מתחם Sea 1 | צילום: יח"צ
מתחם Sea 1 | צילום: יח"צ

הנוף המושלם לים, האוויר הפתוח, חנייה בשפע ואפשרויות שפשוט לא נגמרות. מתחם SEA 1 החדש כולל מסעדות, ברים, ווייב של סן טרופה בטיילת החדשה של חוף ראשון לציון

31 במאי 2021

אפשר להגיד שישראלים אוהבים את הים. כאילו, ממש אוהבים את הים ברמות של כל אחד מאיתנו דואג לשבץ את הפיד שלו בתמונות מחופים מקומיים או סטורי עם קפשן שכולו ערגה נוסטלגית לים הצלול של מקסיקו והקוקוסים של תאילנד. חוץ מזה, אנחנו נותנים הכל במכון ואנחנו לא נהסס להשוויץ בזה.

לשמחתנו הרבה, ישראל הקטנה בורכה בלא מעט חופים מושלמים שגם מצטלמים ממש טוב. ולא, אנחנו לא כאלה בייסיק שמשתזפים בהילטון. לא תאמינו, אבל לפעמים יש חופים ששווים את היציאה מהעיר (מבלי להחתים דרכון, כן?) איפה? בראשון לציון.

העיר שבקרוב תהפוך לשלישית בגודלה, מובילה כיום במצעד החופים המתויירים באזור. בשנים האחרונות ראשון לציון הופכת לאחת מערי הבליינות היותר אטרקטיביות באזור השפלה, בין היתר בשל אחת מרצועות החוף היפות והעסוקות באזור והשקת מתחם SEA 1 שסוגר לכם את הדינר, הדרינק ומה שביניהם.

מתחם Sea 1 | צילום: יח"צ
מתחם Sea 1 | צילום: יח"צ

ההשראה למתחם מבוססת על נמל מקומי אחר שאתם כבר מכירים מעולה וכמובן – הטיילת העירונית שלנו. כלומר, וייב אורבני ומאוורר כמיטב ימי הפוסט-קורונה, עם המון ספייס. ההייפ הביא לא מעט מותגים מקומיים לנדוד מעט דרומה כדי להתמקם בחוף הטרנדי באזור – בעיקר אם אתם חובבי קולינריה ואלכוהול על רקע שקיעה מושלמת.

המתחם הפתוח והחדש יהפוך לבית של כמה ממוקדי הגסטרונומיה החדשים והנחשקים באזור, כולל מסעדות שף, כמו מסעדת הסושיאל קלאב, הגלידות הארטיסטיות של אוטלו לקינוח,  השייקים של ריבר לאיזון והסופגניות המושחתות של רולדין עם בוא החורף. ובשעות מוקדמות יותר, גם אנשי משפחה ימצאו מה לעשות שם.

מכיוון שאין פלז'ר עם קצת ביזנס, בקרוב מאוד יושלם מתחם ה-1000 בסמוך למתחם SEA 1,  שיאכלס כמה ממוקדי ההייטק והכלכלה המדוברים סביב פארק אגמים, פארק עסקים איילון ומרכז רפואי של אסותא. כך שאם בא לכן להביא רופא הביתה, חפשו אותו מרים צ'ייסרים ב-SEA 1.

מתחם Sea 1 | צילום: יח"צ
מתחם Sea 1 | צילום: יח"צ

על הפרוייקט שמתוכנן להיפתח רשמית בעוד כשנתיים, אחראית חברת אורנים שמתמחה בפרוייקטים על הים כבר למעלה מ-40 שנה. כשברזומה שלה לא פחות ממלון רויאל ביץ' התל אביבי ובתי דירות נחשקים על רצועת החוף של הרצליה ותל אביב.