מקצועיות. כפי שהזכרנו, אמן חושים, מפעיל ליום הולדת מומלץ, מכיר היטב את אופן החשיבה של הקהל ובעזרת היכרות זו הוא יודע שישנן תנועות גדולות וקולניות במיוחד אשר מושכות את כל תשומת לב הקהל באופן כמעט בלתי נשלט. כאשר ישנה תנועה גדולה, בולטת וקולנית במיוחד בצידה הימני של הבמה, אמן חושים, מפעיל ליום הולדת מומלץ, ידע לבצע שלל תנועות קטנות ושקטות בצידה השמאלי של הבמה ללא הבחנתם של הקהל. בדומה לכך, מפעיל ליום הולדת מומלץ המציע מופעי אמן חושים ידע ליצור מעין אשליות שיאפשרו לו להעלים מעיני הקהל לא מעט פעולות שונות.

ניצול נכון של התת מודע להחדרת שלל מסרים ללא הבחנת המודע 

אם לא די בכך, מפעיל ליום הולדת מומלץ המציע מופעי אמן חושים לאירועים, יודע לנצל את התת מודע של הצופים בו בצורה מיטבית. התת מודע הוא חלק בלתי נפרד מכל התנהלות חיינו וניצולו נכון מאפשר להחדיר מסרים, מספרים, תמונות ושירים למוחם של הצופים ללא שהם מבחינים בכך. אסף סלומון, אמן חושים לאירועים המציע את שירותיו בתור מפעיל ליום הולדת מומלץ, יודע בדיוק מה עליו לעשות בכדי להחדיר מסרים לתת מודע של הצופים בו ללא שהם יבחינו בכך. השיטות השכיחות ביותר לעשות זאת הן הצבת תמונה במרחק כך שהמודע יפספס את קיומה אך התת מודע יקלוט אותה או הצבת תמונות קטנות במיוחד שיתפספסו למודע ויחדרו ישירות לתת מודע בלבד. פעולה זו של החדרת מסרים לתת מודע תאפשר לכל אמן חושים או מפעיל ליום הולדת מומלץ, לדעת מהו המספר, התמונה או השיר אותו ישלוף המתנדב שבחר כאשר הוא יתבקש. אז אם גם אתם רוצים להבטיח לילדים שלכם אירוע מוצלח ובלתי נשכח, חשוב שתכירו את אסף סלומון, אמן חושים לאירועים המציע את שירותיו בתור מפעיל ליום הולדת מומלץ. בחירה נכונה במופע מותאם לגילאי הילדים תאפשר לכם להיות סמוכים ובטוחים שהם יישארו מרותקים ופעורי פה במהלך המופע כולו.