מקודם

מתכננים חופשה משפחתית? אלה היעדים המשתלמים

כשחושבים על המרכיבים של חופשה משפחתית בחו"ל עשויים להגיע בקלות להוצאות שאינן מבוטלות. הוצאות על טיסה, לינה ואטרקציות הן אמנם לא הוצאות של מה בכך, אך עדיין יש לא מעט יעדים בהם תוכלו ליהנות מחוויות משפחתיות משותפות במחירים אטרקטיביים. הנה כמה מהם

צאו לחופשה. צילום: שאטרסטוק
צאו לחופשה. צילום: שאטרסטוק
1 בספטמבר 2019

תאילנד

תאילנד היא אחד היעדים האהובים על משפחות בחופשה  וקל מאוד להבין מדוע. טיסות לבנגקוק, בירת תאילנד, יוצאות מישראל בכל ימות השנה והן אורכות כ-11 שעות, בסופן תנחתו במדינה מדהימה המציעה שפע של אטרקציות לכל המשפחה. בתאילנד יש שילוב נהדר בין איים אקזוטיים, שבטים אותנטיים, תרבות מיוחדת במינה וקידמה מערבית, זאת בנוסף לעובדה שמדובר באחד המקומות בהם המחייה זולה במיוחד. הטיסה, אמנם, עשויה להיות מעט יקרה – אך השהות המשתלמת מפצה על כך.

תאילנד. צילום: שאטרסטוק
תאילנד. צילום: שאטרסטוק

אסור לפספס

ביקור ביערות הגשם – יערות הגשם של תאילנד הם מהמפורסמים בעולם. הם ממוקמים בצפון המדינה ומלבד טיול נעים במעבה היער, תוכלו גם לקחת חלק בחוויה מלאת אדרנלין – אומגות שמסלולן עובר בתוך יערות הגשם. את המסע המהיר מלווים נופים פסטורליים ובסופו תגיעו אל מפלים יפהפיים, בהם תוכלו לנוח וליהנות מהנוף, הפעם מהקרקע המוצקה.
חוות הפילים "פאטרה" – בתאילנד יש לא מעט חוות פילים, אך ברבים מהן בעלי החיים עוברים התעללות ומשמשים כחיות במה לתועלת התיירים. בחווה המיוחדת הזו, הממוקמת במרחק של 45 דקות נסיעה מהעיר צ'אנג מאי, מטפחים ושומרים על הפילים, בהתאם לאמונה המסורתית. במהלך הביקור תוכלו לאמץ פיל ליום אחד, במהלכו תאכילו אותו, תקחו אותו לרחצה בנהר ואפילו תרכבו עליו – מבלי לגרום לו לצער.

 

בוקרשט – רומניה

רומניה היא אחת המדינות היפות במזרח אירופה ועיר הבירה שלה – בוקרשט, נחשבת לאחת משכיות החמדה האירופאיות המובילות. יעד זה הינו אהוב גם על ילדים ומשפחות בחופשה. בבוקרשט תוכלו ליהנות משילוב בין היסטוריה מרתקת, אתרי תרבות ומוזיאונים מעניינים, זאת לצד אטרקציות לכל המשפחה במחירים נוחים. הטיסות לבוקרשט נחשבות לזולות במיוחד וגם המחייה בה לא יקרה כלל.

אסור לפספס

ת'רמה בוקרשט – אחד מאתרי הנופש שהמקומיים נוהגים לבלות בו לא מעט. במקום יש מתחם ספא יוקרתי ובו בריכות חמות ומתקני ספא נוספים. בסמוך לו יש פארק מים ענק בשם "פארק גלקסי", המציע מגוון מגלשות מים ופעילויות נוספות לילדים.
כיכר המהפכה – כיכר מרשימה ומרכזית הממוקמת בלב בוקרשט, בשדרות ויקטוריה. בעבר נערכו כאן הפגנות המוניות נגד הרודן צ'אושסקו אך היום משמש האזור למרכז קניות הומה.

פראג – צ'כיה

בירת צ'כיה היא אחת מהמקומות היפים והעתיקים בעולם והיא מהווה גם עבור ילדים יעד מרתק, בו המבנים נראים כאילו נלקחו מאגדת דיסני קלאסית. הוסיפו לכך את העובדה שמדובר באחד היעדים הזולים שיש, הן מבחינת טיסות והן מבחינת מחייה ותקבלו חוויה תרבותית נהדרת בתקציב נוח.

אסור לפספס

גן החיות של פראג – אטרקציה מצוינת לטיול יום עם ילדים. גן החיות ממוקם בקרבת מקום לנהר, לכן ניתן להגיע אליו בסירה וליהנות מאטרקציה נוספת. הגן הוא ביתם של פילים, ג'ירפות, קופים ומיני ציפורים מגוונות.
טירת פראג – כרטיס אחד לטירה העתיקה מקנה סיור בכל המתחם היפהפה, המורכב מטירות יפהפיות, מצודות וכנסיות מפוארות של ממש.

הודו

הודו היא לא היעד הראשון שעולה בראש כשחושבים על טיול עם ילדים, אך אם תבחרו בה – מובטחת לכם חופשה בלתי נשכחת. זהו אחד היעדים היפים בעולם, המשלב בין צבעוניות בלתי נגמרת, שפע של טקסים ותרבויות עתיקות, אתרי טבע מדהימים ביופיים ומרקם  אנושי שקשה להישאר אדיש אליו. בנוסף, המחייה בהודו זולה מאוד, כך שגם אם תבחרו במקומות לינה ידידותיים יותר למשפחות או בנסיעה משודרגת בין ערי התיירות – מובטחת לכם חוויה ייחודית  בתקציב נוח לכיס.

טאג' מאהל. צילום: שאטרסטוק
טאג' מאהל. צילום: שאטרסטוק

אסור לפספס

הטאג' מאהל – המבנה המפורסם והיפהפה זכה בתואר אחד משבעת פלאי עולם. זוהי פנינה אדריכלית מדהימה ביופיה ממנה גם הילדים צפויים להתפעל. מלבד המבנה הייחודי והמשמעות הכבירה שלו עבור המקומיים, את הטאג' מאהל מקיפות ארבע תעלות מים וגן יפהפה.
חוף צ'אופאטי חוף מקסים במומבאי הנחשב לאטרקציה פופולרית ואהובה על מקומיים ותיירים כאחד. המים בחוף אינם ראויים לרחצה, אך מתקיימים בו ירידים מקסימים מדי שבוע, הכוללים – תיאטראות רחוב, דוכני אמנות, דוכני מזכרות ושפע של הפעלות לילדים.