תוכן ממומן

בוקר על המים: סיטארה חונכת תפריט בראנץ' קייצי ומפתה

סביח פיוז'ן, בורקס פינוקים, פנקייקים שמנמנים ומושחתים ושידוך לוהט של מלוואח ושרימפס ושלוק מקמפרי טוניק. למשכימי קום רעבים במיוחד

פנקייק כמו שהאמריקאים התכוונו. צילום: יהונתן בן חיים
פנקייק כמו שהאמריקאים התכוונו. צילום: יהונתן בן חיים
4 ביולי 2019

מסעדת סיטארה שממוקמת במתחם סי אנד סאן הידוע, כבר יכולה להגדיר את עצמה כמוסד קולינרי ותיק ומתחדש עם תפריטים מגוונים. עם פז"ם של 15 שנים בעולם המסעדנות, היא משיקה תפריט בראנץ' קייצי בניצוח השף צחי מלול. מנות הבראנץ' יוגשו בימי שישי ושבת בין השעות 8:30 למשכימי קום ועד 12:00 לאחרוני המתעוררים, עם תפריט שמתגאה בטעמים ים תיכוניים, חומרי גלם מוקפדים ואווירה יוקרתית עם נוף משוחרר לים.

אז מה אוכלים?

בגזרת ארוחות הבוקר ניתן למצוא את הגרסה הקלאסית עם שתי ביצים לבחירה, תוספות מפנקות, מטבלים ומנת לחם (72 שקלים), שקשוקה ים תיכונית אדמונית עם בצל, שום, פלפלים, שתי ביצים, לחם וטחינה ותוספת מרגז או גבינת פטה בתשלום (69 שקלים). אופציה נוספת ומפנקת אף יותר היא השולחן הפתוח שיתמלא במטבלים כמו: איקרא, מטבוחה, טחינה עם גרגירי חומוס חמימים, חצילים מטוגנים, מטיאס קלאסי, קוביות לוקוס, חמוצים, זיתים וחלה מתוקה לנגב איתה את כל הטוב הזה (85 שקלים). וכי אי אפשר בלי אגז בנדיקט: ביצים עלומות ורכות שמונחות על חלה מתוקה וקלויה, תרד בשמנת, גבינת פרמז'ן ורוטב הולנדייז מושחת.

סביח מתחכם במיוחד. צילום: יהונתן בן חיים
סביח מתחכם במיוחד. צילום: יהונתן בן חיים

בגזרת המנות החתרניות יותר, נשמח להתנחם בסביח מתחכם (כך הוא מוצע בתפריט), עם חציל שנשרף בגריל פחמים, ביצה עלומה, טחינה חמימה, עמבה עוקצנית ובצל בסומק (52 שקלים). גרסת פיוז'ן נוספת שידכה בין מלוואח מנחם לשרימפסים שנצרבו על פלנצ'ה, גבינת שמנת, סלסה מתובלת, צ'ילי ירוק וביצה רכה (85 שקלים). למי שחושש מהבצק המנחם בעולם, יוכל לזלול שרימפסים שנצרבו על חלה מתוקה עם בייקון טלה פריך, ביצים עלומות וכמובן – רוטב הולנדייז. (90 שקלים). למי שקם עם תיאבון בבוקר, מחכה מנת הקאובוי סטייק. כלומר, 200 גרם של נתחי אנטריקוט, ביצת עין, בצל מטוגן ולביבות תפוח אדמה (90 שקלים).

בורקס פינוקים. צילום: יהונתן בן חיים
בורקס פינוקים. צילום: יהונתן בן חיים

עוד בתפריט: מוזלי עם פירות העונה, סלט ירקות קצוצים, פנקייק אמריקאי ומושחת עם בייקון טלה, רוטב מייפל מתוק וגלידת וניל, בורקס פינוקים עם גבינות, תפוח אדמה, סלסה וחמוצים וגראבדלאדס עם סלמון בכבישה עדינה, ביצי שליו, קוויאר סלמון, קרם פרש על חלה קלוי. את כל הטוב הזה תורידו בגרון עם אפרול שפריץ מבעבע, קמפרי טוניק או יין רוזה אקס אם אתם טיפוסים אלגנטיים במיוחד, פרי שיתוף הפעולה לחודשי הקיץ עם חברת IBBLS.

קוקטייל ונוף לים. בא לנו. צילום: יהונתן בן חיים
קוקטייל ונוף לים. בא לנו. צילום: יהונתן בן חיים

סיטארה, רוזנבלום הרצל 8, בנייני סי אנד סאן