מקודם

בירה ב-10: איפה תוכלו לשתות בזול החודש?

האסקפיזם התל אביבי חובר לתמחור הברילינאי לאורך כל חודש דצמבר. אז איך ואיפה תוכלו לשתות בירה ב-10 שקלים? כל הפרטים

מהי הבירה שלכם? צילום: שאטרסטוק
מהי הבירה שלכם? צילום: שאטרסטוק
28 בנובמבר 2019

זו לא האפרוריות. גם לא האלגנטיות הגרמנית והאמת, שם גם לא מילקי במחיר מופחת. אם יש משהו שאנחנו ממש אוהבים בברלין, הם מחירי השתייה הנמוכים עד לכדי תדהמה. הרי האסקפיזם הוא חיינו ואלכוהול זורם בעורקינו על אף שהוא עולה לנו כל כך הרבה כסף. מה כבר ביקשנו? להטביע יגון ב-10 שקלים? אז זהו, שעכשיו זה אפשרי.

גם על הגג של הקנטה תקבלו בירה ב-10. צילום: יח"צ
גם על הגג של הקנטה תקבלו בירה ב-10. צילום: יח"צ

במהלך חודש דצמבר, החזון הברילנאי הולך להתגשם בתל אביב, כיוון שעשרה ברים בעיר הולכים להגיש לכם כוסות בירה קרירות ב-10 שקלים. כל זאת במידה ואתם או חבריכם למעשה השתייה בעלי כרטיס האשראי של אמריקן אקספרס, תוכלו לצבוא על הברים המשתתפים בכל ימות השבוע, החל משעות הפתיחה ועד חצות, למעט ערב הסילבסטר. רק אל תשכחו לגהץ אותו בסוף הערב, כן?

להרים ולהרים. אטלנטה. צילום: אדיר גיל
להרים ולהרים. אטלנטה. צילום: אדיר גיל

זו לא פעם ראשונה שמחזיקי כרטיס האשראי של אמריקן אקספרס זוכים בהטבות ואירועים מעולמות הקולינריה, תרבות וחיי לילה. בראש השנה זה היה כרטיסים לעופרה (כן, היא עלתה ותעלה שוב בחנוכה. אז תישארו מעודכנים), המשיך לפסטיבל DGTL הבינלאומי, פסטיבל BPM ועוד אירועים שווים עם הנחות משתלמות. הכי מקלים עלינו נטל עלויות הבליינות.

מרגריטה, אמש. צילום: אמיר מנחם
מרגריטה, אמש. צילום: אמיר מנחם

אז איפה שותים?

החל מברים מהודקים כמו הקנטה (אבן גבירול 71) ואמש (לילינבלום 30) שנבנה על חורבותיה של מסעדת ננוצ'קה המיתולוגית. ועד הקלאבים והברים של קבוצת נוקס כמו הלייטהאוס שבהאנגר 23 שבנמל, דרים ואטלנטה שהפך לחממת חובבי ההיפ הופ בעיר (לונדון מיניסטור), ברים שכוניים ברחבי העיר כמו הרובי (ירמיהו 7) או מנדלימוס (הירקון 102) .ועד לרוזה פארקס הוותיק שבצפון דיזנגוף, דאבל סטנדרט, ספייס האוס והונולולו. (כן, כולם בדיזנגוף)  בקיצור, תתחילו לגהץ.