תוכן ממומן

חודש מיולי: איפה תשתו 30 גרסאות של מוסקו מיול?

עשרות ברים ברחבי הארץ ירימו במהלך החודש הקרוב לקוקטייל הרוסקי מיול וישקשקו כ-30 גרסאות ספיישל על בסיס המוסקו מיול הותיק, שתשמחו מאוד ללגום. כל מה שמחכה לכם בחודש מיולי

1 ביולי 2019

הדרינקים של הקיץ הם לא הדרינקים של החורף. אם בלילות הקרירים אנחנו נעדיף לגמוע סנגריה רותחת, בעונה החמה אנחנו לגמרי מעדיפים להשיק כוסות מתכת וללגום קוקטיילים קרירים ומרעננים. כך שאין יותר מתאים מהחודש הלוהט בשנה כדי לחגוג את השידוך המתבקש בין קוקטייל הוודקה מוסקו מיול ובין מותג הוודקה רוסקי סטנדרט.

השידוך המושלם בין וודקה לג'ינג'ר. צילום: יח"צ
השידוך המושלם בין וודקה לג'ינג'ר. צילום: יח"צ

המוסקו מיול נרקח אי שם בשנות ה-50 וכמו כל גילוי חשוב בחיינו, הגיע לעולם לגמרי במקרה, כששולבו עודפים של וודקה וג'ינג'ר ביר. עירבוב המשקאות הביא לעולם את אחד הדרינקים הכי פופולרים בסביבה. את הפרשנות העל זמנית האחרונה, מוביל מותג הוודקה מסנט פטרסבורג, עם 30 גרסאות ספיישל רעננות שיוגשו בברים בתל אביב וברחבי הארץ במהלך כל חודש יולי. או אם לדייק, חודש מיולי. (וכן, אנחנו הכי עפים על משחק המילים הזה).

בין המשתתפים בחגיגות: גסט רום בר, האימפריאל הירושלמי במלון כרמים, המוסד היפואי "טש וטשה", בר קלאביס אפוף הסודיות, סילון (כי בואו, כולנו הבאנו לשם דייט מתישהו),סופרה, ג'ספר אילת, דיוק החיפאי ועוד רבים וטובים.

בול מה שבא לנו. צילום: שאטרסטוק
בול מה שבא לנו. צילום: שאטרסטוק

כל הקוקטיילים מורכבים מוודקה רוסקי סטנדרט קפואה, ג'ינג'ר ונגיעה של ליים שיימזגו אל תוך כוס נחושת קרירה. במקור, המשקה נרקח על ידי פרופסור דימיטרי מנדלייב עבור הצאר הרוסי ב-1894. היום הוא בעיקר המרענן הרשמי של הקיץ. תמזגו לנו בבקשה ושיהיה חזק. תודה.

בין הברים המשתתפים בתל אביב:

Clavis, המיקום סודי, טש וטשה, בית אשל 31, יפו, סופרה, רוטשילד 11, החצר 54, רוטשילד 60, בר גוריון, בלוך 1, אוליב קורנר, בוגרשוב 35, גסט רום, מקווה ישראל 26, סילון, קינג ג'ורג' 89.

ומסביבה:

רמת גן:
שלדון, אבא הלל 14.

ירושלים:
the rabbit hole, ינאי 3, אימפריאל בר במלון כרמים, קריית ענבים.

חיפה:
מסעדת ליבירה, הנמל 26, פרנקי בר,  מוריה 46, שקולה, פלי"ם, נולה סוקס, שלום עליכם 4, דיוק פאב, מוריה 107, בראון, מוריה 131, צ'רלי בר, שער הלבנון 2.

אשדוד:
לימונצ'לו, חוף י"א, ברדו, האורגים 21, לורנס בר, הבנאים 10.

זכרון יעקב:
גרינגוס, המייסדים 54.

ראשון לציון:
גנגו בר, לישנסקי 24, סופרה, מתחם סינמה סיטי.

נס ציונה:
ציונה קפה, סוקולוב 1.

כרכור:
הכהן, המייסדים 48.

אילת:
מלון אגמים, קאמפן 7, פיפט אבניו, החוף הצפוני, פאדיס, מרכז התיירות, ברנז'ה, מרכז התיירות.

לאיתור הדרינק לקרוב לביתכם: