מקודם

חוקים אלו נכתבו בג'ין: האתיקה של הסילבסטר

שחררו את אלנבי מהקאות, תשאירו את הלמברוסקו לאמא ותצאו קצת מהפינטרסט אל עבר החיים האמיתיים. 8 הדברות של חגיגות השנה האזרחית

אל תהיו האיש הזה. צילום: שאטרסטוק
אל תהיו האיש הזה. צילום: שאטרסטוק
18 בנובמבר 2019

התערטלות בציבור

מזל טוב, אתם בזוגיות פשרנית, מדחיקים את העובדה שרווקים נהנים יותר ושכחתם מתי בפעם האחרונה נחנקתם בקלאב במקום לריב על פרקים בנטפליקס ואיך לנווט להורים בווייז. עם זאת, אין צורך להפגין חיבה יתרה ולהתערטל בציבור יותר מהמינון המקובל. אתם לא דוחפים לאף אחד אצבע לעין ואנחנו מבינים שאין לכם כוח לחפש דירה בנפרד,אבל חילופי נוזלים בפרהסיה הם לא הפתרון. טיפול זוגי אולי כן.

אין ארוחות בחינם

ואין דבר נבזי יותר מלסמס לשותף לשעבר, חברה מהצבא או כל קשר רופף שלכם לאדם שעובד בחיי הלילה על מנת להימנע מתשלומים על כניסה או דרינקים. שאיפה חדשה ל-2020? להשקיע במערכות היחסים שלכם, לא להתעלם ברחוב, להחזיר עוקב באינסטגרם ואולי בשנה הבאה תוכלו לחסוך יותר.

בית קפה זה לא בילוי

אנחנו מבינים את הצורך לצאת מהבית בכל מחיר. אבל אם חיכיתם לרגע האחרון ונתקעתם בלי תוכניות, ישיבה בבית קפה היא לא אופציה. איזו מן קארמה אתם מזמנים ל-2020? בכל אופן, גם אם ויתרתם על עצמכם, חוסו על נפשם של המלצרים, תנו להם לרדת מוקדם מהמשמרת. אם לא אתם, שלפחות הם יבלו.

הקאות או לא להיות

אם אתם לא מצליחים ליהנות בלי לפלוט את תוכן הקיבה שלכם בצומת אלנבי-רוטשילד אולי עדיף שתישארו בבית ותתחילו ללמוד איך לשתות.

אין תקווה לזייפנים

האם ישנה תופעה בזויה יותר מהולכת שולל ברשתות החברתיות? האם זה מוסרי לעורר חרדת החמצה באחרים שחושבים שטוב לכם? יש מספיק פשעי שנאה בעולם כך שאם נתקעתם באיוונט גרוע לא חלה עליכם חובת ההשחרה, אבל אל תעמידו פנים שניצחתם את הסילבסטר.

למברוסקו? אולי יותר בכיוון של למברוס-לא

היין האדמוני והמבעבע הפסיק להיות רלוונטי עם סיום לימודי התיכון. כך שאם הוזמנתם למסיבת דירה שתכלול הרס מוחלט שלה ושל בעליה, המינימום המקובל הוא להשקיע בשישיית בירות (חצאים, לא הקטנים כמובן) או בקבוק ג'ין ודומיו אם אתם חברי אמת. הרי לולא מסיבות הדירה כבר הזו כבר הייתם משלמים 60 שקל על דרינק בודד וחיכוך עם זרים מיוזעים. על כן, זו לא העת להתקמצן ולשנורר מארון השיכר הסודי של אמא שלכם.

קמצנים ולא נהנים

ערב הסילבסטר הוא אינו לילה של התחשבנויות ושיקולים כלכליים. מספר הבליינים גבוה וכך גם תיאבונם של בעלי העסקים ונותני השירות ששולחים יד עמוקה לכיס שלכם (תמיד עדיף על בידוק גופני). אל תתקמצנו על אלכוהול זול ואל תרכבו על קורקינטים בגילופין. בשביל מה המציאו את יאנגו?

 

בלינג בלינג

אז נכון שתכננתם להתעטף במלבושים עמוסי נצנצים ופאייטים, אבל לא כל מה שטוב על בריטית קוקטית בפינטרסט יעבוד גם ברחובות תל אביב וזה בסדר, לא חייבים.