שלושים. אחוז. הנחה | צילום באדיבות תן ביס
שלושים. אחוז. הנחה | צילום באדיבות תן ביס

חורף, עונה שקצת פחות כיף בה לצאת מהבית. אז בזמן שאתם מתכרבלים בפוך ועושים עוד בינג', תן ביס דואגים שלא תהיו רעבים וגם שתשלמו על זה פחות. רק שיגיע כבר הסופ"ש? הנה הוא מתחיל עכשיו

18 בינואר 2023

כולנו מחכים לרגע שבו זה יקרה. מה זה מחכים? אנחנו חיים בשביל זה. אנחנו מדברים כמובן על סוף השבוע. יומיים שלמים שאפשר להוריד בהם הילוך. למה פור גוד סייק אין שני סופי שבוע בשבוע? 

אם בקיץ אנחנו רגילים לנצל את הוויקנד להסתובבויות, מסיבות וים – בחורף הסופ"ש מוקדש למנוחה ולשמיכה. לדברים החשובים באמת: בינג' על סדרה חדשה עם החבר או היזיזה, לכלב, חתול או חמוס חמוד שיחממו אותנו ולגולת הכותרת – אוכל מנחם.

איזה מזל שתן ביס דאגו לנו עם 30 אחוזי הנחה על הזמנות משלל מסעדות – לאורך כל סוף השבוע. ממש, בכל שעה. שישי צהריים, שבת בבוקר, יו ניים איט. ובגלל שאנחנו רוצים לעשות לכם את החיים קצת יותר קלים (כי בכל זאת, חורף זה מאתגר), הכנו עבורכם כמה המלצות למשלוחי אוכל שישמחו את ליבכם (ואת הבטן שלכם, כמובן) במשך סופי השבוע החורפיים הקרובים:

סביח פרישמן | צילום: מריאנו גונזלס
סביח פרישמן | צילום: מריאנו גונזלס

שישי צהריים הוא זמן מושלם לסביח פרישמן – רגע לפני השנ"צ (כי שישי, חייבים שנ"צ). בקטגוריית: סוגר פינה ושולח אותנו לנמנם על בטן מלאה. 

סיימתם שנ"צ? התעוררתם שוב רעבים? יש לנו כמה אופציות מעולות לארוחת שישי, בין אם אתם מארחים אצל חברים או עושים ערב סוליקו. תוכלו לבחור בין אוכל הודי באינדירה, או ארוחת בשרים מפנקת בלחיצת כפתור ממעדניית דליסימו, שיהיה קצת מהודר… בכל זאת, שישי בערב. 

ליטל בורגר שופ | צילום: מאור בר
ליטל בורגר שופ | צילום: מאור בר

אם אזרתם אומץ ובכל זאת יצאתם לבלות, קודם כל – סחטיין, אנחנו מעריצים אתכם על זה שהצלחתם להוציא את עצמכם מהפוך. אבל אם אתם כמונו, אנשים בעלי כוח מוגבל, אולי תרצו לפרגן לעצמכם בערב של מאנצ' ביתי כמו המבורגר וצ'יפס מליטל בורגר שופ. ואם בא לכם לציין את ערב שבת דווקא עם מתוק – העוגיות המטורפות של AMS COOKIES בוודאות יעשו את העבודה.  

6 במאי | צילום: אפיק גבאי
6 במאי | צילום: אפיק גבאי

בוקר שבת ואיזה כיף שסוף השבוע הוא יותר מיום אחד. התעוררתם רעבים? הקפה לא הספיק? בחוץ קר ואפל והגוף מסרב לזוז? החל מהשעה 11:00 תוכלו לארגן לעצמכם בראנצ' לא פחות ממדהים מה-6 במאי מה שלגמרי יסגור לכם פינה (לפחות עד אחר הצהריים). 

איך הסופשבוע שלכם? עכשיו הוא יהיה הרבה יותר מתוק ????רוצים שנגיע עד אליכם? הקליקו: https://bit.ly/Yala_Woltאבן גבירול 80 | 0525449407 ???? | א-ד 11:30-00:00 ה-ו 11:30-02:00 שבת 14:00-01:00

Posted by ‎Yala Knafeh יאלה כנאפה‎ on Thursday, November 17, 2022

ואם כבר דיברנו על אחר הצהריים, אחרי שחיסלתם את כל השאריות מהסופ"ש, הגיע הזמן לפרגן לעצמכם בקינוח – כמו  גלידה מגלידת ארי (כי אין כמו גלידה בחורף. כשהבית מחומם, כמובן) או כנאפה חמה וטרייה מיאלה כנאפה העיקר שיעלה לכם את רמת הסוכר והאושר לפני שמתחיל השבוע החדש.

עוד מנות חורפיות ומנחמות שיחממו את הלב והבטן ויכולות להגיע אליכם במהירות שיא בסופ"שים הקרובים הן כריך פרייד צ'יקן עסיסי ממרלן או עוגות טריות ושוות מכל מיני סוגים מנונונו קייקס. חורף, עכשיו אנחנו יכולים עליך. 

נונונו | צילום: קווין אנקונינה
נונונו | צילום: קווין אנקונינה

*אותיות קטנות – המבצע המטריף הזה זמין לאורך כל השבוע החל מ-18:00 ובכל שעה במהלך הסופ"ש. 

שנייה לפני שמסתיים הסופ"ש ואתם צוללים בחזרה אל שגרת השבוע שלכם, רצינו לספר לחובבי המתוק והאלכוהול שעברו את גיל 18 שעד ה- 22.1 יתקיים במלון רוטשילד 65 פופ אפ קינוחים בשם Glenbosserie, שבמסגרתו שלושה מאסטרים של קינוחים יצרו את פופ-אפ הגלנבו (כמו קרמבו אבל מושחת ואלכוהולי יותר) הראשון בישראל,  על בסיס הוויסקי האיכותי של מותג הסינגל מאלט הסקוטי Glenmorangie. אבל מה שבאמת רצינו לספר הוא שעם תן ביס תוכלו לקבל את הקינוחים האלה עד הבית. 

נראה אתכם מסרבים לגלנבו פיסטוק-קדאיף או דאבל-שוקו וויסקי שמגיעים במשלוח הביתה.

גלנבוסרי | צילום: אפיק גבאי
גלנבוסרי | צילום: אפיק גבאי

* מבצע ה-30% הנחה תקף עד ה-31.1.2023 וזמין לאורך כל השבוע החל מ-18:00 ובכל שעה במהלך הסופ"ש. פופ-אפ ה-Glenbosserie לא משתתף במבצע.

>> לאתר תן ביס
>> לפייסבוק
>> לאינסטגרם