מקודם

איך להשיג עוקבים באינסטגרם?

כולנו רוצים להשיג כמה שיותר עוקבים, כמה שיותר צפיות וחשיפות, השאלה הנשאלת היא איך להשיג עוקבים באינסטגרם כדי לצבור קהל?

למצולמת בכלל אין חשבון אינסטה (צילום: שאטרסטוק)
למצולמת בכלל אין חשבון אינסטה (צילום: שאטרסטוק)
20 ביולי 2020

כדי להשיג כמה שיותר עוקבים באינסטגרם עליכם לבדוק תחילה שחשבון האינסטגרם שלכם מנוהל נכון. ראשית, בדקו שהחשבון ציבורי. חשבון ציבורי באינסטגרם הינו חשבון שניתן לצפות בכל התכנים שיש בו ללא אישורכם. אם חשבונכם הוא חשבון פרטי יש לבצע החלפה לציבורי באופן מיידי.

לאחר מכן, בדקו שתמונת הפרופיל שלכם מתאימה לגדלים הדרושים, בדקו שהיא משדרת את המסר שאתם רוצים להעביר ותדאגו לעלות כמה שיותר תמונות וסטורי כדי להיחשף. לא תעלו תמונות? אתם לא קיימים, ככה בדיוק האינסטגרם עובד וכדי להצליח ברשת חברתית זו עליכם להוביל בכמות העוקבים שלכם ולהגדיל אותם. חשוב להבין שהתהליך יכול לקחת זמן, ההצלחה לא תמיד מגיעה במהירות ולכן עליכם לפעול נכון ולהשתמש בטיפים שאנו מעמידים לרשותכם במאמר זה. אם לא תנסו, לא תדעו ובטח שלא תתקדמו אל המטרה שלכם. חשוב להיות ממוקדים ולבצע את השלבים היטב תוך כדי בחינת כל פעולה בנפרד והסקת מסקנות לפי התוצאות שקיבלתם.

איך להשיג עוקבים באינסטגרם?

קניית עוקבים: פשוטו כמשמעו, ניתן לרכוש עוקבים לאינסטגרם בחברת דיגיטל בוסט. ישנם שירותים נוספים שניתן לרכוש בכדי להגדיל את החשיפה והתדמית שלכם ברשת. שירותים כגון: רכישת רובוט אינסטגרם, קניית צפיות ביוטיוב, קניית לייקים באינסטגרם ועוד. מה שמשותף לכל השירותים זה העובדה שהם מצליחים לקדם את החשבונות שלכם ברשתות החברתיות. הרכישה מתבצעת מיידית ואת השירות אתם מקבלים תוך תקופת זמן מוגדרת שתספק לכם את כמות העוקבים הרצויה. מומלץ להתנסות בשירות מסוג זה אם טרם רכשתם. רבים עושים זאת ומתמכרים בשל ההצלחה. זה חוסך זמן, שווה ומיידי, מה צריך יותר מזה? זה המענה היעיל בדיוק לשאלה איך להשיג עוקבים באינסטגרם.

שימוש בשאר הרשתות החברתיות

כדי לענות על השאלה "איך להשיג עוקבים באינסטגרם?" עלינו להבין ששיווק דיגיטלי צריך להיעשות בכל הפלטפורמות האפשריות, כדאי להשיג כמה שיותר עוקבים בפייסבוק ולפרסם סרטונים בטיק טוק כדי להצליח גם ברשתות הללו. האוהדים שתצברו שם יוכלו לתת לכם לייקים נוספים לחשבון האינסטגרם וכך תגדלו עוד ועוד. חיבור בין החשבונות, תזכורות והפניות מאחד לשני יספקו את המטרה שלכם. ניתן לעשות זאת בליווי טקסט מתאים, קישור לחשבון או קריאת הצטרפות בסרטון.

עקבו אחר אחרים

לגולשים יש נטייה לעקוב אחר מי שעקב אחריהם. תעקבו כמה שיותר, אבל מומלץ לעקוב אחר גולשים שמתעניינים בתחומי העניין שלכם כדי למקד את הקהל. שלחו עוקב וחכו לקבל חזרה. בנוסף מומלץ להגיב ולהיות מעורבים בפוסטים של אחרים כדי לעלות את החשיפות שלכם ולהופיע כמה שיותר. ככל שתגיבו אנשים יראו את השם שלכם יותר, וכך תיצרו מיתוג ופרסום ללא השקעה מרובה.

רכישת רובוט לאינסטגרם

רובוט אינסטגרם פותח בפניכם הזדמנות נדירה. אתם לא צריכים לעשות כלום וכמות הלייקים שלכם עולה, כיצד? הרובוט יוצר אינטראקציות עם משתמשים במקומכם, כך אתם חוסכים זמן יקר. הרובוט מאפשר לכם לקבל לייקים איכותיים מאנשים אמיתיים. דיגיטל בוסט מוכרת שירות זה במחיר ללא תחרות. מומלץ לבחון שימוש בשירות זה בחשבון שלכם.

השתמשו בכל מה שאינסטגרם מציעה

למדו לנצל את כל הפיצ'רים שהרשת החברתית מספקת לכם כך תיצרו עוד ועוד חשיפות שיובילו לעוקבים ולייקים. למדו עליה כמה שיותר ותתחילו לבדוק מה עובד הכי טוב בחשבון שלכם, האם אתם מקבלים צפיות רבות דווקא כשאתם מעלים סטורי? אם כן, תאמצו זאת ותתחילו לעלות כמה שיותר. קראו מדריכים שיעזרו לכם לקבל סטטיסטיקות על העוקבים ועל הדרך שאתם מנהלים את העמוד, זה יעזור לכם להסיק מסקנות, לשמר את התוצאות הרצויות ולא לחזור על פעולות שלא סיפקו את מה שרציתם להשיג.

אלה הטיפים הטובים ביותר, ענינו על השאלה "איך להשיג עוקבים באינסטגרם?" ונשאר לכם לבצע את כל מה שהצענו. כדי שתעשו זאת נכון אנו ממליצים לבחון את החשבון שלכם היטב ולראות שהוא מתאים למטרות שלכם, לחשוב על תוכן איכותי שאתם מתכוונים לעלות, התוכן הוא המלך. הקפידו לסקרן את הקהל, לספק לו מידע שייתן לו ערך וזכרו שעליכם להתמיד בהעלאת פוסטים ובמעורבות. אל תהססו לפנות לחברת דיגיטל בוסט, רכשו את מה שאתם צריכים כדי להתקדם במהירות ולהשיג את המטרות שלכם בהקדם.

כדי ללמוד איך להשיג עוקבים באינסטגרם, יש ללמוד תחילה גם את יסודות השיווק, להכיר את סוגי הפרסומות הקיימים ומה הדרך הטובה ביותר לפנות אל הצרכן, ניתן לכם טיפ מוכר וידוע שמוכיח את עצמו כל פעם מחדש, פנו אל הרגש של הצרכן, תנו לו תוכן שיגרום לו לסקרנות, שיגרום לו להרגיש חוויה כלשהי כתוצאה מקריאת הפוסט. פוסטים אלה עובדים הכי טוב, הם מביאים תוצאות והצלחות וזה בדיוק מה שאתם צריכים להגדיל את הלייקים בחשבון באינסטגרם שלכם, הרי בשביל זה נכנסתם לקרוא את המאמר, לא?

דיגיטל בוסט DigitalBoost. דוד סחרוב 3, ראשון לציון. טלפון: 03-5184300