מקודם

איך טעים ואיך נעים: בית המלון שעשה לנו חשק לעבור לגליל העליון

המקום שמשלב תוכן, אומנות, תרבות וטבע שקרוב לכל האטרקציות של הגליל העליון

קודם כל, מתחילים בבטן. צילום: ליהי וולף
קודם כל, מתחילים בבטן. צילום: ליהי וולף
9 ביולי 2019

את כפר בלום שבגליל העליון אתם מכירים ככל הנראה בזכות שייט קייקים בנהר הירדן שהזדמן לכם להגיע אליו בצבא, בטיול השנתי או בתקופה ההיא שהייתם שכירים לרגע והתארגן יום כיף מהעבודה. אבל מסתבר שהקיבוץ הגלילי שבלב עמק החולה עטוף בלא מעט מרחבים ירוקים, ציפורים מצייצות ובתי מלון שמחכים לתל אביבים שצריכים להתנתק מהעיר לרגע.

אחד מהלוקיישנים היותר מזמינים הוא מלון פסטורל, ששם דגש על אווירה ועל תוכן תרבותי, אומנות וכמובן – פינוק, נופש וגמילה מהאוויר המהול בפיח. בית המלון שמשתרע על פני 53 דונמים, מצויד במתחם ספא שמציע טיפולי גוף וקוסמטיקה, חמאם טורקי, סאונה, בריכה אולימפית וחדר כושר אם אתם תל אביבים מהצפון הישן שלא יכולים בלי סלפי על ההליכון.

כן זה פה בארץ. צילום: סטודיו גולן
כן זה פה בארץ. צילום: סטודיו גולן

במפרט הטכני

חדרים מעוצבים בוייב טוסקני, קפסולות ומכונת אספרסו, נוף להרי הגולן, הגליל ונהר הירדן ומסלולים קרובים לחילוץ עצמות וחיבור מקסיקמלי לטבע. כי לא חייבים רק במסיבות.

תרבות (ולא רק למבוגרים)

במהלך השבוע ובימי הוויקנד, מארח המלון אירועי תרבות, קונצרטים, הופעות, כיתות אמן והרצאות של פוליטיקאים ואנשי רוח. מדי קיץ משיק המלון גם עונה מוזיקלית ותוכן שמתאים לכל המשפחה. הצגות מבית תיאטרון אורנה פורת, מסיבות רחוב ודשא, סדנאות, כיתות אמן, סיורים משפחתיים לאורן נהר הירדן, הופעות, מפגשי קומיקס ולופר וישיבה סביב המדורה – כי מישהו צריך להוציא אותם מהגינה של שינקין. ככלל, כל מבנה במלון מוקדש לזרם יצירה מקומי אחר: זמר עברי, תיאטרון, ספרות, אגדות ילדים, אופרה, ג'ז ובלוז, דמויות מפתח בעולם הקולנוע, מנצחי תזמורות, סופרים ופסלים. בהתאם, כל חדר במלון מוקדש לדמות משפיעה אחרת בעולם התרבות המקומית.

לטבוע באמבטיה. צילום: יוסי סליס ונטשה חיימוביץ'
לטבוע באמבטיה. צילום: יוסי סליס ונטשה חיימוביץ'

לב הגליל העליון

חדרים מרווחים, מרחבי דשא אינסופיים להתרוצץ בהם ובריכה ענקית, הופכים את המלון הצפוני לאחד מהמבוקשים באזור. בנוסף, העובדה שהוא ממוקם בטבורו של איזור עמוס בפעילויות משפחתיות וסמוך למסלולי הטיול והמבוקשים של הגליל העליון הופכת אותו לאטרקטיבי במיוחד. קייקי כפר בלום במרחק הליכה קצרה, צוק מנרה, אגמון החולה, פעילות הקיץ של החרמון, ריינג'רים, מוזיאונים ופעילות ספורט אתגרית. לחלק גדול מהאטרקציות ניתן לקבל הנחה מיוחדת כאורחי מלון.

בבטן

אחד מהחלקים היותר משמעותיים בחופשה, הוא התפריט הגלילי והצבעוני כמובן ולצדו קינוחים מנחמים, יינות מיקבים מקומיים שישביעו את הלב והנפש שלכם ותצוגה ססגונית שמאכילה אתכם קודם כל דרך העיניים. גם הלובי שמאובזר בספות רכות ומזמינות לרביצה, מאכלס בר עם דרינקים, אוסף יינות מושלם, כריכים, סלטים, מאפים טריים, קישים ועוגות.

 

מיום ראשון דיאטה. צילום: יוסי סליס ונטשה חיימוביץ'
מיום ראשון דיאטה. צילום: יוסי סליס ונטשה חיימוביץ'

אנשי משפחה

אם אתם רוצים להיות אנשי משפחה למופת, קיימת אופציה לדיל שעובד על הבונדינג בין ההורים שלכם – לילדים שלכם. עם פעילויות משותפות שעושות כיף לסבים, לסבתות ולצאצאים שלכם.

הנוף. צילום: סטודיו גולן
הנוף. צילום: סטודיו גולן

תוכניות הקיץ:

חלום ליל קיץ (4-7/8)

לילדים שלא אוהבים לישון: עם הצגות תיאטרון, מסיבת פיג'מות, שעת סיפור לילית, סיור משפחתי לאור ירח, מסיבת רחוב, קריוקי, סדנת יצירה מוזיקלית ועוד.

מיוזיק קלאב (8-10/8)

תוכנית הדגל של הקיץ, הכוללת שלושה ימים גדושי פעילות בהם גם הופעה של "אינדי ילד שרים גידי גוב", סדנת קומיקס עם אורי פינק, כיתת אמן עם להקת ביטבוקס והלופר ונגיעה של זמר עברי.

מבצע סבתא וסבא (15-17/8)

הדיל שישאיר אתכם בבית כדי שההורים שלכם והילדים שלכם יוכלו לעבוד קצת על הבונדניג שלהם, בסוף שבוע של פעילויות משותפות וזמן בילוי נינוח. בלו"ז: סדנאות רקמה, נגרות, סנדלרות, אריגה, משחק בינגו ענק, סיפורי סבתא מסביב למדורה, הקרנת סרט ופינוקים.

 

מלון פסטורל מציע חדרים נגישים, וויי-פיי בכל פינה, לובי חמים, מרחבים ירוקים, פינות מוצלות, גינות תבלינים וצוות שאוהב לארח. לפרטים נוספים ולשריון מקום בטלפון 04-6836611 או באתר.