מקודם

חושבים שרשת פיצות יודעת להכין כריכים?

לפעמים לא בא לכם פיצה. קורה. אז במיוחד בשבילכם יצאנו לבדוק את הכריכים החדשים והמפתיעים של דומינו׳ס וגילינו שהחיים יפים כשהם עטופים בג׳בטה

כריך סלופי ג'ו של דומינו'ס | צילום: יח"צ
כריך סלופי ג'ו של דומינו'ס | צילום: יח"צ
20 במאי 2021

יש דברים שלא חשבתם שתמצאו את עצמכם אי פעם אומרים. והנה, אתם יושבים עם החברים בערב שישי, כולם כבר רעבים ואין דבר יותר נכון מלפגוע במכנה המשותף הכי רחב שהוא…פיצה!, אז כולם כבר מתחילים לתכנן את הפיצה שהם רוצים ודווקא אתם מוצאים את עצמכם אומרים "וואו, דווקא לא בא לי פיצה".

ורגע אחרי שאתם אומרים את זה, אתם חושבים לעצמכם, "מה הרגע אמרתי? אני לא אנושי? למי לא בא פיצה? מה נהיה ממני???".

אל תדאגו, אנחנו לא שופטים אתכם. אנחנו יודעים בדיוק מה כן יסגור לכם את הפינה ברגעים כאלה.

דמיינו חצוצרה כי אין ספק שקינג חדש נכנס לזירה לאחרונה והוא הכריך של דומינו'ס או יותר נכון 5 כריכים של דומינו'ס.

כן הפתעה.

דומינו'ס – עכשיו בגרסת הכריך

רשת פיצות שבכלל מוציאה כריכים נשמע שרוט לגמרי וכמו משהו שחייב להיכשל, אבל כנראה כשמדובר ברשת שיודעת לקחת פחמימה חמה ולעשות ממנה פיצה וואו, אז כריך וואו, זה לא דבר מוזר שיגיע דווקא ממנה.

הציפיות שלנו מדומינו'ס ברורות והן יכללו לרוב – פיצה, לחם שום, אתם יודעים הקלאסיקות הטובות שיודעות תמיד לחמם את הלב. לכן היתה זו הפתעה לגלות בתפריט שלהם גם כריכים חמים. אוקיי, יש גם שני סלטים. שהם מאוד טעימים, וישנם הרבה אנשים שמאוד ישמחו לאופציה ללא פחמימות כשכולם מזמינים אוכל. אבל בואו נודה על האמת, ישנם אנשים טובים מאיתנו שיכולים לחיות בדיאטה ללא פחמימות. אנחנו לא האנשים האלה. אנחנו צריכים את הפחמימות שלנו ואנחנו צריכים אותן עכשיו.

החלטנו לבדוק בעצמנו מה בדיוק קורה כשמזמינים מדומינו'ס משהו שהוא אחר חוץ מפיצה, לחם השום האגדי ואקסטרה מטבלים. אז הגיעו אריזות קרטון יפות שהודיעו לנו "היי, אני מהצד של הפיצה". כל הכריכים הגיעו עטופים כמו שצריך, חמים הישר מהתנור. הלחם, ג'בטה ענקית, קריספית מבחוץ ורכה וחמימה מבפנים, הגיעה טרייה ובמצב מושלם גם לספוג את כל הטעמים בתוך הכריך וגם לספק את הקראנצ'יות הנחוצה מבחוץ. זה כמו חיבוק חם רק שאוכלים אותו.

התחלנו עם הכריך הכי לוהט בשנים האחרונות בתל אביב – הסלופי ג'ו. לקח לו שנים להגיע לארץ מארצות הברית, שם הוא אחד הכריכים המוכרים והאהובים על האמריקאים. וסוף סוף תוכלו לטעום אותו כמו שהאמריקאים התכוונו -בג'בטה גדולה וחמה, בשר טחון כמו בולונז מושלם שנמס על הלשון בכל ביס, רוטב ברביקיו שעוטף את הבולונז ומרטיב את הג'בטה מבפנים ומחמיא מהבשר המתפרק, וברגע שחשבתם שזה לא יכול להיות מושלם יותר תמצאו גם פטריות ורצועות בצל סגול להוספת מרקמים שונים שהופכים כל ביס למשהו מלא. פה לא צריך מטבלים. עוד ביס ועוד ביס מוכיחים לכם שהסלופי ג'ו של דומינו'ס הוא כנראה הכריך הכי טוב שאכלתם בארץ.  כמה דקות ופירקתם את כל הלחמנייה, לא תבינו איך עשיתם את זה כל כך מהר ואיך זה יכול להיות שאין עוד.

למזלנו, היה עוד. הכריך השני שניסינו היה מגזרת הצמחוני – כריך פסטו גבינות. אם גם אתם אוהבים להוסיף גבינות שונות לפיצה שלכם בדומינו'ס כמו גבינת עיזים, אתם לא תאמינו כמה טוב היא יכולה לעבוד כששמים אותה בתוך אותה לחמנייה כמו מהסלופי ג'ו. נסו רק לדמיין את זה – איולי שום ופסטו, שילוב מושלם שעוטף גבינת מוצרלה, בולגרית וגבינת עיזים, כי למה להסתפק בגבינה אחת כשאפשר לעשות שילוב של שלוש גבינות שיספקו המון עומק לכל ביס. אם אתם בעניין של כריכי גבינות, זה כריך הגבינות האולטימטיבי. הלב היה שבור כשהכריך נגמר. נסו להימנע מהטעות שאנחנו עשינו, תזמינו עוד אחד שיהיה בצד, למקרה שהלב צריך איחוי.

ניסינו גם את הכריך עוף של דומינו'ס, כי הסקרנות הרגה אותנו – פרוסות עוף מתובל כמו שצריך, איולי שום מענג, בצל סגול ועגבניות. רגעים שזה כל מה שאתה רוצה בחיים האלה, משהו כל כך ישיר, כל כך מדויק, כל כך פשוט. זה כריך שאפשר לסמוך עליו שיהיה חבר, שלא יתחשבן איתך על המשלוח, שייקח איתו את הקופסאות לפח למטה כשהוא הולך.

כריך יווני של דומינו'ס | צילום: יח"צ
כריך יווני של דומינו'ס | צילום: יח"צ

זה מטורף להבין כמה אופציות יש כשמזמינים מדומינו'ס, כי יש לפנינו עוד שני כריכים לנסות. למשל -– כריך יווני חזק, כריך שהוא שילוב הטעמים האמריקאים של דומינו'ס עם המזרח התיכון. גבינת מוצרלה איכותית במרקם מדויק, גבינה בולגרית עוקצנית ונהדרת, מלוחה בדיוק במקומות הנכונים, פלפל קלוי בדיוק במידה הנכונה לתת את התחושה הזאת של הטיפה שרוף, זיתי קלמטה מעולים ובצל קונפי שהוא השוס האמיתי פה, כי הוא לא רק מאחד את כל הדבר הזה למשהו אחד, אלה גם מעיף את הכריך הזה לעולמות חדשים. שנזכיר את הג'בטה של הכריך? כי אנחנו מכורים לג'בטה הזאת.

אחד היתרונות הכי גדולים של הזמנה מדומינו'ס זה שהיא אחד המקומות היחידים שבהם גם טבעונים יכולים לצאת מרוצים מאוד. הכל בזכות הגבינה הטבעונית של דומינו'ס, שהפכה אותה לפיצה הטבעונית הכי כיפית בסביבה. אז עכשיו יש לה גם את גרסת הכריך. פסטו משובח, הגבינה הטבעונית המיוחדת של דומינו'ס, שוב אנחנו פוגשים פה את הפלפל הקלוי המתוק, שרוף ונהדר הזה, שוב אנחנו פוגשים את הבצל קונפי המדהים הזה והזיתי קלמטה. אבל פה השוס הוא דווקא הארטישוק! שנותן חמיצות עמוקה והופך את הביס לעוד יותר מענג. גם אם אתם לא טבעונים ובא לכם את הטעמים האלה, עופו על החיים שלכם.

כריך פסטו טבעוני של דומינו'ס | צילום: יח"צ
כריך פסטו טבעוני של דומינו'ס | צילום: יח"צ

כריך טוב זה משהו שמאחד את כל המין האנושי. כמו שאנחנו רוצים חיבוק מחבר טוב, אנחנו רוצים לפעמים חיבוק גם בגרסתו הקולינרית – עטוף בתוך ג'בטה קראנצ'ית. אז פנו לעצמכם זמן ביומן, תזמינו חברים, תתאמנו הרבה מול המראה על לחשוף את הרגשות האמיתיים שלכם, זה בסדר שהיום לא בא לכם פיצה, כי יש אופציה לא פחות טובה – לאכול כריך. או כמו שטינה פיי אמרה פעם, "לכל המין האנושי יש דבר אחד שמאחד אותו: הסנדוויץ'. אני מאמינה שכל מה שאנחנו רוצים באמת בחיים האלה זה לשבת בשקט ולאכול סנדוויץ'". 

אם אתם צריכים את הפחמימות שלכם כאן ועכשיו, אתם יכולים להזמין את הכריכים של דומינו'ס כאן – www.dominos.co.il.