מקודם

מאפס לנכס: הדירה שגרמה לנו לרצות להתמסד

קיר טרופי, גיבוי תרבות על הקיר ובלי בעל הבית. בני הזוג שהימרו על דירה בעייתית בלב העיר וגרפו את כל הקופה

אפשר להתארח? צילום: אורית ארנון
אפשר להתארח? צילום: אורית ארנון
27 בינואר 2020

כמו כל סיפור מייקאובר של דירה, זה התחיל עם מבנה בעייתי בתל אביב, זוויות ועיקולים במקומות הלא נכונים ואווירה כללית של חוסר פוטנציאל עבור זוג צעיר, כלב וחלומות על התרחבות המשפחה (כן, יש אנשים שעדיין עושים את זה). ההתלבטות אם לרכוש אותה (כן, יש אנשים שעדיין עושים גם את זה) – התבררה כהימור מוצלח במיוחד.

המטבח. צילום: אורית ארנון
המטבח. צילום: אורית ארנון

בני הזוג חברו למעצבת יעל שביט והיא חברה לקבוצת א.א. קרמיקה. שילוב הכוחות עיצב את הלוקיישן מחדש והפך את הבעייתי – לכיפי ומלא שמחה. התוצאה: בית חמים, צבעוני וכמובן (המילה האהובה עלינו) – פונקציונלי. מילים אהובות נוספות: מימוש פוטנציאל, פתרונות אכסון יצירתיים, שינוי.

ויש גם פינת ישיבה. צילום: אורית ארנון
ויש גם פינת ישיבה. צילום: אורית ארנון

התמונות של הדירה מדברות בעד עצמה ומעוררות את יצר הקנאה הבריאה שלנו. לחובבי ההסברים נציין שהקו העיצובי אקלקטי-מודרני ומשלב סוגים שונים של חומרים, צבעים וטקסטורות. כך הסלון והמטבח האפרפרים נהנו מזריקת צבעים בגווני אדום ותכלת ושודרגו בדיוקנאותיהם של שאולי, אירנה ואסי של תום יער. המסדרון לקח על עצמו כיוון טרופי עם טפט מעוטר בעלים ירוקים.

טרופיקנה. צילום: אורית ארנון
טרופיקנה. צילום: אורית ארנון

על יעל שביט

מעצבת הפנים יעל שביט הקימה את בית המעצבים בגבעתיים, המתמחה בעיצוב פנים, תכנון ועיצוב בתים, דירות ועסקים, השבחת נכסים והום סטיילינג. מבחינתה עיצוב חלל מייצג את את אופיים, אורח חייהם וצרכיהם היומיומיים של השוהים בו כאשר השפה העיצובית נקבעת תמיד יחד עם לקוחותיה.

שאולי ואירנה גם כאן. צילום: אורית ארנון
שאולי ואירנה גם כאן. צילום: אורית ארנון

חברת א.א.קרמיקה היא עסק משפחתי אשר הפך לאחת החברות הישראליות המובילות בתחום הריצוף והחיפוי. מייבאת ומשווקת מוצרי יוקרה בתחום הקרמיקה והסניטריה, כאשר עיקר הייבוא הוא מאיטליה וספרד.

פייסבוק | אתר