מקודם

קניית עוקבים באינסטגרם – המיתוסים ואיך עושים זאת נכון עם לייקבוסטר

צילום: Shutterstock
צילום: Shutterstock
26 בפברואר 2023

קניית עוקבים באינסטגרם

האם תהיתם גם אתם איך זה שיש עמודים שיש להם כמות ענקית של עוקבים באינסטגרם? או למה חלק מהעמודים כל כך מצליחים, בעוד שאחרים לא מצליחים להתרומם מבעד לכמה מאות או אלפים בודדים של עוקבים? במקרים רבים, התשובה היא שהעמודים האלה פשוט קנו את העוקבים שלהם. קניית עוקבים באינסטגרם הפכה לשיטה שהרבה עמודים בוחרים בה, אבל היא עדיין מאוד שנויה במחלוקת. חלק מהאנשים מספרים שרכישת עוקבים עזרה להם משמעותית בקידום העמוד שלהם, בעוד שאחרים חוששים לעשות את זה מחשש שהעמוד שלהם ייפגע או אפילו ייחסם. אז מהי האמת לגבי קניית עוקבים לאינסטגרם? האם זה בטוח? האם זה שווה את זה?

כדי לענות על השאלות האלה ולחשוף את כל הסודות של התעשייה, חקרנו וגם ובדקנו לדעתנו תוכלו לקבל החלטה מושכלת האם קניית עוקבים זה משהו שמתאים לכם בסיום הכתבה.

אז מה היא בעצם קניית עוקבים באינסטגרם? 

קניית עוקבים היא פעולה שמזרימה לכם עוקבים מיידית לפי הכמות שבחרתם לחשבון האינסטגרם שלכם,  לחשבונות מעל 10K עוקבים יש הרבה יותר כניסות. זו עובדה,
ולמה? חוק העדר, כמו להכנס לקניון ולראות חנות בגדים אחת מפוצצת ואחת ריקה, אנשים יעדיפו להנכס למלאה. ככה עם עוקבים. למי זה מתאים בעצם? 

אנשים פרטיים לקוחות עסקיים ידוענים אתם תופתעו מי קונה ממוזיקאים, שחקנים ושמות שאתם וודאי מכירים. אחד האתרים המובילים והותיקים בתחום הוא לייקבוסטר – האתר הינו ממשק קניית העוקבים באינסטגרם הגדול בארץ.

צילום: shutterstock
צילום: shutterstock

האם קניית עוקבים באינסטגרם היא עסק בטוח?

הבעלים של אתר לייקבוסטר ענה: מעל 50 הזמנות ביום ומגוון לקוחות עם צרכים מותאמים אישית ולא נתקלנו בחסימת דף אחד עד היום. דרשני, חשוב לציין שקניית העוקבים איננה הפעולה היחדה בשרשרת. אתם יכולים להכניס אנשים להצגה אבל מה עם ההצגה? גם לאחר קניית עוקבים שגורמת לעוקבים נוספים אורגנים להתעניין ולעקוב אחריכם יש להגיש הצגה יפה – התוכן. להקפיד על כמות סטורי הגונה וגבוהה ולדאוג שהתוכן שלכם יהיה מענין, אנחנו דואגים לקהל והלקוחות להצגה. זו הדינמיקה. אז האם קניית עוקבים באינסטגרם היא עסק בטוח? על סמך הנ"ל תשפטו אתם.

וזה שווה את זה?

השאלה הזו מדידה בדיוק לפי כמות הלקוחות החוזרים שלנו, בעיקר עסקים ובעלי דפים עסקיים אך לא רק הם, גם אושיות רשת בלוגרים מוכרים באינסטגרם ועוד והיא גבוהה חמסה טפו טפו דג מלוח.
ובנימה רצינית, ההשפעה של הצגת כמות עוקבים גדולים כך גם קניית ליקיים לאינסטגרם , מערכת בינה מלכותית – רובוט לאינסטגרם אותו אנחנו מספקים ומגוון שירותי קידום רחבים. אז כנראה אנחנו עושים משהו נכון.

אז נכון אפשר גם להשיג עוד ועוד עוקבים עם הזמן, אבל זה מעייף

כשפנה אלי חבר שהתייאש מכל נסיון להגדיל את כמות העוקבים לאינסטגרם שלו חשבתי להתחיל ולכתוב את הטקסט הזה, הוא בדיוק פתח עסק חדש ולא הצליח להניע, וכנראה היה זקוק לבוסט. שהשתמש בשירותי קניית העוקבים קרו 2 דברים הראשון הוא שלפניו חזר האור, והשני הוא שקצב גדילת העוקבים האורגניים הלך וגבר. 

מה הם היתרונות של קניית עוקבים? 

מגוונים מסתבר, קודם כל זה מניע את העמוד – עמוד עם הרבה עוקבים משדר אני מושך ואמין. אנשים נוטים לחשוב שאם יש לעמוד הרבה עוקבים אז משהו טוב קורה פה, שנית הסיכוי שנעקוב אחרי דף בעל כמות עוקבים גדולה גבוהה יותר, בנוסף- עמוד עם עשרות או מאות אלפי עוקבים מרשים את הסביבה הקרובה ומאפשר לבעל העמוד לבצע שת"פים. שיפור העמוד יכול להביא גל עוקבים אורגניים ולייצר ענין סביב הדף. היתרונות של קניית עוקבים באינסטגרם מסתכמים בערך באלו. 

אז איך קונים עוקבים באינסטגרם?

האמת? זה קל. בוחרים כמות ומעלים, יש גם חבילות מוזלות לכמויות גדולות, שירותי שדרוג קידום נוספים על פי נישה וגם שירות התאמת צרכים אישיים ללקוח. השירות הופתענו לגלות בתעשיה זו סופר ידידותי (ניסינו) אתם יכולים לבדוק גם כן ממש פה: קניית עוקבים באינסטגרם