גינס לכוווולם. צילום: shutterstock
גינס לכוווולם. צילום: shutterstock

יומו של הקדוש האירי שוב מגיע יחד עם פורים וזו הזדמנות טובה לקיים את מצוות החג ולשתות כראוי. אספנו עבורכם כמה מקומות שאפשר ליהנות מהם מדרינק טוב ואף לזכות בפרסים

15 במרץ 2022

מרץ שוב אתנו ואנחנו יודעים מה זה אומר: חגיגה אירית של סנט פטריק והמון המון גינס. המסורת החלה אי אז לפני שנים רבות ולשמחתנו מאז החגיגה יצאה מגבולות אירלנד. כדי להכפיל את הכיף, היא מתאחדת אצלנו עם פורים, והרי לכם לאקי צ׳ארם אמיתי. יצאנו לבדוק איפה מציינים בעירנו (וגם מחוצה לה) את יומו של פטריק הקדוש, ולא זאת בלבד – השנה קהילת גינס גם מחלקת לכם שטרות גינס מסומנים שתוכלו לאסוף ולצבור מרצ׳נדייז משמחים. יצאנו להשתכר ולשמוח.

השופטים

הבר השכונתי באבן גבירול יוצא מגדרו כדי לחגוג את סיינט פטריקס ואנחנו מתרגשים. בתכנית: כוסות גינס צוננות למהדרין, וויסקי אירי וגם פאי רועים לפי הספר. שימו לב לבונוס המיוחד, על כל כוס גינס שתשתו, תקבלו שטר גינס מסומן – צבירה של מספר כאלה תזכה אתכם במתנה שווה כמו מטריה, כוס גינס לקחת הביתה, תיק והפתעות נוספות שתוכלו להזמין מאחת מעשרים הנקודות לאיסוף.
אבן גבירול 39, 03-695-1153

השופטים (צילום: זיו שדה)
השופטים (צילום: זיו שדה)

מולי בלומס

הבר האירי ברחוב הירקון חוגג סנט פטריקס דיי כהלכתו, עם קוויז טריוויה כפי שנהוג במולדת הישנה. תהיה גם הופעה חיה של מוזיקה אירית, וכמובן נהרות של גינס מהחבית שיישפך לגביעים הקדושים לאורך כל הערב. יהיו גם כובעים חגיגיים ירוקים, חולצות גינס ממותגות והפתעות נוספות. חגיגות דומות יהיו גם בליאו בלומס ברמת החייל.
מנדלי מוכר ספרים 2, 055-886-0188

מולי בלומס. צילום: גוני ריסקין
מולי בלומס. צילום: גוני ריסקין

מוזנר בר

גם במוזנר, הבר הכי כיפי על רחוב אחד העם, תוכלו לאסוף שטרות גינס על כל פיינט קריר שתשתו מהחבית. ככה זה הולך – תשתו הרבה, תאספו שטרות ותוכלו להזמין מרצ׳נדייז של גינס מאחת מעשרים הנקודות האפשריות. דבלין פינת אחד העם. אהבנו, צ׳ירס!
אחד העם 51, 052-775-2303

מוזנר. צילום: אורן זיו
מוזנר. צילום: אורן זיו

בריו 66

בבריו מקדימים את חגיגות פטריק הקדוש ליום רביעי, ועל כן תוכלו מה שנקרא לחגוג על שתי החתונות ולציין את יומם של אסתר ומרדכי יחד עם פטריק הקדוש. יהיו מבצעים על הגינס, אווירת פורים בנוסח אירי ירקרק ומשמח וגם כאן תוכלו לאסוף שטרות ולהתעשר במרצ׳.
יהודה המכבי 66, 03-546-0210

פאב עמירם

אי אפשר לדבר על גינס מבלי לציין את פאב עמירם המיתולוגי שמציע כוס גינס הגונה עוד משנות השבעים. כבר החל מהשעה 12 בצהריים תוזמנו ללגום גינס קרירה מהחבית לכבוד פטריק הקדוש ולקנח עם פילמני, נקניקיות בבירה וסלט אוליביה קלאסי. קלאסיקה.
התערוכה 8

עמירם. צילום: ספי קרופסקי
עמירם. צילום: ספי קרופסקי

ואחד מחוץ לעיר: בראון בחיפה

ואם אתם בעניין של לצאת קצת מהעיר, או שאתם פשוט חיפאים או גרים בסביבתה, תוכלו לסור לבראון החיפאי וליהנות גם בו מכוס גינס מרעננת במיוחד לכבוד החג, או סתם ככה. גם כאן משתמשים בשטרות גינס, יהיו עמדות מזכרות ועוד ועוד. בקיצור – שווה מאוד.
מוריה 131 (חיפה)

חודש מרץ זה חודש של גינס, גינס, רק גינס ועוד גינס בבראון! ????עד יום חגינו ה 17/3/22 שותים כמו שצריך,כמו חזירי בר חיפאיים…

Posted by ‎בראון Brown‎ on Sunday, March 13, 2022