מקודם

החדר האינטימי של לילי

היזם אייל נאור חבר לשף אלעד בן דוד השף של חדרפרטי ויחד הם השיקו את לילי מטבח שף. חלל אירוח קטן ואינטימי לאירועי קז'ואל ולמי שמיצה את החדרים הפרטיים במסעדות

לילי מטבח שף. צילום: גיל אבירם
לילי מטבח שף. צילום: גיל אבירם
16 בינואר 2020

לפני כשש שנים הוקם חלל האירוח חדרפרטי על ידי היזם אייל נאור. אם הוזמנתם לאירועים בתקופה זו, סביר שביקרתם בחלל האינטימי בבית פנורמה בפורמט של ארוחה גדולה על שולחן אבירים, אירוע קוקטייל, הרמת כוסית ועוד איוונטים שיפקדו אתכם בשלב כזה או אחר בחייכם הבוגרים.

מטבח ים תיכוני. לילי מטבף שף. צילום: גיל אבירם
מטבח ים תיכוני. לילי מטבף שף. צילום: גיל אבירם

כעת חונכים אנשי חדרפרטי את לילי מטבח שף. למי שמיצה את הקונספט של חדרים פרטיים במסעדות אבל עדיין רוצה לחוש שיא האקסקולוסיב. החלל האינטימי מכיל בין 20 עד 60 מוזמנים להרמת אירוע קטן – בגדול. וייב של להזמין את עצמכם ואת הקרובים שלכם לארוחת שף באווירה של בית (זה שאתם מדמיינים, לא הדירה המחולקת שלכם) ומבלי לשטוף את הכלים בסוף.

ויש גם מרפסת. לילי מטבח שף. צילום: גל פלוטניקוב
ויש גם מרפסת. לילי מטבח שף. צילום: גל פלוטניקוב

מה אוכלים?

מנות טאפאס קטנות, עיקריות המבוססות על חומרי גלם טריים ודו קיום קולינרי שמשלב טעמים ישראליים וערבים בהשראת יפו הסמוכה וסבתו של נאור, לילי, שנפטרה לפני כשנתיים. "הרבה ממה שאני יודע על אוכל הגיע ממנה. בילדותי עמדתי לידה כשבישלה, עזרתי וטעמתי, וזו חוויה שנצרבה בזיכרוני. כשהמקום נפתח היה לי ברור שהוא ייקרא על שמה ושהאוכל יהיה פרשנות למטבח שלה, ים תיכוני אותנתי עם אינטרפרטציה חדשנית, למשל קובה סורי מסורתי שמתורגם לקובניה", סיפר.

לילי מטבח שף. צילום: גל פלוטניקוב
לילי מטבח שף. צילום: גל פלוטניקוב

החלל עצמו מעוצב בחפצים שנאצרו בקפידה ומצויד במרפסת שמשקיפה לנוף האורבני האהוב עלינו. במרכז המקום מוצבים שולחנות גדולים ומטבח פתוח בניצוחו של שף אלעד בן דוד (גרקו, סבסטיאן) שיספק לכם טעמים משמחי בטן ואימג'ים משביעי סטורי. אפשר גם לבקש מתכונים.

ויש גם בשר. לילי מטבח שף. צילום: גיל אבירם
ויש גם בשר. לילי מטבח שף. צילום: גיל אבירם

הלוקיישן מתאים לחתונות קז'ואל, אירועים משפחתיים, ארוחות ערב מפונפנות וכנסים מצומצמים. על האוכל, ציוד האודיו ותפירת האירוע אחראים בלילי. על ההגעה: אתם.

אינסטגרם | פייסבוק 

לילי מטבח שף (כשר), דרך בן צבי 84