מקודם

מיקס איט: קטל וואן מציגים את הברים עם המיקסולוגים הכי טובים שיש

הם רוקחים, משקשקים, מארחים ובעיקר עושים לנו נעים. האנשים שמכינים לכם את הקוקטיילים הכי מעורבבים בעיר

בלבוי. צילום: אפיק גבאי
בלבוי. צילום: אפיק גבאי
25 בספטמבר 2019

אור מולכו, 26, קלאביס

כבר 7 שנים שהיא עומדת מאחורי הבר, תמיד תשמח ללגום מוסקו מיול ולאחרונה ניתן למצוא אותה מנענעת שייקרים בבר אפוף סודיות, וילון חרוזים ודלת סתרים עם קודן ליודעי דבר. חוויה אקסקלוסבית – עם דרינק אקסקלוסיבי.

אורי גופר, 24, בלבוי

בשנתיים וחצי האחרונות הוא מלהטט ומערבב משקאות בבר הקוקטיילים הכי אוונגרדי ומופרע בעיר, שהוקם על ידי אנשי ה-223. בין בקבוקוני זכוכית עתיקים ועגלת תינוקות ישנה המשמשת להגשה, גופר דווקא מעדיף לרדת על קוקטייל שמורכב מקטל 1, טנקרי טן ותערובת ביטרים. הכי אנין.

צילום: אורי גופר
צילום: אורי גופר

אדי ניומן, 57, קאב קם

כשאתה מיקסולוג עם רזומה של 28 שנים בחיי הלילה, אין צורך להרחיב בסופרלטיבים. בשלוש השנים האחרונות הוא ממוקם בקאב קם, בר האוכל החריף והמסקרן של אנשי הבית התאילנד". ולמרות שאין קוקטייל שלא ידע לרקוח עבורכם, הוא דווקא מסתפק בערבוב של מרטיני דריי עם וודקה. בקז'ואל.

גורמי ספיאשווילי, 28, זלמה (ב"ש)

הנציג הבאר שבעי ברשימה מעדיף להצטנע. וכל זאת למרות שזכה רק השנה בתואר המיקסולוג הטוב בארץ ועתיד לייצג אותנו בתחרות העולמית בסקוטלנד. כן, לאנשים שלנו יש עדיין דבר או שניים ללמוד. הסופרסטאר האלכוהולי ממוקם בדרך כלל בזלמה, בר הקוקטיילים הדרומי הראשון שמנסה להביא את חוויית הדרינק העילאי גם לבירת הנגב. מדי פעם הוא קופץ לסיבוב בעיר, אז אל תתגעגעו יותר מדי.

איליה (טייני) מישין, 27 ג'ספר

הכינוי שלו בחבר'ה עלול לתעתע, שכן טייני נישא לגובה שלא ניתן לפספס. את כישורי העירבול והשקשוק הוא רכש לפני כשלוש וחצי שנים בבר הקוקטיילים שהפך לבית ספר למיקסולוגים. אין קוקטייל שהוא לא אוהב להכין, אבל בגזרה הפרטית הוא בקטע של אולד פאשן. ליטרלי.

View this post on Instagram

Swear I wasn't peeking. #worldclass2019

A post shared by Ilya Chuzoy Massey (@dont_touch_my_of) on