מקודם

מתי לקחת הלוואה לכל מטרה?

ההתנהלות הכלכלית הקשה שכוללת בין היתר יוקר מחיה גבוה גורמת ללא מעט אנשים להיכנס למינוס לאורך זמן, מצב זה דורש לקיחת הלוואה על מנת לצאת ממצב זה ולהיכנס לפלוס. באמצעות הלוואה לכל מטרה ניתן לכסות בקלות את המינוס ולחזור לחיי שגרה רגילים

לא רק בשביל הרכב שאת רוצה. צילום: depositphotos
לא רק בשביל הרכב שאת רוצה. צילום: depositphotos
14 באוגוסט 2019

מהי הלוואה לכל מטרה?

הלוואה לכל מטרה היא הלוואה אשר ניתנת ללקוח עד עשרות שקלים, על מנת לבצע דברים שונים. זה יכול להיות כיסוי מינוס, שיפוצים, קניית רכב חדש, טיול לחו"ל, לימודים ועוד. לא תמיד לקיחת הלוואה לכל מטרה משתלמת, במיוחד שהלווה יודע שלא יוכל לעמוד בה ולהחזירה מדי חודש. לכן בטרם לוקחים הלוואה חשוב לדעת אם אכן נעמוד בה על מנת שלא נכנס לתשלומים פיגור ונשלם יותר ריבית.

האם הלוואה לכל מטרה ניתנת לכל אחד?

הלוואה לכל מטרה ניתנת לכל מי שצריך לקחת הלוואה. בהלוואה לכל מטרה אין צורך בערבים, היא ניתנת לכל דורש ומגיעה עד ל30,000 ₪ וניתנת בתשלומי החזר גמישים ונוחים לאורך תקופה ארוכה של עד חמש שנים.

מתי כדאי לקחת הלוואה ללא מטרה?

ישנם מקרים בהם נהיה חייבים לקחת הלוואה לכל מטרה. מקרים אלה יכולים להיות: מינוס חריג, טיפולים רפואיים, רכישת רכב, אירוע משפחתי, לימודים. בכל אחד מהמקרים האלה הלוואה לכל מטרה יכולה לעזור רבות על מנת לצאת מהמצב בו אנו נמצאים. במיוחד שמדובר על טיפולים רפואיים שדורשים לא מעט או אירועים משפחתיים שגם הם עולים לא מעט כסף. הפלוס של הלוואה ללא מטרה שהיא זמינה ויכולה לשמש לכל צורך.

מה חשוב לשים לב בעת לקיחת הלוואה לכל מטרה?

בעת לקיחת הלוואה לכל מטרה חשוב לשים לב לגובה הריבית שאתם עומדים לשלם לאורך תקופת ההלוואה והחזרי התשלומים שלה. ככל שהריבית שתשלמו תהיה נמוכה יותר כך החזר החוב שלכם מדי חודש יהיה נמוך יותר ותוכלו לעמוד בו מבלי שהחזרי ההלוואה יחזרו תשלמו ריבית פיגורים. כמו כן, יש לשים לב שתקופת החזר ההלוואה תהיה עד לחמש שנים ובתנאים נוחים וגמישים ללקוח, וזאת על מנת שהלקוח יוכל לעמוד בתנאי ההלוואה מבלי לפגר בתשלומים ולשלם ריבית פיגורים. הקפדה על גובה הריבית ותשלומי החזר ההלוואה חשובה מאוד על מנת למנוע מצבים בעתיד בהם לא תוכלו לעמוד בתנאי ההלוואה.

כספומט (צילום: shutterstock)
כספומט (צילום: shutterstock)

באילו מקרים לא כדאי לקחת הלוואה לכל מטרה?

ישנם מצבים בהם לא כדאי לקחת הלוואה לכל מטרה. מצבים אלה כוללים מימון מותרות כגון חופשות לחו"ל, תכשיטים יוקרתיים באלפי מאות שקלים, מינויים לקאנטרי קלאב ועוד. מצבים אלו עלולים לגרום לכך שלא תעמדו בהלוואה שלקחתם והחזרי ההלוואה יחזרו לכם. לכן רצוי לא לרכוש מוצרים ושירותים יוקרתיים שלא תוכלו לעמוד בהם וכן להתייעץ עם איש מקצוע על מנת שהמינוס שלכם לא ילך ויגדל עד כי התערבות הוצאה לפועל. איש מקצוע יעזור לכם לקצץ בהוצאותיכם ולצאת מהמינוס שאתם נמצאים בו.

מה יתרונות הלוואה לכל מטרה?

שמסתכלים על סוגי ההלוואות השונות הקיימות ניתן לומר שהלוואה לכל מטרה היא הלוואה כדאית עד מאוד. באמצעות הלוואה לכל מטרה תוכלו לסגור את המינוס או להשיג את הכסף לטיפולים הרפואיים שאתם צריכים. הלוואה לכל מטרה ניתנת ללא צורך בערבים והיא אצלכם בחשבון תוך כמה שעות עד ימים. מעבר לכך, היא ניתנת לתקופה ארוכה של עד חמש שנים בתשלומי החזר נוחים וגמישים. כמו כן, ניתן לקבל אותה בריבית נמוכה במיוחד בבנקים, כך שהחזרי ההלוואה הם החזרים שקל לעמוד בהם מדי חודש.

**אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל