מקודם

הבה טקילה: רשת "מקסיקנה" חוגגת 13 עם פיאסטה טעימה במיוחד

תכינו את המריאצ'י ותפנו מקום בבטן. הרשת המקסיקנית הוותיקה שהתחילה את דרכה בבוגרשוב סוגרת לכם את החודש עם פיאסטה, ספיישלים והרבה מרגריטה

אולה מוצ'אצ'וס. צילום: אנטולי מיכאלו
אולה מוצ'אצ'וס. צילום: אנטולי מיכאלו
16 בספטמבר 2019

לא בכל יום מוסד אוכל זוכה לסכם למעלה מעשור של פעילות קולינרית עמוסה. בתקופה בה לא מעט מסעדות נפרדו מאיתנו בשנה האחרונה, "מקסיקנה", המזללה הלטינית שלימדה אותנו להבדיל בין טאקוס לבוריטו ולקנח בצ'ורוס שמנמנים, פריכים ולוהטים, חוגגת 13 עם פיאסטת יום הולדת בסניף שבו הכל התחיל.

טאקוס קריספיים עם ארטישוק. צילום: אנטולי מיכאלו
טאקוס קריספיים עם ארטישוק. צילום: אנטולי מיכאלו

השותפים שי דוד והשף מיכאל סיידוב שהקימו את "מקסיקנה", היו מהחלוצים בעיר שהרימו מטבח מקסיקני אותנטי. עם טורטיות טריות מקמח תירס, רטבים ביתיים, שימוש בחומרי גלם טריים והשקת שירות משלוחים. בשנים האחרונות הספיקו השניים להפיץ את הבשורה החריפה לדוכן בשוק צפון שברמת החייל ולזכיינים בשרונה מרקט, מודיעין, פתח תקווה, סינמה סיטי גלילות וסינמה סיטי ראשל"צ.

לנשנש את הצ'ורוס. צילום: אנטולי מיכאלו
לנשנש את הצ'ורוס. צילום: אנטולי מיכאלו

מה בחגיגות?

טאקוס קריספיים, נאצ'וס גוואקמולה, צ'ורוס לוהטים ומגוון רחב יותר של בירות וטקילות היישר ממרכז אמריקה. בנוסף, לאורך כל חודש ספטמבר, יקבלו הסועדים כרטיס גירוד עם הטבה מפנקת (זמין גם בשירות המשלוחים). כאמור, החגיגות יגיעו לנקודת הרתיחה בסניף בוגרשוב עם הפיאסטה המסורתית שתכלול פינאטות, מרגריטה מקררת, תפריט ספיישלים משביע, תא צילום מקסיקני מגניב, טקילה מרימה ותקלוטים שיעזרו לכם לעכל את כל הפאן הזה.

בוריטו ברבוקואה. צילום: אנטולי מיכאלו
בוריטו ברבוקואה. צילום: אנטולי מיכאלו

מתי?

יום שלישי, 24.9, החל מ-19:00 בערב, רגע לפני החגים.

מקסיקנה, בוגרשוב 7