מקודם

איך לבחור חברת קידום אתרים: אקסטרה דיגיטל

החלטתם לקדם את אתרכם אך מבולבלים מעודף ההיצע של החברות ונותני השירות בתחום קידום אתרים? כך תבחרו חברת קידום מקצועית ומנוסה שתעמוד במשימה

צילום: אקסטרה דיגיטל
צילום: אקסטרה דיגיטל
31 באוגוסט 2020

הצורך בהליכי קידום אתרים במהלך השנים האחרונות, הוביל ל-"אינפלציה" בכל הנוגע לחברות ונותני שירות העוסקים בתחום קידום אתרים, ולכן, השלב הראשון בדרך לקידום מיטבי של אתרכם ברשת, עובר דרך בחירת זהותה של חברת קידום מקצועית ומנוסה אשר תדע לעמוד במשימה המורכבת והמאתגרת המאפיינת את תחום קידום האתרים ברשת. כיצד עושים זאת נכון? לפניכם מספר עצות זהב שאסור לכם להתעלם מהם.

ניסיון מעל הכול

אחד מהפרמטרים העיקריים לבחירתה של חברת קידום שתדע לעמוד בכל האתגרים המקצועיים הנלווים להליך הקידום, הוא נושא הניסיון המקצועי העומד לרשותה. ניסיונה המקצועי של חברת הקידום בא לידי בהיקף תרחישי הקידום בהם היא הייתה מעורבת לאורך שנות פעילותה ובהתאם לרשימת הלקוחות אשר נהנו משירותיה לאורך השנים.

מבחן התוצאה

על מנת להבטיח לעצמכם שהניסיון המקצועי של אתה חברה לקידום אתרים שאתם בוחרים לעבוד איתה איננו בא לידי ביטוי רק במספר שנות פעילותה בענף, אנו ממליצים לכם לבדוק מי הם לקוחות החברה הנוכחיים ולבצע בדיקה יזומה של מיקום אתרי הלקוחות במנוע החיפוש של גוגל. פעולה זו תאפשר לכם לבחון את הניסיון המקצועי של חברת הקידום בהתאם למבחן התוצאה. כמו כן, אנו ממליצים לכם ליצור קשר ישיר עם מספר מלקוחות החברה וזאת על מנת לקבל מהם חוות דעת בכל הנוגע לשביעות רצונם משירותי החברה.

צוות מקצועי רחב

שירותי קידום אתרים אורגני בגוגל הינו שירות מקצועי לכל דבר ועניין המאגד תחתיו מגוון רחב של התמחויות בתחום האינטרנט וביניהן: תחום הקידום במנועי החיפוש (קידום ממומן ו-SEO), תחום השיווק באינטרנט, תחום הפיתוח והעיצוב וכו), ולכן, על מנת להבטיח לעצמכם הליך קידום מיטבי לאורך כל שלביו, אנו ממליצים לכם לשכור את שירותיהן של חברות קידום מנוסות המעמידות לרשותכם צוות מקצועי רחב של בעלי התמחויות שונות בתחום האינטרנט. זכרו – רק צוות מקצועי רחב יכול לספק לכם את המענה המקיף המקצועי ביותר לאורך כל שלבי הקידום. חברות קידום מובילות בתחומן, מאפשרות לכם ליהנות משירותיהן של מחלקות שירות שונות שכל אחת מהן מתמחה בתחום כזה או אחר הקשור לקיומם של תרחישי קידום אתרים ברשת.

שיטות קידום בהן נעשה שימוש

האינפלציה של נותני השירות בתחום קידום אתרים ברשת, הובילה לכך שחלק מנותני השירות בתחום מקיימים את תהליכי הקידום באמצעות שיטות קידום פסולות המפרות למעשה את ההנחיות של גוגל. תופעות אלו הידועות גם בשם: קידום שחור, עלולות אומנם לספק לכם תוצאת קידום מהירה ולא טבעית אך באותה נשימה גם להוביל לפסילת אתרכם על ידי גוגל. לפיכך, קיימת חשיבות רבה לבחינת שיטות הקידום בהן חברת הקידום עושה שימוש ולהימנע באופן מוחלט מאותם נותני שירות המתחייבים בפניכם לתוצאות מיידיות – אין חיה כזאת בתחום הקידום! רק שיטת קידום אשר איננה מפרה את ההנחיות של גוגל יכולה להוביל בסופו של דבר לקידום מיטבי שתוצאותיו נשמרות לאורך זמן.

שקיפות מלאה

קידום אתרים הינו תהליך עבודה מורכב ומתמשך המחייב את חברת הקידום לפעול בשקיפות מלאה אל מול לקוחותיה, ולכן, קיימת חשיבות רבה לכך שתבחנו את מדיניות החברה בכל הנוגע לשיתוף מידע מולכם. שיתוף זה מיושם בפועל באמצעות דו"חות פעילות יומיים/שבועיים/תקופתיים ובאמצעות קשר רציף עימכם על ידי אחד מנציגיה. נכונותה של חברת הקידום לשקיפות מלאה מולכם מעידה בין היתר על אמינותה ועל כך שהצלחתכם היא בראש ובראשונה גם הצלחתה!

מטרות, יעדים וצפי התקדמות

קידום מיטבי של אתרכם חייב להיות מבוסס על הגדרת מטרות ריאליות ותכנית עבודה מסודרת התוחמת בתוכה יעדים וצפי התקדמות, ולכן, מומלץ לבחור אך ורק בחברות קידום המציגות בפניכם תכנית עבודה סדורה המשלבת בתוכה תרחישי קידום שונים שלכל אחד מהם מטרות ויעדים ברי השגה. ברוב המקרים, מומלץ להימנע מהתחייבויות לא ריאליות הניתנות על ידי נותני שירות כאלו ואחרים בתחום הקידום ולבחור אך ורק בחברות המציגות בפניכם תכנית עבודה מסודרת וארוכת טווח לצרכי קידום מיטבי של אתרכם.

הנייר סופג הכול, אתם לא

התחרות ההולכת וגוברת בין חברות הקידום השונות, עלולה להוביל להתחייבויות שונות ומשונות מצד חלק מהן. ישנן חברות שיציגו בפניכם (על הנייר כמובן) שלל הצעות שנשמעות ורודות מדי, החל מתשלום מוזל עבור שירותי קידום, דרך מסלול תשלום על בסיס הצלחה בלבד ועד לתהליכי קידום מהיר תוך מספר שבועות. הצעות והתחייבויות אלו אומנם נשמעות מפתות שהן על הנייר אך הן נטולות כל קשר למציאות. הליך קידום אתרים הינו תהליך עבודה מורכב, מתמשך ומאתגר המחייב פעולות מקצועיות רציפות לאורך זמן, ולכן, כל נוסחה של קידום זול פירושה חוסר הצלחה במבחן התוצאה.

זמינות והתחייבות לשירות אישי מלא

חברות קידום מובילות בתחומן מעמידות לרשותכם מנהל/ת קשרי לקוחות האמון על יצירת קשר רציף עימכם ובאמצעותו תוכלו להתעדכן בכל הנעשה לטובת קידום אתרכם בכל רגע נתון. הצבתו של מנהל/ת פרויקט המלווה אתכם לאורך כל שלבי הקידום הינו תנאי הכרחי לטובת קידום מיטבי של אתרכם, ולכן, חשוב לבדוק את הדינאמיקה הנוצרת ביניכם לבינו. איש קשר זה, ילווה אתכם לאורך כל שלבי הקידום ובאמצעותו תוכלו להגיש כל בקשה/פנייה לאנשי הצוות הנוספים הפועלים מטעם חברת הקידום. כמו כן, חשוב לבדוק מראש מהי הזמינות של חברת הקידום בכל הנוגע לטיפול מקצועי, מיידי ומסור בענייניכם, וכל זאת תוך קביעת תכנית עבודה מסודרת הכוללת גם פגישות עבודה שבועיות, בין אם מדובר בפגישות פרונטאליות, היוועצויות טלפוניות או פגישות עבודה ב-זום.

לסיכום, תהליך קידום אתרים הינו תהליך עבודה מורכב ומתמשך, המחייב אתכם לשכור את שירותיהן של חברות קידום מנוסות ובעל ידע מוכח בתחום קידום אתרים בגוגל ושיווק באינטרנט בכלל. הקדישו את מלוא הזמן הנדרש לצורך בחירת חברת הקידום שתלווה אתכם והקפידו לעשות זאת בהתאם לכל אחת מעצות הזהב המופיעות לעיל. הקפדה יתרה על תהליך הבחירה, תאפשר גם לכם לבחור נכון וחכם.