מקודם

עבודות מהבית – יוצאים מהעוני

נמאס לכם לעבוד כל הזמן ולהרוויח רק 5,000 ש"ח? נמאס לכם שהבוס שלכם מאיים בפיטורים ומונע מכם חופש ועצמאות כלכלית? הכירו את נישת העבודות החלומית שלכם: עבודות מהבית

עבודה מהבית | צילום: Shutterstock
עבודה מהבית | צילום: Shutterstock
27 בינואר 2021

בעבודות מהבית אין לכם בוס, אתם עצמאיים, אתם הבוס של עצמכם. אתם מכתיבים לעצמכם כמה תעבדו ואיך. 

ישנן אפשרויות שכר אין סופיות שתוכלו להגיע אליהן, החל משכר של 7,000 ש"ח בחודש עבור 4 שעות עבודה ביום כולל סופש"ים, שכר 2,000 ש"ח בחודש עבור שעתיים עבודה ביום רק בימי חול, שכר של 30,000 בחודש בצורה פסיבית וכדומה.

כל האופציות פתוחות בפניכם מאחר ויש שלל ערוצי רווח אליהם תוכלו להגיע לפי רצונכם, כישוריכם וההתמדה שלכם בעבודות שבהן תעבדו.

לדוגמה, בכתיבת מאמרים תוכלו להרוויח 60 ש"ח בשעה בקצב עבודה איטי ו-100 ש"ח בקצב עבודה מהיר. אם תשלבו עם כתיבת מאמרים בקצב עבודה מהיר ועבודות העתק הדבק תוכלו אף להגיע לשכר של 130 ש"ח לשעה (!!!)

מכאן השכר החודשי יכול לנוע בין 1,000 ש"ח ל-20,000 ש"ח, הכול תלוי ברצון שלכם לייצר תפוקה ולעבוד קשה, זו רק ההתחלה.

עם עבודות יותר מסובכות כמו דרופשיפינג ושיווק שותפים, עם היקף מכירות גדול מספיק תוכלו להגיע ל-30,000, 40,000 ואפילו 50,000, הכול תלוי בכם, אין כאן תקרת שכר.

תוכלו להגיע למשכורות שצוינו למעלה, למעל ל-30,000 ש"ח כמקור פרנסה עיקרי, אך עם התמדה נכונה והעבודה הקשה, תוכלו להקים לעצמכם חברה שתייצר לכם כסף בצורה פסיבית.

מלבד אפשרויות השכר וערוצי הרווח האינסופיים, דבר נוסף שעבודות מהבית עוזרת בו במיוחד הוא עניין הנוחות. מאחר והעבודה נעשית מהבית, המון בעיות יומיומיות הגורמות לאי נוחות שנוצרות עקב עבודה בתור שכירים/עצמאים נפתרות.

בעיות כגון סדר יום מסורבל, בוס שמאיים בפיטורים, נסיעה של חצי שעה הלוך וחזור, ועוד הרבה דברים אחרים שמפריעים וכמובן מובן מאליו זה שפעמים רבות השכר הוא גם נמוך (זה מלבד עניין הנוחות). בעיות אלו נפתרות כשעובדים בעבודות מהבית מאחר ולא צריכים לצאת מהבית, העבודה היא מטר מאיתנו, פשוט להתיישב ולהתחיל להרוויח כסף. 

מצב זה עוזר להמון הורים מאחר ושילוב טיפול וגידול ילדיהם עם עבודה בתור שכירים/עצמאים (בעיקר בעלי עסק) יכול להיות נורא קשה, מסורבל ולא נוח. רוב ההורים צריכים להספיק להכין לילדים ולעצמם אוכל למהלך היום, לקחת את כל הילדים לגן/בית הספר ולהגיע למקום עבודתם ללא שום איחורים, כל זה תוך זמן קצר.

כשעובדים בעבודות מהבית רוב הסירבול והאי נוחות האלו נפתרים מאחר ואין צורך למהר למקום העבודה ללא שום איחורים, ניתן לקחת את הילדים בצורה רגועה מאחר אנחנו הבוסים של עצמנו, רק חשוב שתהיה לנו משמעות עצמית, וזהו, את שלנו עשינו.

מבחינת זמני עבודה, עבודות מהבית עוזרת להמון סטודנטים ובני נוער מאחר והם מתקשים לשלב עבודה בתור שכירים עם הלימודים, ובטח שלא עבודה בתור עצמאיים.

בנוסף לכך, בני נוער מתחת לגיל 14 לא יכולים לעבוד בצורה חוקית בתור שכירים מאחר וזה לא חוקי, ובגיל 16-14 הם לא יכולים לעבוד במהלך שנת הלימודים, דבר שפוגע ביכולת הפרנסה שלהם. גם אחרי גיל 16 יתקשו בני הנוער לפרנס את עצמם עקב עומס הלימודים והבגרויות, דבר שנפתר לחלוטין עם עבודות מהבית מאחר ואין שעות מוגדרות לעבודה, כל עוד בני הנוער מבצעים את העבודה בשעות העבודה שניתנו להם, הם יקבלו את השכר המגיע להם. 

כנ"ל סטודנטים, המון סטודנטים משתמשים בעבודות פשוטות בעבודות מהבית על מנת להשלים הכנסה ולקבל את ה-4,000-3,000 ש"ח הנוספים שיעזרו להם נורא לסגור את החודש.

הייתם רוצים גם לעבוד מהבית? אנחנו זמינים כל השבוע בוואטספ 058-5599625 או באימייל לכתובת: worksfromhome2000@gmail.com