מקודם

לעשות את הבסט עם הבסטי – רעיונות ליום כיף עם החברה הכי טובה

את רוצה לפנק את הבסטי שלך לכבוד יום הולדתה? ואולי סתם ככה בא לכן יום של כיף שהחלטתן לקחת לעצמכן - כל הסיבות מעולות. השאלה מה עושים ביום כזה? הכתבה תיתן רעיונות ליום כיף עם הבסטי

צילום: pixabay
צילום: pixabay
30 במאי 2021

לבלות בעיר הגדולה

יום כיף עם הבסטי בעיר הגדולה הלא היא תל אביב הוא יום שיכול להיות מלא פעילות ומאתגר. תוכלו להתחיל בארוחת בוקר מפנקת וטעימה בגבעתיים הסמוכה לת"א במסעדת קישיריה או ברשת מאפה נאמן. ניתן להשיג הטבה הכוללת שובר לארוחה או ל-3 מאפים באינטרנט. לאחר מכן ישנן כמה אופציות. אם אתן אוהבות להשתובב במתקנים אטרקטיביים מומלץ לבלות יום בלונה פארק. במידה ופעילות מסוג זה פחות מדברת אליכן ואתן יותר בקטע של מנוחה. תוכלו להזמין מקום לספא במלון קראון פלאז'ה או בסיטי טאוור ברמת גן הסמוכה ולהשתמש בהטבות לחבילות של ספא יחיד או זוגי הכוללות עיסוי וארוחת בוקר. רוצות לחסוך גם בחנייה? – יש גם הטבות משתלמות לאפליקציה של סלופארק. אפשרות נוספת היא להשכיר אופניים או לנסוע באוטובוס. בסוף היום מומלץ לבלות ביחד בשופינג אם עוד נשארו לכן כוחות, באחד מהקניונים הבועטים בעיר.

טיול בחיפה ובילוי ערב עם הבסטי

החלטתן סוף סוף להיפגש ואתן מחפשות יום כיף עם בילוי ערב ביחד? אפשר להתחיל את היום ביחד בטיול בחיפה היפה, לעלות עם החשמלית לכרמל, לטייל בגן הבהיים, לשחק באולינג ולאכול צהרים ברשת בורגרים או במקדונלד'ס  בקניון הקריון הסמוך לחיפה ובערב להמשיך ולקנח במופע של אחד מהזמרים האהובים עליכן בקיסריה. ניתן להשיג הטבות לרשתות מזון מהיר, לבאולינג ולמופע בקיסריה ברשת. בין הזמרים הבולטים מומלצים המופעים של עידן עמדי, חנן בן ארי, פורטיסחרוף, שלום חנוך ושלומי שבן ועוד רבים וטובים אחרים. 

טרקטורונים או חדר בריחה

אם אתן רוצות לשלב פעילות אתגרית ביום הכיף ואתן גרות באזור הצפון תוכלו ליהנות מרכיבה על טרקטורונים, רייזרים או אפילו לצאת לטיול ג'יפים עם הדרכה. במידה ואתן מחפשות פעילות שמאתגרת רק את המוח, חדר בריחה יכול להתאים יותר. ישנם חדרי בריחה הפרוסים בכל רחבי הארץ שהנושאים בהם מגוונים ומסקרנים. אם לפתור תעלומות זו המומחיות שלכן עוד מהגן, הפעילות תהיה אידיאלית עבורכן. מומלץ לבחור חדר בריחה עם קונספט ייחודי או מפחיד כדי שהחוויה להימלט ביחד מהאויבים תיזכר אצלכן לזמן ארוך.

לסיכום, אפשרויות הבילוי והרעיונות הם אינסופיים וצריכים להתאים לאופי שלכן, לגילכן ובהתאם לאזור בו אתן מתכננות לבלות. בין אם בחרתן בחדר בריחה ובין אם ביום ספא, הזמינו מקומות מראש ותכננו את דרכי ההגעה. אם מדובר על פעילות עם כרטיסים בדקו טרם ההגעה את שעות הפתיחה והסגירה של המקום והיו ערוכות מראש.