מקודם

5 הברים המומלצים של קמפרי לאפריטיבו

לאיטלקים יש מנהג נחמד - אפרטיבו. מעיין תחנת מעבר בין היום שהיה ללילה שיהיה. אספנו לכם את חמשת הברים המומלצים של קמפרי לדרינק עם ניחוח אירופאי

נגרוני. צילום: שאטרסטוק
נגרוני. צילום: שאטרסטוק
25 בספטמבר 2019

צ'יקטי

הטאפאס בר האיטלקי והותיק מרחוב יהודה הלוי מציע את האפריטיבו המושלם באווירת ונציה. בתפריט: נגרוני במגוון גרסאות, קוקטיילים קלילים לפתוח איתם את הערב, יינות כיפים ונשנושים מפנקים לחיזוק כמו: ארנצ'יני פריכים, פולנטה ממכרת, אספרגוסים צלויים ונקניקים בייצור עצמי. הכי להוריד איתם יום עבודה קשוח או לרפד את הבטן רגע לפני שמעלים הילוך.

צ'יקטי. צילום: איליה מלניקוב
צ'יקטי. צילום: איליה מלניקוב

יהודה הלוי 58

הרצל 16

המתחם האחרון שהוקם על ידי אנשי קבוצת R2M צפוף תמיד ובמיוחד בשעות שבין ערביים. התפריט מהוקצע כצפוי, ההופעות מסקרנות, ההאפי האוור פתייני והקוקטיילים במידת העשויה המדויקת. העיקר שנוכל לקבל את הערב באהבה עם ג'זמין קריר ועוקצני בבקשה.

View this post on Instagram

We Can ! Weekend at @herzl16 ????

A post shared by Herzl 16 (@herzl16) on

מתוך העמוד: הרצל 16

הרצל 16

רביבה וסיליה (מתחם G צמרת)

הסניף הצפוני של המוסד הקולינרי מזוהה לרוב בזכות המאפים המשובחים, הקינוחים המושחתים והלחמים המענגים פרי עמלה של רביבה אפל ז"ל. אבל כשהשמש עומדת לשקוע, השמיים נצבעים בגוונים פוטוגניים יותר והמרפסת כל כך מזמינה, זה כמעט פשע לא להצטייד בדרינק להעצמת הסטורי הזה. למה? כי גם למי שגר מעבר למחלף רוקח מגיע.

מתוך העמוד: togerherwejoy

ניסים אלוני 10

רובע

בר היין והביסטרו עם התפריט של קובי בן-לולו לצד הפיצות שרקח רענן נוסל מציע את האפריטיבו הכי לוהט בדיזנגוף והסביבה. הקוקטיילים אדמוניים ומבעבעים, ההאפי אוור נעים ונוח והקרפצ'יו ארטישוק טעים ומענג. וגם הרבה יותר קלאסי מהימרחות על הספה עם הנטפליקס.

מתוך העמוד: רובע

דיזינגוף 192

ביצ'יקלטה

המקום שהתחיל כאחת מהפנינות הסודיות של נחלת בנימין חגג לא מזמן חמש שנים עם משתלה אורבנית היא לא רק חצר לשבת על קוקטייל של סוף היום, אלא גם מצויידת בתפריט מושלם ולא מרושש שיכול לסגור לכם ארוחת ערב וערפול חושים קליל. אם עציצים זה פחות הקטע שלכם, הגג שפתוח עד השעות הקטנות של הלילה כבר ישאיר אתכם שם. הכי לדייט מוקדם וסוקולנט.

ביצ'יקלטה. צילום: ספיר קוסא
ביצ'יקלטה. צילום: ספיר קוסא

נחלת בנימין 29