מקודם

בעזרת הקרם? הטייץ שמבטיח טיפול קוסמטי בלבישה אחת

עדיין צריכות סיבות ללכת להתאמן? טייץ טכנולוגי חדש עשוי להיות התמריץ הבא שלכן

28 במאי 2019

קצרים, ארוכים או חצויים: טייצים הם כבר ממזמן לא פריטי לבוש שאפשר לראות רק בחדרי הכושר או בשיעורי פילאטיס ונדמה שכולנו לומדים להתייחס אליהם בתור פיס לגיטימי. זה לא מאוד מפתיע בתקופה שבה עולם האופנה לגמרי צועד בכיוון של נוחות והשראות מעולם האתלטיקה. קז'ואל. קליל. כיף.

כך שנחיתת מותג האופנה BeGood New York והשקת קולקציית האביב לגמרי מסקרנת אותנו. מעבר למבחר מגוון של טייצים שיכולים להשתלב גם עם לוקים יותר מהודקים, פרינטים חייתיים, אורכים שונים וגזרות מחטבות – יש כאן גם בשורה שהיא לגמרי הייטק. או לפחות טיפול יופי מטפח תוך כדי לבישה.

זרקנו על עצמנו משהו. צילום: יח"צ
זרקנו על עצמנו משהו. צילום: יח"צ

מה זה בעצם אומר? הטייצים של BeGood מצמצמים היקפים, מחטבים ומועשרים בויטמינים. הבדים מהם מיוצרים נקראים Dermofibra Cosmetics. אריג שמשחרר רכיבים פעילים במהלך הלבישה באמצעות מיקרו-ספרות המשולבות בו. כמו שאמרנו, הייטק. כך שבמילים פשוטות, העור של מי שלובשת אותו מוזן באלוורה, לחות, ויטמין A שמשפר את גמישות העור, ויטמין E שמעניק מראה חלק וזוהר וקפאין שמפחית סימני צלוליט, לא עלינו.

חוץ מויטמינים, האריג ממנו עשוי הטייץ מועשר באבץ, מגנזיום, טיטניום, אלומיניום וסיליקון. החומרים באריג מגבירים את ייצור חום הגוף הטבעי ומאיצים את תהליך המיקרו-סירקולציה, מה שמעודד את הגוף לנקז נוזלים עודפים ולהצר את היקף המותניים, הירכיים והאגן. ניסויים קליניים הראו תוצאות ניכרות לעין תוך עשרה ימים בלבד. חשוב לציין שהחומרים משתחררים במגע עם הגוף בלבד ועמידים בכ-100 כביסות.

לקחנו לפילאטיס. צילום: יח"צ
לקחנו לפילאטיס. צילום: יח"צ

מאחורי המותג BeGood עמד הצורך לשלב נוחות, פרקטיות וטיפוח בלבישה אחת – בדיוק בשביל הלקוחה שמשלבת גם בחיים הפרטיים שלה קריירה, משפחה וגם זמן פרטי לעצמה. כך שבקולקצייה יושקו דגמים חדשים של הטייצים המהפכניים עם פרינטים חדשים, אורכים שונים ועיצוב מחטב ומחמיא. לצדם יושקו גם גופיות ספורט חדשות ומטפחות שנתפרו באותה טכנולוגיה ובגדי פנאי כיפיים ונעימים לבית.

לפרטים נוספים ולרכישה באתר | אינסטגרם | פייסבוק