צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

הגרסה האחרונה של סמסונג גלקסי Z Flip3 5G מאפשרת לנו להיות הכי מולטי-טאסקינג שהיינו מעולם. עם מסך מתקפל, מגוון אפשרויות שאפשר לעשות כשהטלפון מקופל לשניים וסטייל בלתי מתפשר – הוא הופך למכשיר הכי שיקי והכי אפקטיבי בסביבה

10 ביולי 2022

קומפקטי ומלא סטייל: מכשיר סמסונג גלקסי Z Flip3 5G הוא דרך מצוינת להביע את הייחודיות האינדיבידואלית שלכם. המכשיר, שנבחר כאחת ההמצאות הטובות ביותר של TIME לשנת 2021, הוא הדרך החדשה בה חושבים היום על טלפון.

בהיותו מכשיר מתקפל, הוא מעוצב כך שיתאים במידותיו בדיוק לכף היד. באמצעותו תוכלו להפוך לאשפי המולטי-טאסיקנג: לבדוק הודעות, לצלם תמונות ולהשמיע מוזיקה. 

כאשר הטלפון פתוח במצב פלקס – שני החלקים שלו מאפשרים לחלק את המסך לשניים, וגם להחליט מי מביניהם יהיה העליון ולשחק עם אפשרויות התצוגה כך שהגישה תהיה נוחה וקלה – כמו שאתם מעדיפים. זה הופך לנוח במיוחד למשל במהלך שיחת וידיאו, אותה אפשר להציג רק על חלק אחד של הצג, ובחלק השני לבצע משימות אחרות תוך כדי, ממש כמו בשני מכשירים נפרדים. 

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

מדובר בסמארטפון G5 עם כל הפונקציות שאתם מכירים ואוהבים. התצוגה שלו גדולה פי 4 בערך מהגרסאות הקודמות של המכשיר. השימוש בפיצ'רים מובילים אפשרי גם כשהמכשיר סגור באמצעות לוח ההתרעות, כמו למשל לצלם סלפי כשהטלפון מקופל לשניים. מסך התצוגה החיצוני, שעליו מוצגים התאריך והשעה, הוא כזה שניתן לשינוי עם אפשרויות גרפיות שונות וגם לגלילה באמצעות מגע. 

הסטייל הוא חלק משם המשחק. מלבד הגודל הקומפקטי שמאפשר להכניס אותו לכל כיס, קטן ככל שיהיה, הטלפון מגיע בשבעה צבעים וסגנונות שונים – מגוון קרם בהיר, דרך ירוק מטאלי ועד שחור. הוא בעל עיצוב נקי וחד, והוא לא רק נראה רך – אלא גם מרגיש ככה. אבל במקביל, מדובר במכשיר חזק במיוחד, שעשוי מחומרים עמידים, מה שהופך אותו עמיד בפני תנאי מזג האוויר, נפילות ואירועים לא צפויים אחרים. הוא גם הטלפון החכם הראשון בעולם העמיד במים, עם דירוגIPX8 .‏ הוא יכול לשהות במים בעומק של 1.5 מטרים למשך עד 30 דקות. 

לרגל השקתו גם נוצרו שיתופי פעולה עם מותגים שונים שמייצרים אקססוריז שמתחברים למכשיר, כך שאפשרויות העיצוב האישיות שלו לא מסתיימות במכשיר עצמו. לא פלא אם כך, שלרגל השקת העונה השנייה של "אמילי בפריז", הסדרה המצליחה של נטפליקס, חבר שירות הסטרימינג לשיתוף פעולה עם סמסונג על רקע הנופים של העיר השיקית בעולם. דמותה של סילבי, הבוסית האהובה של גיבורת הסדרה אמילי, היא אושיית סטייל, שבעונה השנייה בחרה בסמסונג Galaxy Z Flip3 כמכשיר שיתאים לדמות שלה יותר מכל. לא בזאת הסתיים שיתוף הפעולה בין המותגים: לרגל השקת העונה הושק גם פילטר חדש לטיק טוק, באמצעותו יכולים הצופים המשתמשים במכשיר לבצע את פעולת ה"פליפ" המפורסמת שלו ולהכניס את עצמם לתוך פוסטר של הסדרה. ומי מאיתנו לא היה רוצה להרגיש רגע כחלק מסצנה פריזאית כזו?