עוזי בובה. צילום: יח"צ
עוזי בובה. צילום: יח"צ
2 בינואר 2025

בעידן שבו הרשתות החברתיות הן הפלטפורמה המרכזית ליצירת כוכבים, הדרך להצלחה לא תמיד קלה כמו שהיא נראית. סוכנות UDM, בהובלתו של עוזי בובה, שמה לעצמה למטרה להיות בית מקצועי, בטוח ומעצים לטאלנטים מכל הסוגים. בשיחה מעמיקה, עוזי מגולל את סיפורו האישי, חזון הסוכנות, והמהפכה שהוא מוביל בעולם הדוגמנות.

המעבר מעולם התכנות לעולם הדוגמנות

עוזי בובה, בן 47, נשוי ואב לשלושה, לא הגיע מעולם הדוגמנות. למעשה, הקריירה הראשונה שלו התמקדה בתכנות ושיווק, והוא ניהל ובעודו מנהל חברה מצליחה בשם “עוזי דיזיין” לבניית אתרים וקידום עסקים. 

אך משהו קרה כשהחל להשתלב בתחום הדוגמנות: “בהתחלה התכוונתי להקים תת-חברה בתוך עוזי דיזיין. אבל כשהתחלתי להיחשף לעומק למה שקורה בתעשייה, הבנתי שאני חייב לעשות שינוי. ראיתי דברים שלא יכולתי לעבור עליהם בשתיקה – ניצול, חוסר שקיפות, חציית גבולות. החלטתי ש-UDM תהיה חברה עצמאית, שתפעל בגישה שונה לחלוטין. מעבר לזה, פשוט התאהבתי בתחום. אין כמו לעבוד עם אנשים בצורה ישירה ופרונטלית, במקום לשבת מאחורי מחשב.”

האתגרים שמעצבים את הדרך

עוזי לא מהסס לשתף את הקשיים שנתקל בהם בתחילת הדרך. “ראיתי מקרוב מצבים של הטרדות מיניות, מגע מיותר, ומתיחת גבולות מול מיוצגים צעירים. זה היה בלתי נסבל מבחינתי. הבנתי שאני חייב ליצור סביבה בטוחה – מקום שבו המיוצגים שלנו יודעים שיש מי שמגן עליהם ומלווה אותם בכל רגע. כל עבודה שאנחנו לוקחים מתבצעת תחת פיקוח מלא של הצוות שלנו. אנחנו נוכחים בכל סט, כדי לוודא שהאינטרסים של המיוצגים נשמרים.”

מעבר לאתגרים בתעשייה, עוזי מצביע על הפער בין המציאות לבין מה שהדור הצעיר רואה ברשתות החברתיות: “רובם רואים רק את ההצלחות ולא את הדרך שצריך לעבור כדי להגיע לשם. אנחנו מלמדים אותם שסבלנות היא חלק בלתי נפרד מהצלחה. הכל זה תהליך. צריך לדעת לקבל ‘לא’ ולהמשיך בכל הכוח.”

ערכים שמובילים הצלחה

“ערכים הם הכל,” אומר עוזי בנחישות. “הסיבה שהקמתי את הסוכנות הייתה להוות אלטרנטיבה לניצול שראיתי בתעשייה. זה ערך עליון מבחינתי, ואני לא מוכן להתפשר עליו. חשוב לי שהמיוצגים שלנו ירגישו בטוחים ונינוחים, ושלא יעשו דברים שהם לא שלמים איתם. כשאתה עושה משהו שלא נוח לך, בסוף אתה מתנתק ממנו ולא רוצה להיות חלק מהתעשייה.”

לדבריו, התמקדות בערכים ברורים מאפשרת למיוצגים ליהנות מהדרך ולבנות קריירה ארוכת טווח. “אני תמיד אומר – אנחנו לא מוכרים מוצר, אנחנו עובדים עם אנשים. חשוב לשמור על הדרך הנכונה.”

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

גישה ייחודית בשוק תחרותי

UDM מתבלטת בגישה הייחודית שלה לניהול מיוצגים. “אנחנו מלווים את המיוצגים שלנו לאורך כל הדרך,” מספר עוזי. “בונים להם אסטרטגיה מותאמת אישית, בלי להבטיח דברים שאנחנו לא יכולים לקיים. אני לא מאמין בהבטחות שווא. בנוסף, אין אצלנו תנאי קבלה כמו בוק או קורס חובה. אנחנו בוחרים במיוצגים כי אנחנו מאמינים בהם ובפוטנציאל שלהם. חשוב לנו גם להיות בקשר עם המשפחות ולשמור על בריאותם הפיזית והנפשית של המיוצגים. אם אנחנו מזהים שינוי בהרגלי אכילה או התנהגות, אנחנו מתערבים כדי לוודא שהם בטוב.”

מסלול מותאם לכל מיוצג

עבור מי שרוצה להצטרף ל-UDM, המסלול מתחיל בשיחת התאמה ותיאום ציפיות. “אנחנו בונים אסטרטגיה אישית לכל אחד,” מסביר עוזי. “זה כולל צילום בוק אך ורק במידת הצורך, סרטון הצגה עצמית, או כל דבר שקשור ליכולות הספציפיות של המיוצג, כמו שירה או משחק. לאחר מכן, המיוצגים עוברים סדנאות שונות, כמו ‘להיות אני’ סדנא ייחודית של הסוכנות שמחזקת את הביטחון העצמי ומלמדת את המיוצגים איך להופיע מול מצלמה בצורה טבעית ובטוחה.”

סיפורי הצלחה מעוררי השראה

אחד הסיפורים שהכי נוגעים לליבו של עוזי הוא על מיוצגת שעברה חרם בבית הספר והגיעה לסוכנות כשהיא מופנמת וחסרת ביטחון. “היא הגיעה ממקום מאוד נמוך,” הוא מספר. “אבל עם ליווי נכון וסבלנות, היא עברה שינוי מדהים. היום היא חתומה בסוכנות בינלאומית בבולגריה ועובדת בתעשייה. לראות את התהליך הזה, ממישהי שהייתה סגורה וביישנית, למישהי מובילה ובטוחה בעצמה – זה שווה הכל.”

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

חזון לעתיד

עוזי מאמין שהעולם משתנה לכיוון חיובי, במיוחד כשמדובר בדימוי גוף. “אני רואה יותר פתיחות למגוון רחב של סוגי אנשים, ואני מברך על זה. אנחנו כבר לא מסתכלים רק על אידיאל יופי מסוים, אלא על אופי, אישיות, וקול ייחודי. החזון שלי הוא להמשיך לגדול, אבל בלי לוותר על הערכים שלנו. אני רוצה ש-UDM תהיה סמל לשינוי בתעשייה – מקום שבו כל אחד יכול להצליח, בלי קשר לגיל, מראה, או מידות.”

מסר לצעירים

“אני תמיד אומר למיוצגים שלנו – אל תעשו דברים שאתם לא שלמים איתם,” אומר עוזי בסיום השיחה. “הצלחה לא צריכה לבוא על חשבון הערכים שלכם. תבחרו נכון ותזכרו שזו קריירה לטווח ארוך. תנו לעצמכם זמן לצמוח ולהגיע למקום שאתם גאים בו.”

UDM היא הרבה יותר מסוכנות דוגמנות – היא בית לערכים, העצמה ומקצוענות. עם עוזי בובה בראש, הסוכנות מוכיחה שהצלחה אמיתית נבנית מתוך דרך נכונה ושמירה על ערכים ברורים.

“אנחנו לא רק יוצרים כוכבים – אלא אנשים שלמים שצועדים את הדרך שלהם בביטחון ובמקצוענות ״