פיטר פן בקאמרי | צילום: יח"צ
פיטר פן בקאמרי | צילום: יח"צ

לא תאמינו מה קורה בתיאטרון הקאמרי בלילות: "פיטר פן" למבוגרים, די.ג'יי וקוקטיילים של ה"אימפריאל"

23 ביוני 2022

חיכינו שהעניין יצבור תאוצה ויהפוך ל"דבר", ועכשיו כשזה קורה, הגיע הזמן להכריז: אין כמו הקאמרי בלילות. מיד אחרי ההצגה יוצאים למסיבה בפטיו החדש של הקאמרי עם דיג'יי וקוקטיילים של ה"אימפריאל" – עם השחקנים. ועכשיו גם "פיטר פן", הצגת הילדים לכאורה, מצטרפת לחגיגה.

"כל ההורים שבאו עם הילדים ל"פיטר פן" סיפרו שנהנו כל כך, שהחלטנו לקיים הצגת ערב ולשלב אותה בליין ה-Late Night שלנו, שפונה לקהל צעיר וכולל רפרטואר מרענן ומקורי", אומר עמית אפטה, מנהל המחלקה האמנותית בתיאטרון הקאמרי. במציאות שבין קורונה לבחירות, המסע של פיטר פן שמתחיל על הבמה ומסתיים במסיבה הוא בדיוק מה שאנחנו צריכים כדי לשכוח את היומיום. 

כשהמסך יורד על ההצגה, הצופים מוזמנים לחצר נסתרת במתחם התיאטרון, למסיבה עם די ג'יי, וידיאו ארט ודרינקים – בירה, יין וקוקטיילים מיוחדים של ה"אימפריאל" שנרקחו במיוחד עבור האירוע. השחקנים יורדים מהבמה, מסירים את הפאות ומתערבבים בקהל.

את פיטר פן אין צורך להציג. העלילה המתוקה־מרירה שובה את דמיונם של צופים בכל העולם ומוצגת על הבמות כבר שנים רבות. הגרסה החדשה היא פרי שיתוף פעולה יוצא דופן בין התיאטרון הקאמרי ותיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער, שכתבו רועי שגב ושירילי דשא על פי סיפורו של ג'יימס מתיו ברי. הגרסה החדשה, בבימויו של המנהל האמנותי של התיאטרון הקאמרי גלעד קמחי, זוכה להצלחה אדירה; האולמות מלאים עד אפס מקום. 

השחקנית זוכת פסטיבל קאן מיה לנדסמן ("המפקדת", "שעת אפס") מובילה בתפקיד וונדי קאסט צעיר ואנרגטי, ואיתה אלון סנדלר כפיטר פן, עופרי ביטרמן כקפטן הוק ואלעד אטרקצ'י כעוזרו הנאמן סמי. 

פיטר פן בקאמרי | צילום: יח"צ
פיטר פן בקאמרי | צילום: יח"צ

מוזיקה: אמיר לקנר, תפאורה: ערן עצמון, תלבושות: אורנה סמורגונסקי, תאורה: נדב ברנע, וידאו: ניתאי שלם וסיון פרסלר, תנועה: מרים רובינוב וגלעד קמחי, ע' במאי: הני ישעיהו.

משתתפים: אלון סנדלר, מיה לנדסמן/יעלי רוזנבליט, עופרי ביטרמן, אלעד אטרקצ'י, נדב נייטס/גלעד מרחבי, ערן מור/גיא רוזן, נעם ברט, שון מונגוזה/מתן און ימי, מני גרוס.

>> לאתר ההצגה
>> כל מה שרציתם לדעת על הקאמרי לייט נייט