מקודם

נתיבי השקעה יציבים בזמן הקורונה

בטח כבר שמעתם את הטענה שבכל משבר טמונה הזדמנות. מאז פרצה הקורונה לחיינו ושינתה את פני הכלכלה בכל העולם, ישנו מעין צורך קיומי של בני אדם לחפש את אותה הזדמנות עסקית אשר תעשיר אותם במקרה הטוב או תציל אותם מנפילה כואבת במקרים קשים

ההשקעה משתלמת. צילום: שאטרסטוק
ההשקעה משתלמת. צילום: שאטרסטוק
15 ביוני 2020

לא בכל יום ישנה מגיפה כלל עולמית שמאיימת על מצבם הכלכלי של מיליוני אנשים ברחבי העולם. אולם משברים תמיד יש בנמצא במינונים שונים ובסדרי גודל שונים. בין אם מדובר במגיפה, במלחמה או כל דבר אחר, המשברים הללו משפיעים ישירות על מצבם הכלכלי של משפחות שלמות ועל עתידם של בתי עסק ובעולם בו לא עדיין לא הומצאה אפליקציה שחוזה את העתיד, תמיד חשוב וכדאי לדאוג לעתידכם ועתיד ילדיכם ואין דבר אשר יכול להבטיח את עתיד ילדיכם יותר טוב מרכישת קרקע.

רכישת דירה מבטיחה לכם שלא משנה מה יוליד יום, תהיה לכם קורת גג פרטית משלכם, אולם רכישת דירה בישראל בימינו אינה דבר ישים עבור כל אדם, מחירי הנדל"ן אינם מאפשרים לכל אחד שחפץ בכך לרכוש בית משלו ואנשים רבים בארץ מוצאים עצמם שוכרים דירות לאורך שנים עד אשר מתאפשר בידם לצבור את ההון העצמי ללקיחת משכנתא ורכישת דירה.

ובכל זאת, על אף הקושי ישנן דרכים להגיע לנכס משל עצמך ללא הון עצמי גבוה, זאת על ידי רכישת קרקעות המיועדות לבנייה. חברת א.ב מוראנו – קרקעות למכירה מתמחה באיתור ופיתוח מתחמי תכנון מתקדמים. המתחמים בהם פועלת החברה נמצאים בשלבי תכנון מתקדמים, הן מבחינת זכויות בנייה והן מבחינת אורך הזמן ומיצוי הזכויות. כעת בימי הקורונה יותר מתמיד חשוב לאנשים להבטיח את עתיד יקיריהם והעניין בפרויקטים של חברת א.ב מוראנו הולך וצובר תאוצה מידי יום.

נכון להיום ישנם שישה פרויקטים מרכזיים שהחברה פתחה לאפיקי השקעה ורכישת קרקעות, כל ששת הפרויקטים בשלבים שונים, יחד עם זאת כל הפרויקטים כבר עברו את האישור הראשוני וישנם היתרי בנייה ותוכניות מתאר מפורטות.

כידוע, רכישת קרקעות אינה דורשת הון עצמי גבוה כמו רכישת דירה, החיסרון ברכישת קרקעות הוא כמובן הזמן אשר לוקח מרגע הרכישה ועד אשר הפרויקט יוצא אל הפועל וניתן ליהנות מהתשואות, למכור את הקרקע ברווח גבוה, או לבנות עליה בית, היתרון הוא שההשקעה אינה גבוהה יחסית, הפוטנציאל למיצוי הוא גבוה מאוד והסיכון הוא מזערי, במילים אחרות, את הפירות של השקעה זו לא תראו מהר, אך הרווח הוא ודאי והוא יהיה גבוה ומשתלם מאוד ביחס להשקעה.

פרויקטים מרכזיים של חברת א.ב מוראנו:

אז לפני שאתם מחפשים הזדמנויות עסקיות מפוקפקות בכדי לנצל את המשבר הזה לטובתכם, הכירו את הפרויקטים החמים ביותר להשקעה בקרקעות מבית היוצר של א.ב מוראנו – קרקעות למכירה.

הר 1202 – הוד השרון:

א.ב מוראנו מציעים נתיבי השקעה בפרויקט זה העשוי להיבנות במזרחה של העיר בעלת הצביון הכפרי, התוכנית ממוקמת בצמוד לשכונת 1200 החדשה ולתחנת הרכבת, היא מאושרת ועשויה לצאת לפועל בתוך זמן מוגבל.

ביאליק על הפארק:

תוכנית המתאר של פרויקט זה כוללת הקמת שכונת מגורים אשר תמנה כ – 4730 יחידות דיור, שטחי מסחר ושטחי תעסוקה, הפרויקט יפרש על שטח של 950 דונם ובצמידות לפארק העירוני ולשכונת הרקפות הנחשבת לאחת השכונות היוקרתיות ביותר בקרית ביאליק. פרויקט זה קרוב לכביש 79 ולעורקי תנועה מרכזיים בצפון, השקעה בפרויקט זה נחשבת לבטוחה לחלוטין עם פוטנציאל רווח גדול בעתיד.

רובע הים חדרה:

פרויקט רובע הים בחדרה אשר מיקומו בצפון מערב העיר, עשוי לכלול כ- 10,000 יחידות למטרת מגורים, בתי מלון בקו ראשון לים, חופי רחצה מוכרזים, טיילת, פארק לשימור אשר יחובר לנחל חדרה ואזור מסחר רחב, הפרויקט מושך את תשומת ליבם של יזמים רבים מהרבה סיבות אולם היתרי בנייה למטרת מגורים בקו ראשון לים הם יוצאי דופן ומהווים את מוקד המשיכה המרכזי לפרויקט זה. שטח הפרויקט הינו כ- 2700 דונם סך הכל, כאשר בהם כלולים שטחים נרחבים אשר יישארו טבעיים וירוקים כפי שהם ומיועדים לשימור ולשמירה על איכות חיים גבוהה.

במידה וחשקה נפשכם להשקיע באזור השרון, א.ב מוראנו מציעים שלושה פרויקטים מאושרי בנייה בשלבים שונים, אשר עשויים לצאת לפועל בתוך מספר שנים.

קדימה – צורן:

תוכנית המתאר בפרויקט קדימה – צורן מתפרשת על שטח עצום של כ- 400,000 מ"ר שמיועדים לבנייתם של כ- 1000 יחידות דיור, שטחי מסחר ותעסוקה. מיקומו של הפרויקט הוא בתפר בין קדימה וצורן ומטרתו היא לחבר בין השכונות הוותיקות לחדשות. מלבד הקמת אזור מגורים ומסחר כוללת התוכנית גם סלילתם של צירי אופניים וטיילות והנגשה של שמורות הטבע היפיפיות באזור לתושבים.

רע – מק ב 2012 – רעננה:

תוכנית זו כוללת כ -1400 יחידות למטרת מגורים ומרחב רב שישמש את הציבור כגון: שבילי אופניים, גינות ציבוריות ומבנים ציבוריים, התוכנית בשלביה האחרונים ועשויה לצאת אל הפועל בתוך מספר שנים ונחשבת לנתיב השקעה בטוח ובטווח קצר יחסית.

פרויקט נוסף שניתן להשקיע בו הוא פרויקט ח' 500 – חולון – הפרויקט עם תוכנית מתאר מפורטת הפרושה על שטח של כ 4000 דונם המיועדים למגורים, מסחר, תעסוקה ופנאי.

פרטים נוספים על כל תוכנית ועל רכישת קרקעות להשקעה מאחד הפרויקטים של א.ב מוראנו תוכלו למצוא באתר ובשיחה עם אחד הסוכנים.

המאמר נכתב על ידי א.ב מוראנו – קרקעות למכירה. חברה העוסקת בייזום פרויקטים בנדל"ן, איתור ופיתוח מתחמי תכנון מתקדמים.

שלמה המלך 37, קרית אונו | טלפון: 03-949-9669 | אתר