מקודם

קידום אורגני בגוגל: מה הסיבה לכך שהתחום קפץ באופן משמעותי בשנתיים האחרונות?

צילום: freepik
צילום: freepik
19 בדצמבר 2021

כשיש לנו עסק, אנו רוצים רוצים לקדם אותו על הצד הטוב ביותר. בימינו אחת הדרכים הנפוצות יותר לקידום היא באמצעות אתר אינטרנט טוב ואיכותי. כי נכון להיום כל לקוח שרוצה לקבל שירות כלשהו נעזר באינטרנט.כתוצאה מכך התחרות בין בעלי העסקים היא גבוהה וכל אחד צריך להשקיע באתר שלו כדי להחזיק את הראש מעל למים. קידום אורגני במקרה זה בא להציל את המצב ולעזור לבעל העסק לשווק את העסק שלו. 

מדוע דווקא קידום אורגני

קידום אורגני הוא מבין סוגי הקידום הנפוצים והמבוקשים יותר הקיימים היום. למעשה, מדובר בסוג קידום נפוץ מאוד. במסגרת הקידום האורגני עובדים מסביב לשעון כדי לקדם ולפתח את אתר האינטרנט. כך, מגיעים לתוצאות הראשונות של גוגל לאט אבל בטוח. תחום כמו קידום אורגני קפץ משמעותית בשנים האחרונות וזה לא מפתיע. קבלו את כל הסיבות לבחור בקידום אתרים הקידום המנצח:

1. משקיעים באתר. 

קידום אתרים אורגני דורש השקעה רבה, אבל היא משתלמת בסופו של דבר. כי אתם מקבלים אתר מעוצב והרבה מעבר לכך. לגוגל יש דרישות לגבי האופן שבו האתר צריך להיראות כדי שהיא תוכל לקדם אותו. לפיכך, חשוב להשקיע באתר מבחינת עיצוב, תוכן ודברים נוספים. כך שכאשר עובדים חזק על האתר, הוא נראה מעוצב ומקצועי ומייצג נאמנה את העסק שלכם.

2. פונים לפלטפורמות נוספות.

הקידום האורגני אינו עוצר באתר. כדי להגדיל את החשיפה ניתן לפנות לפלטפורמות נוספות כמו יוטיוב, פייסבוק או אינסטגרם. הרשתות החברתיות השונות מגדילות את החשיפה בקרב הגולשים. אתם גם יכולים לחבר את האתר לרשתות האלה וכך לתרום לקידומו בגוגל. 

3. יוצרים אמינות בקרב לקוחות.

אתר שהגיע למקומות הראשונים בזכות עצמו יוצר אמינות בקרב הגולשים. הגולשים מעריכים את העובדה שמדובר באתר שהגיע למקומות הראשונים של גוגל בזכות עצמו. הם נכנסים אליו בשמחה בוחנים את השירותים השונים שיש לאתר הזה להציע.

4. לומדים לעבוד עם גוגל.

לאורך הזמן, כאשר מקדמים את האתר בקידום אורגני, לומדים את הדרישות השונות של גוגל. גוגל מעדכנת את הדרישות שלה מדיי פעם אבל רק כדי להעניק לגולשים חוויית גלישה טובה ונעימה יותר. אם לומדים לעבוד עם גוגל, מסתגלים לשיטה ומגלים שהשד אינו רע כל כך.

5. קידום זול יותר בהשוואה לשיטות אחרות.

קידום באמצעות אתר אינטרנט ורשתות חברתיות זול יותר בהשוואה לשיטות קידום אחרות דוגמת פרסומות ברדיו ובטלוויזיה. לפיכך, הוא מתאים גם לעסקים קטנים או עסקים בתחילת דרכם.

6. זה הקטן נראה גדול.

היתרון שבקידום באינטרנט הוא שאפשר בהחלט להתחבא מאחורי האתר. איש אינו צריך לדעת שרק פתחתם את החנות לאחרונה או שאתם עסק מתחיל. כי אפשר לעצב אתר ייחודי ומקצועי לתפארת.

7. פותחים חנות אלקטרונית.

בימינו ניתן לנהל את הדברים תוך שימוש באתר האינטרנט. ניתן להגדיל את הרווחים על ידי פתיחת חנות מקוונת באתר. אפשר לפתוח חנות בלבד או לארגן אותה לצד החנות הפיזית שיש לכם. לחנות המקוונת יש יתרונות רבים. היא אינה מצריכה השקעות כלכליות רבות כמו מים, חשמל וארנונה ומגדילה את הרווחים. שכן יש אנשים שמעדיפים לרכוש מוצרים דרך האתר במקום להסתובב בחנויות.

מה צריך לעשות כדי לקדם את האתר בדרך המיטבית

לאחר שראינו את היתרונות הגדולים והמשמעותיים של החנות המקוונת, חשוב לראות כיצד בדיוק מקדמים את האתר. בעת קידום אתר אורגני, חשוב לשים לב למאפיינים רבים ומעלה לכל, לראות לנגד עיניכם את טובתו של הגולש:

  • נראות האתר – כדי שהגולש יכנס לאתר שלכם הוא צריך להיראות טוב. ההיררכיה באתר צריכה להיות ברורה כך שהגולש ידע להתמצא, בייחוד אם רוצים לעודד אותו לבצע פעולות כמו השארת פרטים או ביצוע תשלום.
  • עיצוב מתאים – העיצוב צריך להיות מתאים מבחינת הקונספט של האתר. כדאי לעצב את האתר בצבעי הלוגו, או לפחות לעשות כך שהלוגו ישתלב עם הצבעים שיש באתר. חובה גם להוסיף תמונות וסרטונים המצוידים את פעילות העסק, כדי למשוך כמה שיותר גולשים לאתר. 
  • תכנים איכותיים – כתיבת תכנים איכותיים היא אחד הדברים החשובים יותר שיש לעשות כאשר מקימים אתר מוקדמים אותו בקידום אורגני. ביל גייטס אמר בזמנו שהתוכן הוא המלך, וזה נכון גם להיום. התכנים כוללים את מילות המפתח שיש לשלב באופן טבעי, אך הם מעבר לכך. גוגל מחפשת אתרים עם תכנים טובים שנותנים ערך מוסף לגולש. אלה יכולים להיות טיפים או אפיזודות מעניינות שקרו בעסק. העיקר שיהיה מעניין לגולש.
  • רספונסיביות לנייד – אם אתם לא מחברים את האתר שלכם לנייד, אתם מפסידים גולשים רבים שהיו יכולים להיכנס אליו. 
  • מהירות הטעינה של האתר – חשוב לשים לב למהירות הטעינה של האתר. אתר שנטען לאט עלול לאבד גולשים חסרי סבלנות שיעדיפו לעבור לאתר הבא. כך שגם אם נבנה עבורכם האתר הכי מושקע בעולם, אם הוא יהיה איטי, אף אחד לא ישאר במשך הרבה זמן, וחבל.
  • קישורים פנימיים וחיצוניים – הקישורים מקדמים את האתר, בייחוד אם גוגל מבחינה שאתם מקושרים לאתרים איכותיים. חשוב לעבוד על קישורים פנימיים בתוך האתר ולבנות אותן היטב. מומלץ גם לבחון את האתרים שאליהם אתם מקשרים את הקישורים ולוודא שלא מדובר באתרי ספאם שרק יפגעו באתר. במקום זאת, מומלץ לפנות לאתרי חדשות לאתרים מובילים נוספים שקשורים לעסק שלכם.  

לא חייבים לקדם את האתר לבד

ישנם דברים רבים שצריך לדעת כאשר מקדמים אתר אינטרנט. אתם כבעלי העסק צריכים לקדם את העניינים בתחום שלכם. מסיבה זו כדאי לפנות לחברה מקצועית לקידום אתרים אשר תוכל לעזור לכם. 

אם אתם מחפשים חברה מנוסה לקידום אתרים, וובס היא התשובה. לחברה יש ניסיון של שנים בתחום והיא מציעה מגוון רחב של שירותים לא רק ללקוח הישראלי, אלא גם ללקוחות בארצות הברית ובמדינות אירופה.